Esa H. kirjoitti:Saman totesin minäkin, kun ajattelin, mitä hiton järkeä tässä on.RAM kirjoitti:Luvassa pientä askartelua, mutta siinä saa hyvän tuntiliksan.
Ilman askartelua noin 16€ kpl.
Esa H. kirjoitti:Saman totesin minäkin, kun ajattelin, mitä hiton järkeä tässä on.RAM kirjoitti:Luvassa pientä askartelua, mutta siinä saa hyvän tuntiliksan.
masterrontti kirjoitti:osaisikohan joku neuvoa ?.. facelift s 2004 320CDI, 6kk seisonnassa ja seuraavia vikoja :
navi cd on takakontin lukijassa mutta ei enään tunnista levyä, irti ja takaisin ei auttanut
3000 rpm ja limb mode, koodit P2346 ja P2348, autocom testeri ja molempiin unknown fault code.
Arkielämä muuttuu tosiaan sellaiseksi, että työmatkaa on 4km ja tarkoitus kulkea polkupyörällä ja kovilla pakkasilla sitten julkisilla. 4km matkan takia ei kehtaa autoa turhaan käynnistellä varsinkaan talvisaikaan. Ässä jos tuppaa vielä mielellään akkua syömään tai pussit tyhjänä seisoksimaan, niin mieluummin seisottaa sitten farkkumondeota kerrostalon parkkiksella lumikerroksen alla ja kaivaa viikonloppuna sitten lumen alta esiin. Kahden auton pitämisessä ajattelin vähän myös sitä, että toinen on tarvittaessa hätävarana tallissa, jos jotain ajamisen estävää hajoaa. Ei ole mikään paniikki kiireellä sitten korjata. Voi rauhassa tilailla osat ja päättää itse milloin haluaa auton korjata (tai antaa seisoa korjaamon jonossa ilman stressiä).Ilipo57 kirjoitti:Miksi jättää Ässä vain kesän ajoihin? Jos hankit siistin ja ehjän yksilön on arki paljon miellyttävämpää Ässässä, ja jos huonot uutiset ja vastoinkäymiset alkavat tökkiä, voit ajaa pitkin vuotta tarvittaessa sadan kilsan stressinpoistolenkin kyydistä nauttien todeten samalla, että suomalainen arkikurjuus näyttää siedettävämmältä sen keulan tähden läpi tarkasteltuna...
2004 mallissa on DVD-pohjainen navi (yksikkö kait kontissa). 2003 kartta-aineisto on vielä CD:llä (työnnetään Comandiin). Kumpikohan autosta löytyy? Noissa CD-pohjaisissa Comandeissa on ainakin itselle tullut lukupään puhdistus projekteja joka soittimessamasterrontti kirjoitti:osaisikohan joku neuvoa ?.. facelift s 2004 320CDI, oli talven (6kk) seisonnassa ja sen jälkeen ei ole tunnistanut navi cd: tä.
ostin uuden navi cd: een. ei apuja.. onko kellään navi yksikkö hajonnut, esim. kosteuden takia ?..
Oma kokemus yhdeksän kuukauden ja yhdeksän tuhannen km:n jälkeen on, että viimeistään viidentenä päivänä edellisen ajon jälkeen pitäisi ajaa jonkinlainen lenkki. Muuten alkavat bitit löytää kaiken maailman ongelmia jännitteen laskettua akusta ja omat tuntemuksetkin kertovat auton suhtautumisesta joutilaisuuteen. Päivittäinen ajo näyttäisi olevan paras keino pitää Ässä kondiksessa. Ja niistä ilmajousista: tässä kuussa 16v täyttävästä autosta piti vaihtaa yksi jousipaketti, kun iskari oli ruostunut puhki ja valutti sisältönsä sattumalta valtuutetun Mersudiilerin parkkiruutuun.RAM kirjoitti:Paljonko laturilla kilometrejä takana. Omat laturini on aina lauenneet 250 000 kohdalla. Lataus muuttuu satunnaiseksi, kunnes loppuu ja siinä kun laturi ei toimi kunnolla, voi joutua vaihtamaan monen laturin arvon edestä akkuja.
Laturi ei yleensä itsessään mene rikki, vaan lataussäätimen hiilet kuluu loppuun.
Jos autolla ei aja, tyhjenee akku muutenkin ässässä todella nopeasti. Se tykkää, kun sillä ajetaan.
Joo ei kai se mikään erikoinen vika ole.kilikali kirjoitti:Tuata totanoinniinkun vilkku vasemmalle peilissä ei toiminu pariin päivään ja nyt taas toimii ok, niin onko näissäkin ollut noita kosketushäiriöitä pistokkeessa peilin kuoren alla?
Joo tämä oli itselläkin mielessä, ei vaan tullut jostkin syystä kirjoitettua.DBFI kirjoitti:Eikö katkeilleet johdot siellä oven saranoiden tuntumassa ole yleisempi vika, oikeastaan korimallista riippumatta.
W220 on ainakin meikäläisen silmissä jollakin tapaa aloittanut luksusautojen kilpavarustelun. Tottahan sitäkin ennen on tyylillä matkustettu, mutta W220 aloitti trendin missä nokitellaan varusteilla ym. aivan huolella. Mahtava autohan se onJukiW kirjoitti:Muutama viikko sitten vaihtui -05 C-farkku -01 S 400 CDI:hin. Meni leimasta läpi, öljyvuoto pitää vain tukkia. Ei sähkövikoja, ilmapallot ja nokka tehty vähän aikaa sitten. On se kyllä herrasmiesauto.