Olisi aika vaihtaa 390tkm ajettuun 722.6 laatikkoon öljyt, kysynpä vielä kerran raadin mielipiteitä:
- Turbiinissa on proppu, ulos tuli viime kerralla 7.5...8l, onko tarvetta vaihtaa huuhtelemalla?
- Loota toimii OK, kylmänä joskus vaihtaa töksähtäen 2->3 jos ei ole veto päällä. Kannattaisko silti vaihtaa KYB-venttiili?
- Kaveri vaihtoi omaansa sähkötöpselin holkin ja nyt on laatikko vikatilassa (siis kaverin). Pitääkö akunkenkä irroittaa kun irrottaa laatikon töpselin, vai onko joku muu juttu voisi aiheuttaa vikatilan?
722.6 laatikon huoltoa (taas)
722.6 laatikon huoltoa (taas)
-Esukki-
260 SE -87, C 230 TA Avantgarde -08, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96)
260 SE -87, C 230 TA Avantgarde -08, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96)
Re: 722.6 laatikon huoltoa (taas)
Olisko murjottu johdinlevy särki töpseliä vaihdettaessa, esim. kiristämällä kiinnityspulttia liikaa, mistä syystä vikatila?
Oliko kuinka mustat öljyt? Jos on yhtään epämääräisen näköiset öljyt, niin kyllä itse haluaisin ne kaikki pihalle, mutta jos öljy oli vielä tunnistettavissa keltaiseksi/punaiseksi niin ei kai tilkka merkittäväksi haitaksi ole. Jos ei tarkkaa tietoa kyppiläisen iästä, niin kannattaa se samalla vaihdella, kun ei ole mikään kallis osa kyseessä
Oliko kuinka mustat öljyt? Jos on yhtään epämääräisen näköiset öljyt, niin kyllä itse haluaisin ne kaikki pihalle, mutta jos öljy oli vielä tunnistettavissa keltaiseksi/punaiseksi niin ei kai tilkka merkittäväksi haitaksi ole. Jos ei tarkkaa tietoa kyppiläisen iästä, niin kannattaa se samalla vaihdella, kun ei ole mikään kallis osa kyseessä
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: 722.6 laatikon huoltoa (taas)
oisko töpselin vaihdossa mennyt liittimestä joku pinni mutkalle eikä nyt saa kosketusta.
ei tarvi akunkenkää käyttää irti.
ei tarvi akunkenkää käyttää irti.
Re: 722.6 laatikon huoltoa (taas)
722.6 on kylmänä kulmikas ja vaihdoista tulee aikaa myöden "epäselviä" jos ajotapa (kaasun käyttö) vaihtelee. Laatikon opinnot kannattaa aika-ajoin nollata.esukki kirjoitti: - Loota toimii OK, kylmänä joskus vaihtaa töksähtäen 2->3 jos ei ole veto päällä. Kannattaisko silti vaihtaa KYB-venttiili?
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm