Lainaan vähän vanhaaMouTine kirjoitti:Just tuo epämääräinen puolen vaihtelu voiman jaossa / rajoittamisessa ärsyttää minuakin. Kerran kun on omistanut kunon lukkoperällisen tehokkaan auton, niin tietää mistä jää paitsi.aziz kirjoitti:Mä tarkoitinkin nimenomaan, että toimii talvikelissä. Kesällä taas toinen juttu, varsinkin märällä kelillä. Esim. tuossa mun CLS:ssä tuos ESP kyllä toimii lukon korvikkeena kuivalla yllättävän hyvin, mutta märällä meno on tosi epämääräistä.MouTine kirjoitti:Kyllähän se tasaa, mutta aika rykivästi ja ei kovin luontevasti verrattuna kunnon lukkoon. Mustangissa mulla oli kunnon lukko ja sillä pystyi luotettavasti tekemään kaasulla u-käännöksiä ja muita kivoja temppuja. CLK:lla tuossa syksyllä kokeilin niin luisto katkesi kuin kanan lento kun piti autoa suoristaa. Ja jarruvehkeet on kunnossa. Edellinen omistaja laittanut kaikki UUDET satulat, levyt, palat, nesteet ja letkut. Leimalla jarruvoima ero akseleiden välillä kaikissa tasan nolla.
Juu saa mennä laimalle suvikumeilla.
Mäkin oon suunnitellu tuota oikean lukon ostamista. En tiedä mitä tuo ESP sanoo tuosta, vaikuttaakohan mitenkään sen toimintaan?
Tuo luiston leikkaus on kyllä aika brutaalia varsinkin näin talvikelissä tässä omassa 430:ssä. Omistamissani bemareissa se oli paljon sivistyneempää - toki tehoakin oli vakiona satakunta pollee vähemmän, mutta väännöt aikalailla samat e39 530d:ssä.