C124 260E MEGASQUIRT HX35W + käyttisten rakentelua ->

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
mik4--
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 128
Liittynyt: Su 17.06.2012 20:04
Paikkakunta: Oulu

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja mik4-- »

Kyllä tuubisarjalle kannattaa jonkinlainen turbonkannake tehdä, jos ei halua kokoaikaa olla hitsailemassa sarjaa. Tuossa mun rinkelikeulassa on alapuolella tuki niin ei edes näy mihinkään.
Audi S2
MB s124 om605
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tänään oli ohjelmassa sorvausta! Hx35 5-pulttilaippa <-> 3" V-band muunnos tuli tehtyä ja harjoittelimpa manuaalisorvilla kartion ja pyällyksen (karhennus) tekemistä uuden vaihdekepin muodossa. Painonnostajalla kun pitää olla grippiä vaihdekepissäkin 8) Omaan silmään tuli ihan kiva race-look, "kromia" kun löytyy sisältä valmiiksi jo vaihdekepin ympäryspanelista, lämmönsäätimien ympäriltä sekä mittaristosta.

Pientä rokkoa tuli sisäpuolelle, nämä vielä vinguteltiin pois.
Kuva

Kuva


Alumiinista nuppi:
Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja pera8x »

jongalla se nuppi normaalisti on kiinni, jos keppi on orkkis. ihan normi oikeenkätinen jenka.
W201 250DT 20V
w201 190E
Kyttis-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: Su 16.12.2007 11:05
Paikkakunta: Harjavalta

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja Kyttis- »

Mulla on ollu kahdessa jalopuunupin varressa paksumpi karhennuskohta ja liimattu siihen kiinni.. Näytti kyllä ihan alkuperäseltä asennukselta...
W124 260E -87, W124 300DT -91, W124 300D -86, W124 300TD -88, W210 220cdi -02, S211 320cdi -03
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja pera8x »

Kyttis- kirjoitti:Mulla on ollu kahdessa jalopuunupin varressa paksumpi karhennuskohta ja liimattu siihen kiinni.. Näytti kyllä ihan alkuperäseltä asennukselta...
aivan muuten. tulikin moka, kun en huomannut erotella tota sanaa jalopuu. siis noi kumiset, tai mitä tekonahkaa, tai nahkaa, tai muovia nyt onkaan, niin ne on ollut jengalla kiinni. jotenkin automaattisesti oletin, että kaikki nupit on jengalla. :oops:
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Eikai se autakun repiä irti, vaikka paloina sitten.. ei se siitä paljon kummene, lakat kadonnu yms, eli irti olis otettava hiontaa ja lakkausta varten muutenkin. Jengat väännän kyllä siihen kepinvarteen, mikäli ei ole jo.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Coupeen ostin uudet vanteet eilen, Daren "BBS RS"-kopiot. Specseinä 8,5x17" et20 ja 10x17" et15. :thumbup: Rullailuksi taitaa mennä... 8)

Kaikkihan tietää miltä ne näyttää, mutta tässä nyt vielä kuva :P

Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3933
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja tomant »

Upeat vanteet!

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Kiitos, oon noita himoinnut oikeestaan niin kauan, kun olen tiennyt kyseisten vanteiden olemassaolosta. Nyt vaan sattui kerrankin olemaan opiskelijalla sellanen rahatilanne, että pystyin ne ostamaan. 8) Lumppua vaativat hurjasti, mutta ainakin Sergeyn mukaan Daret pitäis olla miellyttävää materiaalia kiillottaa. Vähän "massat" noi on, niitä on aika paljon nps-tuning meiningissä, mutta jos ne näyttää hyvältä niin eipä tuo itteeni haittaa. Autoon on tulossa myös porkkanat takaisin, jotenkin nyt kaipaan kontrastia muuten niin harmaaseen autoon. Olen jopa miettinyt kokokirkkaiden takavalojen maalaamista kokonaan oransseiksi, en ole koskaan nähnyt vastaavaa. Teinkin tänään Photarilla pari nopeaa raapustusta, eikä omaan silmään näyttänyt hullummalta!
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tänään oli ohjelmassa vanteiden sovitusta! Melko leveetä on, mutta takakaaria ei ole mankeloitu yhtään ja varaa on vielä hiukan laskeakin. Pitänee tehdä kaarimankeli... Toki kori putoaa vielä hiukan, kun pääsee tuosta ajamaan, nyt on vain rullailtu tuossa tasasella metri ees-taas. Koothan oli: 8,5x17" et20 ja 10x17" et15. 8)

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Nätit on kiekot ja ajan/koppaan henkeen sopivat.
Omassa cuupassa on 18" takana 10" ja edessä 9" ET30. (tietty renkaista aika paljon kiinni. Takana 235/35 edessä 215/40)
Ja hyvin mahtu kun laikalla vähän kaarien sisäpuolia takaa ylimäärästä leikkeli pois edestä rullattu.
Suotta sinne liikaa tavaraa kannattaa jättää kun keräävät vain paskaa.
Taakse meni siltään ilman rullausta ja eteen kans paitsi että 10mm holkeilla on loksua levitetty.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
GrapL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 83
Liittynyt: To 30.10.2014 21:05

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja GrapL »

Manu300cea24 kirjoitti: Taakse meni siltään ilman rullausta ja eteen kans paitsi että 10mm holkeilla on loksua levitetty.

Alimpiin kiinnityksiinkö laitoit holkit? miten sitten lokari oikein istui? Ei kuvaa sattuis olemaan?

itellä s124 alla 9,5x18 225/40 ja 8,5x18 205/40.. Takana menee kyllä mankeloinnin jälkeen hyvin mut edessä näyttäis hieman tiukkaa tekevän ku et oli sellainen et tolpan ja vanteen väliin ei ois jääny ku sanomalehden verran tilaa.. laitoin sitten suosiolla 5mm lätyn väliin.
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tänään taas alumiinitreeniä. Sain aikaiseksi kääntää turboon hitsattua 90 asteen mutkaa hiukan enemmän eteenpäin, aiemmin lähti liikaa sivulle. Tällä viikolla pakosarjaan hukkaportin lähtö ja edessähän on pitkä viikonloppu, joten päästään sovittelemaan osia ja irrottamaan varaosa-autosta moottori. Moottori avataan ja laakeroidaan, lohko maalataan ja uuden tiivistesarjan kanssa nippuun. Suuruudenhullu tavoite on saada coupe vapuksi ajokuntoon. 8)
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tämmösen häristimen sain tänään aikaan, ruma kun pirulainen, mutta toivottavasti toimii... Pidennetty viikonloppu tulossa, joten katsotaan saako tällä mitään muuta kuin ärräpäitä :lol:
Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tänään mankeloin toisen takakaaren, ei juuri levinnyt, mutta pokkaus kääntyi hyvin 8)

Kuva

Rohkenin kokeilla oranssia lakkaa takavaloon, jakanee mielipiteitä, mutta omaan silmään kyllä sopii! Ja sehän on tärkeintä... Ei ole oikeasti ihan noin räikeä, miltä kuvassa näyttää. :thumbup: Teipit pitää vielä noista muovilistoista poistella, siks näyttää epäsiisteiltä kuvissa.

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

GrapL kirjoitti:
Manu300cea24 kirjoitti: Taakse meni siltään ilman rullausta ja eteen kans paitsi että 10mm holkeilla on loksua levitetty.

Alimpiin kiinnityksiinkö laitoit holkit? miten sitten lokari oikein istui? Ei kuvaa sattuis olemaan?

itellä s124 alla 9,5x18 225/40 ja 8,5x18 205/40.. Takana menee kyllä mankeloinnin jälkeen hyvin mut edessä näyttäis hieman tiukkaa tekevän ku et oli sellainen et tolpan ja vanteen väliin ei ois jääny ku sanomalehden verran tilaa.. laitoin sitten suosiolla 5mm lätyn väliin.
Alempiin ne omassa laitoin silti.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Lohko olis siis purettuna ja tiivistesarjat ja kk, sekä petilaakerit tilattuna. Lohko osoittautui sen verran siistiksi, että pesu ulkopintaan riittänee. Apulaitteet yms. irtoavat osat pestään ja maalataan. :thumbup:
Maistelua :wink:
Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
kuokka12
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: Ma 19.12.2011 22:31

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja kuokka12 »

Yläpeukkua tuolle puretun koneen ja apulaitteiden pesulle & maalaamiselle. On se vaan niin hiton paljon mukavampi puhtaaseen konehuoneeseen asentaa puhtaita osia. Normaalisti kun käyttöautoa huoltaa, on silmät täys hiekkaa ja suolapaskaa :)
*maiskis* maistuu kyl tämä esimakukuva.
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Hopea ja musta on ihan hieno yhdistelmä! ;) Tänään sain siis koneen tähän malliin, Janicolracing toimitti uudet laakerit ja KL-varaosista tulivat ylä- ja alapään tiivistesarjat sekä uusi jakoketju. 8) Männät +kk:t kävivät ultraäänipesurissa, jonka jälkeen vielä männänrenkaat irrotettiin ja puhdistettiin urat. Männät numeroin ennen irroitusta, joten menivät omille paikoilleen kuten myös kkankien sekä kampuran laakeripukit.

Kuva

Viikonloppuna otin jouset käteen ja katkaisin 1,5 kierrosta. Jouset tuli samalla maalattua boogiewoogie-punaseks ja uudet ykkösen kumit meni myös alle. Alkaa stance olla kohdallaan:

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tämmöstä saatu nyt aikaseks!
Pesty ja esikiillotettu tandemi:
Kuva
Maalattu flekti:
Kuva

Venttiileitä lukuun ottamatta purettu ja pesty kansi:
Kuva

Ja kokonaisuus niputettuna juuri maalatulla venakopalla :thumbup:
Kuva

Huomenna tulossa lisää materiaalia 8)
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
james96
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Ti 03.09.2013 19:49

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja james96 »

Nätti mosa :thumbup:
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Tuli vähän liioteltua, "huominen" onkin kestänyt jo päiviä :D Eivaan, unohdin läppärin kotiin ja dropbox ei toimi mun puhelimella oikein, joten on jäänyt kuvat lisäämättä.. Kuitenkin, coupen konehuone ammottaa tyhjyyttään ja laatikko on uuden koneen perässä odottamassa lusikointia konehuoneseen! Tuli vielä käännettyä laatikkoon 1,5 kiekkaa lisää paineita, aika näyttää miten tulee kestämään. Kone on tarkoitus pudottaa paikoilleen "täydellisenä" apulaitteineen ja putoaakin heti, jahka saan traktorin lainaan taas... :thumbup:
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Kone istutettu coupeen lähes täydellisenä pakettina :D pikkusen meinas välillä olla ahdasta ja traktorissa hätäset liikkeet etukuormaaja + nostopuomi-yhdistelmällä. Downpipe pitäisi vääntää tänään...
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

DP:stä ensimmäinen koevedos tehty. Hiukan joutuu vielä muokkailemaan, ei osunut ihan kulmat kohdilleen summissa tehdessä :D Syyläri ja välijäähy on paikallaan ja kippasin jo valmiiksi öljyt koneeseen, ettei vahingossakaan pääse unohtumaan! :roll: 8) Huomenna käyn hakemassa tandemiin uuden suodattimen ja jos kaikki menee suunnitellusti saattanee olla ensistartin paikka! :thumbup:

Tämmösenä pakettina vaihdelaatikon kera alettiin nostelemaan:
Kuva

Ja sinne se putosi parin tunnin ähräämisen jälkeen!
Kuva

Tein myös ruostekorjauksia hanttimiehen puolen takavalon alle ja roiskasin värit pintaan.. onnistu ihan ok kilikolitouhuiksi. Iskin myös takavalot paikoilleen:
Kuva
Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Mersulla ajeltu nyt n. 70kilsa onnistuneesti! :D Ahdot vasta 0,5bar mutta tuntuis olevan mukavasti vääntöä, kun turbo lähtee mukaan!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
arts24h
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Su 07.12.2014 11:47

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja arts24h »

Hieno homma! :thumbup: Milloin tule turbo paine?
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

Ahdin heräilee 3500-4000. Ilmeisesti turbossa jotain vikaa, pyöriminen tuntuu nihkeältä... Ei pyöri tyhjäkäynnillä lainkaan ja akselin päästä kun sormin pyöräyttää tuntuu "tahmealta". Syy tuntematon???
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Kuisma_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 484
Liittynyt: Ti 21.06.2011 01:52
Paikkakunta: Joensuu

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja Kuisma_ »

Oiskohan kiero akseli?? Joskus oli käsissä 35 holsetti mikä myyjän mukaan oli vain puhdistuksen tarpeessa kun oli "tahmainen" mutta selvisi sitten että akseli kierossa.
W201 250D
W202 250D
Avatar
sotahiiri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 18.09.2013 16:20

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja sotahiiri »

En usko, pyöri todella hienosti ennen kuin asensin paikoilleen ja paikoillaankin vielä. Eka starttaus (5sec tyhjäkäyntiä) ja sen jälkeen on ollut tahmainen. Purin jo kerran keskiön pois ja tarkistin etttei siivet hankaa mihinkään, eikä ne hankaa. Öljy kiersi koko ajan (tarkistettu) Eikä paluu ahdista, on 5mm isompaa kuin turbon lähtö. Alkaa loppua ideat.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Re: C124 M103 Turbo uutta elämää ja putkea mutkalle

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Millasta kynttilää (sytkätulppa) käytät moottorissa muuten?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Vastaa Viestiin