Mites otsikon mukainen temppu?
- 646:ssa ruiskutuspaine isompi? Korkeapainepumppu ainakin siitä?
- onko nokat samanlaiset?
- imu- pakosarjat?
- öljypohja ja öljypumppu?
- laatikon kanssa jotain ongelmaa?
- minkälainen ongelma tulee sähköjen kanssa? Mitä ohjelmointia, riittääkö star?
- mitä tahansa muuta huomioitavaa? Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan!
W210:sta OM611 W211:een OM646:n tilalle?
W210:sta OM611 W211:een OM646:n tilalle?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: W210:sta OM611 W211:een OM646:n tilalle?
Miksi?
Turbo ja EGR ainakin ovat sähköiset W211ssä ja polttoainesysteemi CR3
Taas mielestäni tilanne että säästyy aikaa rahaa ja hermoja kun menee ja ostaa kokonaan uuden (käytetyn) sellaisen auton kun haluaa...
EdiT: Ai oliko tää se kansivikanen... no eikö helpointa ole vaan laittaa se kansi?
Turbo ja EGR ainakin ovat sähköiset W211ssä ja polttoainesysteemi CR3
Taas mielestäni tilanne että säästyy aikaa rahaa ja hermoja kun menee ja ostaa kokonaan uuden (käytetyn) sellaisen auton kun haluaa...
EdiT: Ai oliko tää se kansivikanen... no eikö helpointa ole vaan laittaa se kansi?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W210:sta OM611 W211:een OM646:n tilalle?
No turbon ja egr:n saisin alkuperäisestä motista. Miltä osin pa systeemi eroaa keskenään?
Tottakai noin kuin Mihe mainitsi, homman idea vain olisi kasata toimiva auto niistä osista mitä on tai mitä on sopivasti saatavilla.
OM646:sta kansi halki. Hullu ajatus oli että pudottais OM611 tilalle. Ja tarvittavat osat alkuperäisestä. Tempun jälkeen ylimääräinen tavara myyntiin.
Ongelma on että mitä kaikkea pitäisi vaihtaa? Onnistuuko ollenkaan vai hylätäänkö koko ajatus?
Tottakai noin kuin Mihe mainitsi, homman idea vain olisi kasata toimiva auto niistä osista mitä on tai mitä on sopivasti saatavilla.
OM646:sta kansi halki. Hullu ajatus oli että pudottais OM611 tilalle. Ja tarvittavat osat alkuperäisestä. Tempun jälkeen ylimääräinen tavara myyntiin.
Ongelma on että mitä kaikkea pitäisi vaihtaa? Onnistuuko ollenkaan vai hylätäänkö koko ajatus?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: W210:sta OM611 W211:een OM646:n tilalle?
Eri sähkösarjat moottorissa ja muussa autossa, CR2 vs CR3, siinä suurin päänvaiva.
Eikä käy 646 pumppu 611 moottoriin, ja tuskin on ainut asia mikä ei sovi
Kannattaa unohtaa, toisinpäin tuollainen toteutus voi täysin harrastusmielessä mennä jos siirtää koko moottorin tarpeineen, kilometrin sähköjohtoa ja kottikärryllisen muita sähköön liittyviä asioita
Eikä käy 646 pumppu 611 moottoriin, ja tuskin on ainut asia mikä ei sovi
Kannattaa unohtaa, toisinpäin tuollainen toteutus voi täysin harrastusmielessä mennä jos siirtää koko moottorin tarpeineen, kilometrin sähköjohtoa ja kottikärryllisen muita sähköön liittyviä asioita
Re: W210:sta OM611 W211:een OM646:n tilalle?
Kyllä MiHe ja Jtee puhuu aivan asiaa.
Vähän jo kannesta sovin kauppoja...
Vähän jo kannesta sovin kauppoja...
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: W210:sta OM611 W211:een OM646:n tilalle?
Tuskin mitään ongelmaa kun heittää apulaitteet ja sähköt entisestä koneesta, mutta eihän tuo kannata kansivian takia.
wiimax.fi