8mm Dieselmekenin pumppu + Mynä
8mm Dieselmekenin pumppu + Mynä
Onko kenelläkään tietoa miten tuo pumppu on toiminut 606:sen kanssa, lähinnä ajattelin esikammioitten kestoa. Kalkattaako tuo niinkuin ne ensimmäiset 8mm pumput 2000-3000rpm kohilla. Pumppu olisi nyt tulossa 603:seen mutta myöhemmin kun tuo kone hajoaa niin vaihdan 606:seen.
Viimeksi muokannut Lillsunde, Ke 15.02.2017 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Sullahan ois melko lähellä pumppupaja, eikö se ois hyvä?
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Dieselmekenin pumppu on kuitenkin 300€ halvempi kuin herlevin pumppu...Kumipää kirjoitti:Sullahan ois melko lähellä pumppupaja, eikö se ois hyvä?
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Ok, tiedätkö mikä syöttämäärä irtoaa Haapalan pumpusta ja paljon semmonen kustantaisi? Nyt on kyllä vaikea valinta kun dieselmekenin elementeillä ei viihtisi pilata esikammioita mutta se hinta puoli on aika kohillaan Mynä olisi tietysti ykkösvalinta jos olisi isompi budjettiEetyzk kirjoitti:Itellä meekkenin elementit vähä kalisti 2500rpm:än nurkilla. Niin myin sen ja vaihdoin Mynäläiseen, jossa kyllä huomas sivistyneemmän käyntiäänen.
Haapalan Lasse (Haapalan autotuuli Oy) tekee hyviä pumppuja meekkenin elementeillä. Samat ALDAT yms.
Jos ite viel teettäisin pumpun, niin ehkä hommaisin Mynältä elementit ja teettäisin muutokset Haapalalla. (Kysyisin tietysti tekijämieheltä, että käykö tämmönen järjestely)
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Vastaan itselleni pumpun hinnasta, Haapalan 8mm pumppu dieselmekenin elementeillä ja ulkoisella ALDA:lla kustantaa 1180€ Kiitos Eetyzk vinkistä! Viikonloppuna pumpun irroitus ja sen jälkeen katotaan minne pumppu lähtee
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Oma pumppu lähti eilen ruotsiin mekenille. RS203 pumppuun 7.5mm elementit
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Niinkö itse sanoit Mynä jos olis isompi budjetti.
Oma mielipiteeni diesel vehkeissä on et syöttöpumppu olis melki ainoita asioita missä ei saisi
Säästä melkein missä tahansa muussa voi.
Oma mielipiteeni diesel vehkeissä on et syöttöpumppu olis melki ainoita asioita missä ei saisi
Säästä melkein missä tahansa muussa voi.
Star lukua
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Joo mutta ei sitä rahaa tarvi "tuhlata" jos saa vastaavan pumpun halvemmalla. Soitin dieselmekenille tänään ja hän suositteli 7.5mm elementit kasien sijaan koska ne toimivat kuulemma paremmin käyttöautossa talvella ja ne riittävät kuitenkin +600 pyörätehoihin. Näyttää siltä että lähetän pumpun hänelle ja otan pienemmät 7.5mm elementit koska tehotavoitteet 606:sen kanssa on kuitenkin "vain" 500hviso E kirjoitti:Niinkö itse sanoit Mynä jos olis isompi budjetti.
Oma mielipiteeni diesel vehkeissä on et syöttöpumppu olis melki ainoita asioita missä ei saisi
Säästä melkein missä tahansa muussa voi.
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Halvemmalla? Just viikko takas soitin arolalle ja 603 pumppu 8mm tapeilla ja kaikilla rensseleillä makso tasan 1200€.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Aijaa, minä luulin että 8mm maksaa ainakin 1500 mynällä Ne ei vastannut eilen kun yritin soittaa, jos koittaisi uudestaan maanantaina... Tuliko ulkoinen syötönsäätö tuohon hintaan?T-D kirjoitti:Halvemmalla? Just viikko takas soitin arolalle ja 603 pumppu 8mm tapeilla ja kaikilla rensseleillä makso tasan 1200€.
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Kesäkuussa 2015 mynän 8mm kaikilla herkuilla maksoi viisipyttyiseen 1350€. Ihmiset olettaa aina kysymättä ensin. Juhani on tehnyt tota hommaa valovuosia ja on kyllä palvelualtis ja mukava kaveri. Ei vastaa perjantaisin, koska ei tee töitä silloin.
190D 2.5 -89
C230K -97
C230K -97
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Itse oon ajanut lähes 60000km mynän 8mm pumpulla päivittäiset ajot kesää talvea om606 moottorilla ja ei oo ollu mitään ongelmia sen kanssa. Kulutus 8 litran pintaan matka-ajossa (w124 4 matic jatkuva neliveto) jos ajoi nätisti ja mitään käynnistys, tyhjäkäynti/ kammion ongelmia ei ole ollut moottorissa, ja kilometrejä tulee kokoajan lisääLillsunde kirjoitti:Joo mutta ei sitä rahaa tarvi "tuhlata" jos saa vastaavan pumpun halvemmalla. Soitin dieselmekenille tänään ja hän suositteli 7.5mm elementit kasien sijaan koska ne toimivat kuulemma paremmin käyttöautossa talvella ja ne riittävät kuitenkin +600 pyörätehoihin. Näyttää siltä että lähetän pumpun hänelle ja otan pienemmät 7.5mm elementit koska tehotavoitteet 606:sen kanssa on kuitenkin "vain" 500hviso E kirjoitti:Niinkö itse sanoit Mynä jos olis isompi budjetti.
Oma mielipiteeni diesel vehkeissä on et syöttöpumppu olis melki ainoita asioita missä ei saisi
Säästä melkein missä tahansa muussa voi.
IG: @pyrytakkunen
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Joo jos mynän 8mm hinta on 1200 paikkeilla niin ehdottomasti vien pumpun sinne Ex st:ssä oli 7mm viistetyillä tapeilla ja se kävi erittäin hienosti talvellakin. Olisi se varmaan parempi ottaa mynä pumppu niin ei tarvitse katua sitten myöhemminPTracing kirjoitti: Itse oon ajanut lähes 60000km mynän 8mm pumpulla päivittäiset ajot kesää talvea om606 moottorilla ja ei oo ollu mitään ongelmia sen kanssa. Kulutus 8 litran pintaan matka-ajossa (w124 4 matic jatkuva neliveto) jos ajoi nätisti ja mitään käynnistys, tyhjäkäynti/ kammion ongelmia ei ole ollut moottorissa, ja kilometrejä tulee kokoajan lisää
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Itse otin ~1-1,5v sitten mekenin 7,5mm pumpun tuohon käyttikseen ainoastaan kokeilun ja tähän astisista parhaimpien syötönsäätöjen takia, perussyöttö ja ahdonalainen helposti säädettävissä ulkopuolelta parista 6mm pultista. Toki nämähän voi mihinkä vaan pumppuun myöhemmin lisätä (ostaa mekeniltä tai dieselpumpuk), mutta itsellä ei kiinnostusta siihen. Maksoi silloin Mekenin omaan runkoon tehtynä 9400kruunua lähetyksineen eli karkea 1000e (silloin oli hieman päälle johtuen kurssista). Neuvoo myös hyvin sähköpostilla tarvittaessa.
Aiemmin ollut ppd tasapää7 ja mynän viistetty 7 joista mynän syötönsäätö kaikkein surkein (ainakin silloin, kaasun liikemäärällä).
Aiemmin ollut ppd tasapää7 ja mynän viistetty 7 joista mynän syötönsäätö kaikkein surkein (ainakin silloin, kaasun liikemäärällä).
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Minuakin kiinnosti se miten dieselmeken oli toteuttanut syötönsäädön, näytti erittäin toimivalta ratkaisulta. Jepp siinä minun mynässä oli sama syötönsäätö, en viihtinyt edes koittaa säätää kun silloin olisi pitänyt säätää kaasuvaijeria j.ne...Sultzi kirjoitti:Itse otin ~1-1,5v sitten mekenin 7,5mm pumpun tuohon käyttikseen ainoastaan kokeilun ja tähän astisista parhaimpien syötönsäätöjen takia, perussyöttö ja ahdonalainen helposti säädettävissä ulkopuolelta parista 6mm pultista. Toki nämähän voi mihinkä vaan pumppuun myöhemmin lisätä (ostaa mekeniltä tai dieselpumpuk), mutta itsellä ei kiinnostusta siihen. Maksoi silloin Mekenin omaan runkoon tehtynä 9400kruunua lähetyksineen eli karkea 1000e (silloin oli hieman päälle johtuen kurssista). Neuvoo myös hyvin sähköpostilla tarvittaessa.
Aiemmin ollut ppd tasapää7 ja mynän viistetty 7 joista mynän syötönsäätö kaikkein surkein (ainakin silloin, kaasun liikemäärällä).
Nyky hinnoissa dieselmekenin pumppu maksaa noin 1050€ rahteineen ja samalla on elinikäinen takuu. Olen kahden vaiheella otanko dieselmekenin 7.5mm vai mynän 8mm, selviää ensiviikolla kun olen soittanut mynälle ja kysynyt miten he ovat toteuttaneet syötönsäädön ja mikä olisi hinta rahteineen.
Miten Sultzilla on muuten toiminut tuo dieselmeken 7.5mm? Lähinnä ajattelin käyntiääntä ja toimivuus talvella. Tuossa ei varmaan kammiot ole kovilla koska Göran on viimeistellyt sitä elementtiä aika hyvin?
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Käyntiääni on ihan siisti ja hienosti toiminut nyt talvellakin jokapäiväisessä ajossa. Siirtopumppuna holley hp150 josta sihti poistettu imuliittimestä (ettei hyhmäänny talvella).
Miinuksena mynään niin vaatii kovemman siirtopaineen että isoilla kierroksilla syötöt toteutuu, mynä vaatii lähinnä vain virtausta riittävästi ei niinkään painetta. Göran suosittelee 1,5bar tietääkseni, itselläni vain 1bar mihin holley pystyy.
Miinuksena mynään niin vaatii kovemman siirtopaineen että isoilla kierroksilla syötöt toteutuu, mynä vaatii lähinnä vain virtausta riittävästi ei niinkään painetta. Göran suosittelee 1,5bar tietääkseni, itselläni vain 1bar mihin holley pystyy.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ke 23.12.2015 11:23
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
millos mynään on tullu viistetyt elementit ja syötönsäätö kaasuvivulla?mulla on nyt om603 pumppu menossa om606 moottoriin ja tämä on tehty mynällä 7 elementeillä v.2007,tässä on syötönsäätö sammutusvivusta mikä on mielestäni tosi hyvä!
om605:ssa paikoillaan vuonna 2013 tehty pumppu 7 elementeillä ja tässä on syötönsäätö kaasuvivustosta mikä on aika huono säätää.
om605:ssa paikoillaan vuonna 2013 tehty pumppu 7 elementeillä ja tässä on syötönsäätö kaasuvivustosta mikä on aika huono säätää.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Dieselmekenin alda
https://www.youtube.com/watch?v=7qr-3iwSF1g
https://www.youtube.com/watch?v=7qr-3iwSF1g
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Miten tuo mynän oma alumiininen morkooli pelaa?
Onko se semmonen että kannattaa hommata vai.
Omassa on tavallinen morkooli ja 1,1barissa työntää täyttä ulos. Hiukan on on/off toi morkooli.
Onko se semmonen että kannattaa hommata vai.
Omassa on tavallinen morkooli ja 1,1barissa työntää täyttä ulos. Hiukan on on/off toi morkooli.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Alumiini morkooli toimii hiukan tasaisemmin ahdon noustessa syöttö lisääntyy, ei ihan ol noinku tuo vanha.
Syötön säätö kaasuliikkeellä on omasta mielestä hyvä keksintö helppo säätää ja ei voi mennä pumpun säädöt pieleen
Kun ei ol muita mitää tarvii säätää.
Ahtamatonta korkeintaan jos ei saa suurta ahdinta oikeen heräämään.
Syötön säätö kaasuliikkeellä on omasta mielestä hyvä keksintö helppo säätää ja ei voi mennä pumpun säädöt pieleen
Kun ei ol muita mitää tarvii säätää.
Ahtamatonta korkeintaan jos ei saa suurta ahdinta oikeen heräämään.
Star lukua
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
juuh. Ja taas tää ikuinen juttu ku viitteis ettiä ensin ennen ku kyselee ni löysin veskolan kommentin vuodelt 2012 tuosta mynän billetti morkoolista ja se meni näin:
"Mynällä on ollut useampaa erilaista morkoolia käytössä vuosien varrella. Uusimmissa on billettirunko, ja se istuu siinä alkuperäisen tilalla. On myös pidempää, ikäänkuin työsylinterimäistä, joka rajoittaa stop vivun liikettä ja tämä sijaitsee siinä pumpun kyljessä. On myös Mynän pumppuja, joissa on alkuperäinen morkoolin kello, mutta niistä on luovuttu, koska ne eivät vältämättä toimi oikein suuremmilla ahtopaineilla. On ilmennyt tilanteita, joissa alkuperäinen morkooli antaa täyden syötön vaikkapa ahtopaineella 1,1 Bar mutta paineen noustua 2 Bar tasolla alkaa syöttö pienentyä"
Eli jos tuntuu tiputtavan syöttöä korkeammalla ahtopaineella ni hommaa billetti morkoolin. On toki muitakin juttuja jotka voi tiputtaa syöttöä mut tos o yks.
"Mynällä on ollut useampaa erilaista morkoolia käytössä vuosien varrella. Uusimmissa on billettirunko, ja se istuu siinä alkuperäisen tilalla. On myös pidempää, ikäänkuin työsylinterimäistä, joka rajoittaa stop vivun liikettä ja tämä sijaitsee siinä pumpun kyljessä. On myös Mynän pumppuja, joissa on alkuperäinen morkoolin kello, mutta niistä on luovuttu, koska ne eivät vältämättä toimi oikein suuremmilla ahtopaineilla. On ilmennyt tilanteita, joissa alkuperäinen morkooli antaa täyden syötön vaikkapa ahtopaineella 1,1 Bar mutta paineen noustua 2 Bar tasolla alkaa syöttö pienentyä"
Eli jos tuntuu tiputtavan syöttöä korkeammalla ahtopaineella ni hommaa billetti morkoolin. On toki muitakin juttuja jotka voi tiputtaa syöttöä mut tos o yks.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Soitin mynälle ja kysyin tämän päivän hintaa: 1500€ 8mm ja 7mm oli 1250€. Ihan tiedoksi, mynälle tulee uudet 8mm missä on 250cc tuottoa ja kuulemma elementtiä on viimeistelty paremmin.
Kyllä se pumppu lähtee nyt ruotsiin, on se 1500€ vähän liikaa minun mielestä. En pistä 7mm mynää koska siinä on ruiskutus aika vähän liian pitkä minun mielestä jos haluaa sen 500hp. Kyllä ne elementit varmasti riittävät hyvin siihen mutta ainahan isommat elementit ovat paremmat jos miettii ruiskutusaikaa ja mahdollisesti lisää tehoa tulevaisuudessa.
EDIT: Lähetin pumpun Ruotsiin ja tilasin 7,5mm elementtien laitto, 34€ oli lähetys kulut
Kyllä se pumppu lähtee nyt ruotsiin, on se 1500€ vähän liikaa minun mielestä. En pistä 7mm mynää koska siinä on ruiskutus aika vähän liian pitkä minun mielestä jos haluaa sen 500hp. Kyllä ne elementit varmasti riittävät hyvin siihen mutta ainahan isommat elementit ovat paremmat jos miettii ruiskutusaikaa ja mahdollisesti lisää tehoa tulevaisuudessa.
EDIT: Lähetin pumpun Ruotsiin ja tilasin 7,5mm elementtien laitto, 34€ oli lähetys kulut
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Millä lähetit? Minä laitoin postilla ulkomaille ja hinnaksi tuli 47e
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
Matkahuollon kautta lähetin bussipakettina. Kannatta melkein aina lähettää matkahuollolla koska usein reilusti halvempiJere97 kirjoitti:Millä lähetit? Minä laitoin postilla ulkomaille ja hinnaksi tuli 47e
S211 280CDI Sport -06
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
ex: S124 300TDT, 7,5mm Dieselmeken, HX40 Holset.
ex: W210 320CDI Special Edition
ex: W124 300DT, 7mm mynä, HX40 Holset, JM-koneen vahvistama 722.3.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu
mua kiinnostaa tietää siitä mynänmrkoolista kun mynäl sanottiin ku siitää soittelin et sitä ei mielellään eessais säädellä.. onko sitää kukaa ruuvaillumjiivee kirjoitti:juuh. Ja taas tää ikuinen juttu ku viitteis ettiä ensin ennen ku kyselee ni löysin veskolan kommentin vuodelt 2012 tuosta mynän billetti morkoolista ja se meni näin:
"Mynällä on ollut useampaa erilaista morkoolia käytössä vuosien varrella. Uusimmissa on billettirunko, ja se istuu siinä alkuperäisen tilalla. On myös pidempää, ikäänkuin työsylinterimäistä, joka rajoittaa stop vivun liikettä ja tämä sijaitsee siinä pumpun kyljessä. On myös Mynän pumppuja, joissa on alkuperäinen morkoolin kello, mutta niistä on luovuttu, koska ne eivät vältämättä toimi oikein suuremmilla ahtopaineilla. On ilmennyt tilanteita, joissa alkuperäinen morkooli antaa täyden syötön vaikkapa ahtopaineella 1,1 Bar mutta paineen noustua 2 Bar tasolla alkaa syöttö pienentyä"
Eli jos tuntuu tiputtavan syöttöä korkeammalla ahtopaineella ni hommaa billetti morkoolin. On toki muitakin juttuja jotka voi tiputtaa syöttöä mut tos o yks.
Nyk. w201 605+8mynä+hx40+man+ ASD
ex w201 td 602
ex w201 2,6
ex w201 602
kawa 9R,1100 iiöö tappelija
pensalla ja dieselillä pestään pensselit, viinalla tehään voimaa
ex w201 td 602
ex w201 2,6
ex w201 602
kawa 9R,1100 iiöö tappelija
pensalla ja dieselillä pestään pensselit, viinalla tehään voimaa
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu + Mynä
Aika jännä, enpä tiennyt ettei mynän billetti morkoolia parane mennä säätelemään.
Toimiikohan se ihan erilailla ku orkkikset eli kun menee katsastamaan ni yleensä orkkis morkoolista on pistetty ruuvia kiinne jotta sais savuja pienemmäksi mittausta varten.
Kyllä näitä porukalla on käytössä ja itteäki kiinnostaa kuulla enemmän tuosta mynän billetti morkoolista.
Toimiikohan se ihan erilailla ku orkkikset eli kun menee katsastamaan ni yleensä orkkis morkoolista on pistetty ruuvia kiinne jotta sais savuja pienemmäksi mittausta varten.
Kyllä näitä porukalla on käytössä ja itteäki kiinnostaa kuulla enemmän tuosta mynän billetti morkoolista.
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu + Mynä
no joo kun mitä ihmettä myö tehään 200e morkoolilla jota ei pysty/saa mennä sääteleen.. tosiaan kaverilta kyselin tuosta mynän morkoolista että miten sitä säädellään jne, ni ne oli sitä ropannu ja on niin pirun herkkä kuulema että saapi äkkiä sen pumpu siltä osin sekasin.. sitte mynälle soittelin tuosta ihan asioikseen niin tuumas että sehän on tehty piheillä pyöritettäväksi justiisa sen takia että sitä ei ruuvattais.. niin en moiti tuota mynän toimintaa milläänlailla mut kummastuttaa vaan tuommonen säätämätön morkooli
Nyk. w201 605+8mynä+hx40+man+ ASD
ex w201 td 602
ex w201 2,6
ex w201 602
kawa 9R,1100 iiöö tappelija
pensalla ja dieselillä pestään pensselit, viinalla tehään voimaa
ex w201 td 602
ex w201 2,6
ex w201 602
kawa 9R,1100 iiöö tappelija
pensalla ja dieselillä pestään pensselit, viinalla tehään voimaa
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu + Mynä
Kyllä mä osasin itse aavistella, että maalisinetein varustetut ruuvit eivät ole tarkoitettu itse käännettäviksi!
190D 2.5 -89
C230K -97
C230K -97
Re: 8mm Dieselmekenin pumppu + Mynä
jaamamu kirjoitti:Kyllä mä osasin itse aavistella, että maalisinetein varustetut ruuvit eivät ole tarkoitettu itse käännettäviksi!
Nyk. w201 605+8mynä+hx40+man+ ASD
ex w201 td 602
ex w201 2,6
ex w201 602
kawa 9R,1100 iiöö tappelija
pensalla ja dieselillä pestään pensselit, viinalla tehään voimaa
ex w201 td 602
ex w201 2,6
ex w201 602
kawa 9R,1100 iiöö tappelija
pensalla ja dieselillä pestään pensselit, viinalla tehään voimaa