Pulley kit slk 230k
Pulley kit slk 230k
Tommosen meinasin tilata, noita on useampia myynnissä, onko noissa eroja, minkä merkkisen ostaa?
http://www.ebay.de/itm/Kompressorkit-Tu ... 257f452afe" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/Kompressorkit-Tu ... 257f452afe" onclick="window.open(this.href);return false;
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Re: Pulley kit slk 230k
Samanlainen mullakin kiikarissa. On vaan toi Saksan ymmärtäminen vähän heikkoa. Oletko perillä mitä ne tarinoi sen ostamisesta? Saakohan tuohon hintaan laadukasta ja toimivaa tavaraa? Ecua kannattanee ohjelmoida uudestaan asennuksen jälkeen, hyödyn optimoimiseksi.
Eikös kellään ole kokemusta kyseisestä kitistä?
Max/ Kirkkonummi
Eikös kellään ole kokemusta kyseisestä kitistä?
Max/ Kirkkonummi
Re: Pulley kit slk 230k
Kunhan tilaat oikean kokoisen. noita vakio kampiakselin hihnapyöriä on kahta eri kokoa: 185mm ja 193mm jonka päälle tuo ruuvvataan.
Itsellä toimi hyvin vastaava pulley kit,eri myyjän tosin niin 50tkm,ilman ohjelmointeja.
Itsellä toimi hyvin vastaava pulley kit,eri myyjän tosin niin 50tkm,ilman ohjelmointeja.
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
Re: Pulley kit slk 230k
Tuliko selkeä ero entiseen, pitääkö kompura enemmän ääntä, niinku olen lukenut jostain?
Oletko tehnyt muita muutoksia vakioon nähden?
Oletko tehnyt muita muutoksia vakioon nähden?
Re: Pulley kit slk 230k
parannusta tuli se n 20hp ja 40Nm suunnilleen.0-100 ajasta läksi 0,3s. pitää enemmän ääntä muttei häiritsevästi.
oli peltipakosarja 2,5" putkella ja parempi ilmanotto tehty vakio putsarikotelolle.(vakio 193) 225hp ja 350Nm penkitetty.
Ohjelmamuutoksen osalta en osaa muille sanoa mitään kun oma oli niin varhaisia malleja että koko imuputkisto,maf,imusarja ja ecu oli vanhempaa tutoantoa kun m111 kompressorikoneissa yleensä.
oli peltipakosarja 2,5" putkella ja parempi ilmanotto tehty vakio putsarikotelolle.(vakio 193) 225hp ja 350Nm penkitetty.
Ohjelmamuutoksen osalta en osaa muille sanoa mitään kun oma oli niin varhaisia malleja että koko imuputkisto,maf,imusarja ja ecu oli vanhempaa tutoantoa kun m111 kompressorikoneissa yleensä.
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
Re: Pulley kit slk 230k
185mm mittasin tossa omassa hihnapyörän kooksi, onko ilmamäärämittari siirrettävä sinne lähemmäs kaasuläppää, niinkuin on prelift mallissa,ainakin sitä suositellaa monessakin foorumeilla. Siistin saa, kun ostaa uudemman 2000-2004 mallisesta SLK;sta sen imuputken alun osanumero 1111410904, ja siitä modifioin sit MAF;in oikeaan paikkaan. Sekä asteen kylmemmät tulpat.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Re: Pulley kit slk 230k
Siirto on suositeltavaa,tahtoo tulla muuten pientä aaltoilua tehoon alakierroksille.
kylmemmät tulpat on vähän makuasioita,ohjelma ja hihnapyörä vireillä voi olla vakiot vielä paremmat.
kylmemmät tulpat on vähän makuasioita,ohjelma ja hihnapyörä vireillä voi olla vakiot vielä paremmat.
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
Re: Pulley kit slk 230k
Tilasin Saksasta osat,eli uudemman mallisen ahtoputken A 1111410904 ja mansetin A 111 091191, nyt on siirretty MAF oikeaan paikkaan, ja jälki on kuin ois tehastekonen. Hihnapyörän laitan sit viikon päästä, jahka kotiudun Kroatian reissusta. Nuo yllämainitut osat, on siis prelift mallisesta SLK;sta ja olivat uusia alkuperäisiä osia. 55.21€ ja 11.56€ täältä tilasin, suosittelen,mitä ikinä tilaattekin. osanumerolla voi etsiä. http://shop.auto-bendig.de/catalog/" onclick="window.open(this.href);return false;
Palataan asiaan, reilun viikon päästä.
Palataan asiaan, reilun viikon päästä.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Re: Pulley kit slk 230k
Tori.fi ssä oli tuollaista "Pulley Kittiä" myynnissä.
Kahta kokoa löytyi.
Kahta kokoa löytyi.
Re: Pulley kit slk 230k
Nyt on Pulley kit paikoillaan, kyllähän tuli potkua lisää. Homma oli varsin yksinkertainen, kun otti jäähyttimen puhaltimen edestä pois, niin tilaa tuli.
Tulpat vois viel asteen kylmemmäksi vaihtaa, niin suositellaan ainakin ulkomaisissa foorumeissa.
Tulpat vois viel asteen kylmemmäksi vaihtaa, niin suositellaan ainakin ulkomaisissa foorumeissa.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Re: Pulley kit slk 230k
Minäkin sain sarjan kiinni+räätälöidyn lastun. Hyvin vinkuu kompura vedättäessä;)
Ehkä voisi uteliaisuuttaan viedä penkitettäväksi jossain välissä.
Täytyy sanoa että mitoitus on millin tarkkaa, koska uusi pyörä tuo hihnan niin lähelle toista pyörää, että aivan pintamaali on lähtenyt siitä. Täytyy pitää silmällä.
Oma setti on Ebayssä myyvän Speer-tuningin tuote saksasta ja hinta/ kilowatti tuntuu aika hyvältä!
Tulppien osalta en usko vaihtamisen olevan tarpeen, ellei sitten aja radalla, tai pitkään kovan rasituksen alla.
Ehkä voisi uteliaisuuttaan viedä penkitettäväksi jossain välissä.
Täytyy sanoa että mitoitus on millin tarkkaa, koska uusi pyörä tuo hihnan niin lähelle toista pyörää, että aivan pintamaali on lähtenyt siitä. Täytyy pitää silmällä.
Oma setti on Ebayssä myyvän Speer-tuningin tuote saksasta ja hinta/ kilowatti tuntuu aika hyvältä!
Tulppien osalta en usko vaihtamisen olevan tarpeen, ellei sitten aja radalla, tai pitkään kovan rasituksen alla.