Uusi tulokas 500E 1992, myyty pois 2019
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Ilmeisimmin aikaisemmin oli vaihdettu vaan katti, siis 2007 paikkeilla.
Minullahan on tällaiset R129/ W201 EVO vanteet kotona, 8x16 ET34 mutta nuo tarttis 10-15 mm limput väliin E500 korissa, E420 oli just perfect...
Minullahan on tällaiset R129/ W201 EVO vanteet kotona, 8x16 ET34 mutta nuo tarttis 10-15 mm limput väliin E500 korissa, E420 oli just perfect...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Ebayssa olisi aidot LeManssit:
http://www.ebay.de/itm/131791812194?_tr ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
2 x 8,5 x 18 ET 30 etu
2 x 10 x 18 ET 25 taka
Eteenhän nuo taitaa mennä ihan heittämällä, mutta laskin että takana vanne menee sisemmäksi 16 mm mutta ulommaksi tulee 34 mm. Näinköhän tulee kaaren yli? On hieman turhan leveät... sopiikohan tuohon 245/40 rengas, ei taida ainakaan laillinen olla? Jos 245 kumi niin 10 mm puoleltaan leveämpi kun vakio 225 ja ET:n 9 mm muutos tekee sen että suurinpiirtein samassa kohdassa kumin sisäreuna takana.
http://www.ebay.de/itm/131791812194?_tr ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
2 x 8,5 x 18 ET 30 etu
2 x 10 x 18 ET 25 taka
Eteenhän nuo taitaa mennä ihan heittämällä, mutta laskin että takana vanne menee sisemmäksi 16 mm mutta ulommaksi tulee 34 mm. Näinköhän tulee kaaren yli? On hieman turhan leveät... sopiikohan tuohon 245/40 rengas, ei taida ainakaan laillinen olla? Jos 245 kumi niin 10 mm puoleltaan leveämpi kun vakio 225 ja ET:n 9 mm muutos tekee sen että suurinpiirtein samassa kohdassa kumin sisäreuna takana.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Nuo on kyllä helkutin hienot vanteet. Onko tuo huutokauppa?
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Heitin Lammin reissun (440 km) viime vkl, ei ole paharuokainen tien päällä. On sitten loistava auto ajaa, kaikessa suhteessa...recarot...jne. Ei voi sanoin kuvata auton erilaisuutta muihin tähän asti ajettuihin verratuna, viissatanen täytyy kokea. Ajo-ominaisuuksia ei todellakaan kannata pilata millään "huonommalla vanteistuksella"!
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Kyllä on todella upea peli juuri tuollaisenaan
Valitettavan moneen noihin on vaihdettu e-peltiä ja törkeitä vanteita
Valitettavan moneen noihin on vaihdettu e-peltiä ja törkeitä vanteita
230 C 1978
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Täällä myös joku, joka ei ollenkaan ymmärrä vanhempien Mersujen faceliftausta. Samaten vannevalinnat jaksaa aina hirvittää, vaikka noihin löytäisi auton tyyliin ja aikakauteen sopivaakin vannetta.Marko M kirjoitti:Kyllä on todella upea peli juuri tuollaisenaan
Valitettavan moneen noihin on vaihdettu e-peltiä ja törkeitä vanteita
Taksimaailma tarvitsee esikuvia.
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Kyllä on hieno peli, pakko päästä joskus kokeilemaan tuollaista 500E mallia.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Kas... Timpan tupla'turbo Bemmikin päässyt kuvaan.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Paljonko vei?karra kirjoitti:Heitin Lammin reissun (440 km) viime vkl, ei ole paharuokainen tien päällä.
..eikä renkailla..karra kirjoitti:Ei voi sanoin kuvata auton erilaisuutta muihin tähän asti ajettuihin verratuna, viissatanen täytyy kokea. Ajo-ominaisuuksia ei todellakaan kannata pilata millään "huonommalla vanteistuksella"!
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Timon olen tuntenut varmaankin tuolta vuosituhannen vaihteesta, oli kolleega tässä myös jokin aika sitten.
Tarkkaa kulutusta en mitannut mutta se mitä tankkiin kaadoin versus ajettu matka näytti johtava sinne reilun kympin pintaan, mikä oli myös edellisen omistajan mukaan mahdolista siistissä ajossa. Nyt ajettiin suureksi osaksi siistiä ajoa.
Renkaat tässä on uudehkot Y-luokan Dunlopit.
Tarkkaa kulutusta en mitannut mutta se mitä tankkiin kaadoin versus ajettu matka näytti johtava sinne reilun kympin pintaan, mikä oli myös edellisen omistajan mukaan mahdolista siistissä ajossa. Nyt ajettiin suureksi osaksi siistiä ajoa.
Renkaat tässä on uudehkot Y-luokan Dunlopit.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Mikähän tässä foorumissa on kun luulin jo kirjoittaneeni pikku fikseistä mutta ne ei kuitenkaan sitten postaantuneet tänne. Eli, keskimerkit tulee vaihtumaan hopeisiin, nyt on kromitähdet; samalla kun pyörät käy irti niin pulteiksi pitää laittaa ne pitkät kaivonkansipultit. Toivottavasti näihin 500E vanteisiin käy 95 mm pituiset, E420 vanteisiin tarvittiin 85 mm pituiset.
Rekisterikilpien kaikki ruuvit vaihtui muovisiin siisteihin. Lämppärin kiertokytkinten tulikuumat 1,2 wattiset polttimot vaihtui 0,3 wattisiin.
Radioksi meni Becker Mercedes Special CD MF2297. Antenni nousee kun virrat menee päälle, jos radion laittaa päälle ilman virtoja antenni jää alas; radion pistokkeeseen ei mene karvaa antennille eli se pitää fiksata vielä.
Takalasiin tuli mersufoorumin tarra, olin ostanut sen vuonna 2007 edelliseen lankkuuni
Rekisterikilpien kaikki ruuvit vaihtui muovisiin siisteihin. Lämppärin kiertokytkinten tulikuumat 1,2 wattiset polttimot vaihtui 0,3 wattisiin.
Radioksi meni Becker Mercedes Special CD MF2297. Antenni nousee kun virrat menee päälle, jos radion laittaa päälle ilman virtoja antenni jää alas; radion pistokkeeseen ei mene karvaa antennille eli se pitää fiksata vielä.
Takalasiin tuli mersufoorumin tarra, olin ostanut sen vuonna 2007 edelliseen lankkuuni
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Ja varttimailin aikahan oli tuolloin 14.305kilander kirjoitti:Ai tämä auto kyseessä,juttelin omistajan kanssa viime syksyn ilmailupäivillä lentokentällä.
216 km/h / 1609 m.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Paras varttimaili oli tasan 14s joitain vuosia sitten. Loppunopeus oli 220km/h hujakoilla.
Nykyinen: Mercedes Benz S211 E55 2004 Tanzanite blue metallic
Ex: Mercedes Benz W210 E55 1988 Black Opal Metallic
"Life's too short to drive a boring car"
Ex: Mercedes Benz W210 E55 1988 Black Opal Metallic
"Life's too short to drive a boring car"
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Kuinka tuossa ajassa voi päästä noin kovaan vauhtiin?
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Varttimaililla voi päästä tuohon 14 sekuntiin ja mailin matkalla 220km/h
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Tuota ajettavuuseroa normaaliin lankkuun ei tosiaan ymmärrä, kuin vasta ajettuaankarra kirjoitti:Heitin Lammin reissun (440 km) viime vkl, ei ole paharuokainen tien päällä. On sitten loistava auto ajaa, kaikessa suhteessa...recarot...jne. Ei voi sanoin kuvata auton erilaisuutta muihin tähän asti ajettuihin verratuna, viissatanen täytyy kokea. Ajo-ominaisuuksia ei todellakaan kannata pilata millään "huonommalla vanteistuksella"!
En tiedä kumpaa rengastuksella haetaan takaa, sitä että kasvatetaan vai sitä, että pilataan laaduttomilla renkailla?
Yhdet edullisemmat renkaat 18":na ostin ensinmäiselle kesälle (2004 vai 2003..) ja niiden jälkeen muutamilla erilaisilla rengastuksilla menty.
Toissakesälle käytiin pojan kanssa 5000km ajamassa ei alkuperäisen kokoisilla (edessä 235 ja takana taitaa olla 275 tai 295 näitä muista..) Tukholmasta Tallinnaan. Autobahnoilla nyt ei uraa tai muuta olekaan, mutta rajoittimelle ajettiin pariin kertaan ja pidemmätkin matkat 200km/h, ilman mitään haittoja.
Toki etupäähän vaihdoin ennen reissua iskarit, alatukivarret, laakerit jne, joten ei väljääkään ollut.
Häviämäähän päinhän nämä on, katsotaan milloin suomessa hinnat lähtee seuraamaan Euroopan kehitystä
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Niin juu, en mitannut tarkasti vaan seurasin mittaria että se laski suurinpiirtein siihen mistä lähdettiin, ja ajomatkan perusteella noin kympin sadalla. Mittaan sitten tarkemmin kun tulee seuraava tilaisuus.Efraim kirjoitti:Paljonko vei?karra kirjoitti:Heitin Lammin reissun (440 km) viime vkl, ei ole paharuokainen tien päällä.
Auto kävi maalipinnan käsittelyssä. Kuvat ei tee oikeutta mutta livenä nähtynä vaakapinnat oli ihan finito, onneksi laikut oli vaan lakassa johon oli palanut kiinni jotain scheissea (puista valunut kuulemma). Perus myllytys auttoi ja kestovaha päälle.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
On kyllä maistikas peli
W211 220cdi 07
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Joskus olen tämän nähnyt livenäkin ja hieno on Onkos tuo lappeessa myllytetty ? pitäisi tuo omakin käyttää kyseisessä operaatiossa ja kun tuolla lappeenrannassa tulee nuo päivät vietetttyä niin hyvää myllyttäjää olisi hakusessa.
- Glc 300 e 4Matic A Business EQ Power amg -20
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Kyllä täällä on tehty. Suosittelen Litmasen automeikkausta. Varmaan muitakin hyvä on...AMGMika kirjoitti:Joskus olen tämän nähnyt livenäkin ja hieno on Onkos tuo lappeessa myllytetty ? pitäisi tuo omakin käyttää kyseisessä operaatiossa ja kun tuolla lappeenrannassa tulee nuo päivät vietetttyä niin hyvää myllyttäjää olisi hakusessa.
Kyllähän tuo on hienossa kunnossa ikäisekseen, kivenhakkaumia on konepellin etureunassa ja helmoissa toki.
Pitäs ottaa tämä ensi viikolla termostaatin vaihtoon. Olen sen tehnyt E420 mersuun eikä muistaakseni paha rasti ollut. Sitten tarttee tutkia saako akun purkamisen selvitettyä, ja yritän poistaa ajonestolaitteen joka on jälkiasenteisen varahälyttimen yhteydessä. Virtalukko menee sarjoitettavaksi; kuulin että Lappeenrannassa yksi lukkohuolto osaa sen tehdä mutta spesialisti siellä on parhaillaan lomalla, vielä 3 viiikkoa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
x.
Viimeksi muokannut AMGMika, Ke 28.06.2017 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Glc 300 e 4Matic A Business EQ Power amg -20
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Auto on ollut tallissa ajamatta nyt koko ajan. Vaihdoin toissailtana siihen termostaatin, se homma onnistui ilman murheita...
Rupesin kattoo kattoo, eli auton katossa on näkyvissä niitä laikkuja vielä, en tiedä oliko se vaan valaistuksesta vaiko alkaako ne tulla esiin? Plan B on tehdä vaakapinnat vielä kerran, erittäin hienolla hiomapaperilla ja sitten joku uutuuspinnoite mitä on kuulemma saatavana; jonkinlainen akryyli joka kovettuu kun se hierotaan siihen. Vähän kuin lakka mutta se levitetään mekaanisesti, ei ruiskulla...
Rupesin kattoo kattoo, eli auton katossa on näkyvissä niitä laikkuja vielä, en tiedä oliko se vaan valaistuksesta vaiko alkaako ne tulla esiin? Plan B on tehdä vaakapinnat vielä kerran, erittäin hienolla hiomapaperilla ja sitten joku uutuuspinnoite mitä on kuulemma saatavana; jonkinlainen akryyli joka kovettuu kun se hierotaan siihen. Vähän kuin lakka mutta se levitetään mekaanisesti, ei ruiskulla...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
OE-look Oldtimer Runiin
http://aijaa.com/ISqTcu
No joo venttiilinhatut on vielä thyyningiä mutta olkoon toistaiseksi
http://aijaa.com/ISqTcu
No joo venttiilinhatut on vielä thyyningiä mutta olkoon toistaiseksi
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Oletko pessyt autoa vahauksen jälkeen? Ettei vaan olis ns rasvaholoa? Pystytkö laittamaan kuvaa laikuista niin voisi miettiä mitä ne on ja millä ne lähtisi pois.karra kirjoitti:Rupesin kattoo kattoo, eli auton katossa on näkyvissä niitä laikkuja vielä, en tiedä oliko se vaan valaistuksesta vaiko alkaako ne tulla esiin? Plan B on tehdä vaakapinnat vielä kerran, erittäin hienolla hiomapaperilla ja sitten joku uutuuspinnoite mitä on kuulemma saatavana; jonkinlainen akryyli joka kovettuu kun se hierotaan siihen. Vähän kuin lakka mutta se levitetään mekaanisesti, ei ruiskulla...
Akryylihomma ei oikein kuulosta vakuuttavalta, eihän kyseessä ollut Restor fx niminen tuote?
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Ei ole ollu mitään tarkempaa puhetta brandista että mistä kyse. Kiireellä ei tehdä kuitenkaan, tässä menossa kaikkea muuta härdelliä niin katsotaan ehtiikö nyt missä vaiheessa paneutua asiaan. Palaan asiaan
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Virtalukon patruuna sarjoitettiin tänään vanhalle avaimella ja tilasin vielä merkkiliikkeestä uuden avaimen kun autossa oli vaan se yksi kulunut orkkisavain sekä huoltoavain.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Uusi avain saapui jo perjantaina, pääsin testaamaan sitä vasta maanataina illalla. Se tuntui nahkealta joten kävin vielä kerran lukkoliikkeessä; asentaja kokeili sitä ja sehän lähti kääntymään ihan hyvin kun eka kerran sitä oli käyttänyt - en vaan uskaltanut voimaa niin paljoa käyttää. Nyt on napakka, tiukka ja kääntyy herkästi. Ostin paristot hälyttimen/kaken toiseen kaukosäätimeen niin sekin alkoi pelittämään. Eli vara-avainpolitiikka + huoltoavainasia kunnossa .
Alustassa oli kolahtelua viime aikoina takana, ja stadin reissun aikana se lisääntyi kun oli 4 hengen kuorma + tavaraa. Kävin maanantaina montulla ja kas, molemmat takakoiranluut poikki. Hain Motonetista uudet; tähän käy samat kuin tavan satakaksnelosiin ainakin EPC:n mukaan.
Alustassa oli kolahtelua viime aikoina takana, ja stadin reissun aikana se lisääntyi kun oli 4 hengen kuorma + tavaraa. Kävin maanantaina montulla ja kas, molemmat takakoiranluut poikki. Hain Motonetista uudet; tähän käy samat kuin tavan satakaksnelosiin ainakin EPC:n mukaan.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224