On.
Herätti halun omistaa.
Onneksi oli jo myyty.
On.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin 240D 3,0 pystäriä ei kovinkaan montaa vuotta valmistettu, vaan 123 odotteli jo nurkan takana, kun tuo 5syl. kone esiteltiin?jackie kirjoitti:Eipä noitakaa liiaks oo tarjolla, mut saanee tuoho hintaa silti valmiiks museorekisteröidynki pystärin - ei tosin varmaankaa tällä tekniikalla.tahtoomersun kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/240/8439780
Jos oikeasti alkuperäinen "kolmesatku", niin kannattaisi ottaa talteen?
Faijallani oli joskus aikanaan, eli 70-80 luvun taitteessa juurikin tuollainen ja oikein automaagi . Silloin ainakin mulle sanottiin, että tuota moottoria sai tuohon kyseiseen malliin ainoastaan puolivuotta, sillä se oli oikeastaan tarkoitettu W123 koriin. Tiedä sitten oliko tuo paikkaansa pitävä väite.tahtoomersun kirjoitti:
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin 240D 3,0 pystäriä ei kovinkaan montaa vuotta valmistettu, vaan 123 odotteli jo nurkan takana, kun tuo 5syl. kone esiteltiin?
...jos Wikipediaa on uskominen, niin ei ollut paikkaansapitävä väite. Sen mukaan niitä on kuitenkin kolmena vuonna siihen myyty (joskin taisi toi -74 olla vasta loppuvuodesta alkaen). Tuotantomäärä on dieseleistä kyllä pienin, mutta toisaalta paljon enemmän kuin esim. 2,8 -litraisia ruiskumalleja (sedanit ja coupet) on tehty yhteesä, vaikka niitä sai jo -72 alkaen.Antti V kirjoitti:Faijallani oli joskus aikanaan, eli 70-80 luvun taitteessa juurikin tuollainen ja oikein automaagi . Silloin ainakin mulle sanottiin, että tuota moottoria sai tuohon kyseiseen malliin ainoastaan puolivuotta, sillä se oli oikeastaan tarkoitettu W123 koriin. Tiedä sitten oliko tuo paikkaansa pitävä väite.tahtoomersun kirjoitti:
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin 240D 3,0 pystäriä ei kovinkaan montaa vuotta valmistettu, vaan 123 odotteli jo nurkan takana, kun tuo 5syl. kone esiteltiin?
Hage kirjoitti:https://m.mobile.de/auto-inserat/merced ... ml?ref=srp
Vanha taksi saatana
E: Väärä topikki mutta menkööt
jackie kirjoitti:Meijän nurkilla ilmesty viikko takaperin myyntiin likimain haluamillani varusteilla oleva w124 coupe. Kävin tuota sillo perjantaina koeajamassa, mutta "kaikkea pientä" oli sen verran paljon, etten innostunu hieromaan kauppaa kuin sen verran, että tein reilusti pyyntihinnan alittavan tarjouksen, mihin myyjä ei tarttunut. Pyhänä tuo sit oliki jo menny kaupaks. Lieköhä kukaan foorumilainen käyny noukkimassa tuon talteen?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/8564660" onclick="window.open(this.href);return false;
Kannattaa katsoa ko. liikkeen nettisivut, on pari muutakin omistushaluja herättävää peliä, enkä nyt tarkoita sitä sitikkaa.tahtoomersun kirjoitti:Aika harvoin näkyy näitä myynnissä! https://www.nettiauto.com/mercedes-benz ... mg/6515900" onclick="window.open(this.href);return false; ainakin kuvissa ihan ok. näköinen yksilö.
Ai tää on tämä josta yksi paikallinen joppari mulle vinkkasi kun kävin katsomassa 5-satasta CLS:ää... Normi myyjän lätinää nuo epäkorrektit tekstit. Kuvissa näyttää ryhdikkäältä eikä suuremmin näytä olevan kulumaa tai purkkapatentteja. Noi matot ja namiskuukkelien bling'blingit ottaa pahasti silmään, mutta ne on aasiassa ihan normaalia eikä välttämättä kerro mitään pahaa.noroljan kirjoitti:Mercedes-Benz CL 55 AMG KOMPRESSOR -2003, 476 hv, SUPERHIENO AMG KERÄILY-YKSILÖ
https://huutokaupat.com/fi/v/426477" onclick="window.open(this.href);return false;
Hieno auto, vaikka onkin taas mielivaltainen huutokauppa, jossa myyjä päättää myykö vai ei. Lisäksi vähän hassua että huudetaan autoa alv.0 ja lisätään sitten se päälle lopulta, kun kuitenkin muutkin kun yritykset voi tarjota.
Tälläset keksityt jutut kanssa ottaa päähän:
Huoltohistoriaa auton tietokoneessa jonka saa merkkihuollossa esille. Huoltoja myös merkattu konehuoneeseen tarroilla. .
Huoltokirja
Osittainen, ns. digitaalinen huoltokirja auton tietokoneella + huoltotarrat konehuoneessa + km lukemat rek otteella
Ei noita merkkauksia kyllä virtalukkoon/CGW:hen voi millään kutsua edes osittaiseksi huoltokirjaksi, kun ne sinne voi kukavaan tehdä (ja ihan väärään aikaan). Eikä ne kilometrit tässäkään autossa ole se kysymys vaan noi kauppiaiden keksinnöt . Onkohan tämä helmi japanilaisittain jo loppuun ajettu, vai miksilie ei ole oikeaa huoltokirjaa ollenkaan
(muistelen että täälläkin joku kyseli miten mersunavaimesta saa huollot luettua, kun liikkeessä sanottiin että ne on siellä )
Ne on niin mauttomat, että ehkä jättäisin ne jopa paikoilleen (Ratin mersunmerkkiinkin istutettu jotain ihme timangeja )MouTine kirjoitti:Noi matot ja namiskuukkelien bling'blingit ottaa pahasti silmään
Rahamiehillä on rahamiesten leluttimunen kirjoitti:Taitaa olla sama, jolla Salonoja oli Gumball-rallissa. Alkuperäinen sininen väri on enemmän omaan makuuni. Olikohan tämä vain teipattu?
Ratti on hienoPontus kirjoitti:https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/8695500
Ompas hintapyyntö autosta josta puuttuu ajanmukaiset vanteet, radio ym muuta, ja eikös 6.3 tullu markkinoille vasta vuonna 1969
Mittaristo ja pakosarjat on hienot. Muuten suhtaudun kovin penseästi näihin varusteistaan ja äänieristeistään riisuttuihin malleihin. Noi siviili-DTM:ät on muuten ihan M113 kompurakoneella joista vähän kutiteltu enemmän kuin normi E, S, SL, CLS ja G vastaavista malleista. Hieno uniikki auto kaikenkaikkiaan. Tuli Mobile-dee'eessä vastaan mutta nyt vasta huomasin että on Suomessa.tahtoomersun kirjoitti:Turha tähän on kai muuta kommentoida https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/8617607" onclick="window.open(this.href);return false;
Saisikohan joku valmistenumeron kaivettua esille? A-Katsastuksen sivu antoi tällaista tietoa eli 1967 mukamas:Pontus kirjoitti:https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/8695500
Ompas hintapyyntö autosta josta puuttuu ajanmukaiset vanteet, radio ym muuta, ja eikös 6.3 tullu markkinoille vasta vuonna 1969
KL-varaosien sivuillaki on nykysi osahaku rekkarin perusteella, ja se näyttää myös valmistenumeronkarra kirjoitti:Saisikohan joku valmistenumeron kaivettua esille? A-Katsastuksen sivu antoi tällaista tietoa eli 1967 mukamas:Pontus kirjoitti:https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/8695500
Ompas hintapyyntö autosta josta puuttuu ajanmukaiset vanteet, radio ym muuta, ja eikös 6.3 tullu markkinoille vasta vuonna 1969
Mercedes-Benz 4D SEDAN 300 SEL-8-6.3/2870 MAG-55
Käyttöönottovuosi 1967
Katsastusaikaväli 01.01.2011 - 30.06.2011
1968 noita oli jo tuotannossa ja lähteiden mukaan 1967 olisi tehty yksi kappale!
109018-12-000380 | 0 |
Kiitti vinkistä, hyvä tieto.jackie kirjoitti:KL-varaosien sivuillaki on nykysi osahaku rekkarin perusteella, ja se näyttää myös valmistenumeron
Äkkiähän tuo vaikuttaa siistiltä, mutta eikäs tuossa ilmoituksessa lukenut aamulla että auto maalataan uudestaan samaan hintaa? Vai näinkö unta?Pontus kirjoitti:https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/8695500
Ompas hintapyyntö autosta josta puuttuu ajanmukaiset vanteet, radio ym muuta, ja eikös 6.3 tullu markkinoille vasta vuonna 1969