Mulla ko.alusta asuntoautossa. Auto 7,5 m pitkä ja 3,1 m korkea.Paino n.3,7 t ilman kuormaa.
Takapäässä akselin ylitystä 2,5 m.Autoon joskus lisätty taakse neljäs lehtijousi.Eteen on joskus vaihdettu iskarit jäykemmiksi.
Tänään laitoin suomen vaimentimen valmistavat iskarit taakse.Sivuheilahdus hieman rauhoittui.
Parhaiten sen huomaa kun ajaa pihalta tiellä hieman kulmittain(viistetyt reunakivet eli piha hieman korkeammalla).
Vauhdin joutuu melkein pysäyttämään,kun heilahdus muuten meinaa tiputtaa kaikki mitä hyllyillä on.Tämä tapahtuu vain
kun takapää "putoo"tielle.
Onko kyseessä sprinter tyyppiongelma vai millä saisi mokoman keinahduksen rauhoitettua.
Onko ilmajousista apua..eiköne ole helkutin kalliita...vai mikä olisi neuvoksi ?
416 sprinter W904 keinahtaa kuopissa
Re: 416 sprinter W904 keinahtaa kuopissa
Johan olet kallit iskarit asentanu ja ei mitään hyötyä? Tuo alusta on kaiketi puolipitkän sprintterin?
Kallistuksenvakaajat nois on naurettavat ja niihin pitäis saada erityisesti eteen paksuutta, mutta koiranluut on surkuhupaisat.
Lue ite lisää tuosta:
http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaist ... 5=83919645" onclick="window.open(this.href);return false;
Kallistuksenvakaajat nois on naurettavat ja niihin pitäis saada erityisesti eteen paksuutta, mutta koiranluut on surkuhupaisat.
Lue ite lisää tuosta:
http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaist ... 5=83919645" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: 416 sprinter W904 keinahtaa kuopissa
Tahtooo olla samaa ongelmaa, tosin erilainen varustus´(asuntoautoon nähden)
Allekirjoituksen koppa (ka-rekisteröity) ja painot aika tapissaan >90% ajasta.
Saisihan tuo paikoin levollisempikin menijä olla.
Allekirjoituksen koppa (ka-rekisteröity) ja painot aika tapissaan >90% ajasta.
Saisihan tuo paikoin levollisempikin menijä olla.
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------