Tämä on yleinen vika w201/w124:ssa. Anturin vaihtamalla tosiaan korjaantuu.Bemaristi kirjoitti:Toinen häiritsevä asia on ollut öljynpainemittarin neulan nouseminen virrat päälle laitettaessa tuonne nollan ja ykkösen väliin. Eipä löytynyt netistä syytä tuon aiheuttajasta. Voihan olla, että tuollaista vikaa ei laajalti esiinny tai sitten se ei vain muita niin häiritse.
Tämän vian sain korjattua pienellä napautuksella anturiin.
En tunne anturin toiminta tapaa, joten osaako joku sanoa oliko tuolla nyt sitten jokin jumiutunut? Johdossa vika ei ollut.
Bemaristin 190E 2.5-16 1992
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Hienokuntoisen Mersun laittelua kivalla pieteetillä
Tuo mittarin nypytys on tuttu W124:ssä. Kovalla pakkasella (yli 20 astetta ja auto kylmä) meinasi kerran tulla huonot housuun kun 100 km/h lähestyessä mittari alkoi rääkyä tosi voimakkaasti. Ajattelin että se johtuu juuri tuosta vaijerista, mutta koska vaiva oli niin harvinainen, niin en ole tehnyt sille mitään. Öljynpainemittarin ominaisuudet on tuttuja C126:ssa. Joskus se alkaa myös väpättää tyhjäkäynnillä. Vanhemmiten anturit kuulemma aiheuttaa tuota, joten sen vaihto on ollut mielessä itsellänikin.
Oon aina ihmetellyt tuota vaaleaa pilkkua mitä näkyy joskus erityisesti japanintuontien mittariston kehyksissä. Liittyykö jotenkin ilmasto-olosuhteisiin? Mutta se siis lähtee helposti pois?Mittariston "lasin" sisäpuolella oli likaa ja poishan sen sieltä saa mittariston purkamalla.
Tuo mittarin nypytys on tuttu W124:ssä. Kovalla pakkasella (yli 20 astetta ja auto kylmä) meinasi kerran tulla huonot housuun kun 100 km/h lähestyessä mittari alkoi rääkyä tosi voimakkaasti. Ajattelin että se johtuu juuri tuosta vaijerista, mutta koska vaiva oli niin harvinainen, niin en ole tehnyt sille mitään. Öljynpainemittarin ominaisuudet on tuttuja C126:ssa. Joskus se alkaa myös väpättää tyhjäkäynnillä. Vanhemmiten anturit kuulemma aiheuttaa tuota, joten sen vaihto on ollut mielessä itsellänikin.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Lika lähti pehmoisella liinaalla kerta pyyhkäisyllä.Häksä kirjoitti:Hienokuntoisen Mersun laittelua kivalla pieteetillä
Oon aina ihmetellyt tuota vaaleaa pilkkua mitä näkyy joskus erityisesti japanintuontien mittariston kehyksissä. Liittyykö jotenkin ilmasto-olosuhteisiin? Mutta se siis lähtee helposti pois?Mittariston "lasin" sisäpuolella oli likaa ja poishan sen sieltä saa mittariston purkamalla.
Tuo mittarin nypytys on tuttu W124:ssä. Kovalla pakkasella (yli 20 astetta ja auto kylmä) meinasi kerran tulla huonot housuun kun 100 km/h lähestyessä mittari alkoi rääkyä tosi voimakkaasti. Ajattelin että se johtuu juuri tuosta vaijerista, mutta koska vaiva oli niin harvinainen, niin en ole tehnyt sille mitään. Öljynpainemittarin ominaisuudet on tuttuja C126:ssa. Joskus se alkaa myös väpättää tyhjäkäynnillä. Vanhemmiten anturit kuulemma aiheuttaa tuota, joten sen vaihto on ollut mielessä itsellänikin.
Nopeusmittari on nyt ollut nypyttämättä. Kummallinen juttu. Vika ei siis välttämättä aina ole vaijerissa. Vaijerin kiinnitys mittaristoon on onnistunut aina ongelmitta ja suurin piirtein yhtä tiukkaan olen sen kiristänyt.
Onko muilla kokemuksia nypytyksen poistumisesta vaijerin vaihdolla? Halvimmat vaijerit kuulemma saattavat vain pahentaa nypytystä.
Öljynpainemittarikin on toiminut nyt ainakin parinkymmenen käynnistyksen verran. Tässä minun tapauksessa alkuperäisen anturin kopautus oli paras mahdollinen korjaus vs. anturin uusiminen uus tuotanto anturilla.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
On kokemusta. 260 E 4Maticin neula vispasi alle 70 km/h nopeuksissa hurjasti. Uusi alkuperäinen vaijeri paikalleen ja nypytys hävisi.Bemaristi kirjoitti:Häksä kirjoitti:
Onko muilla kokemuksia nypytyksen poistumisesta vaijerin vaihdolla? Halvimmat vaijerit kuulemma saattavat vain pahentaa nypytystä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Vanhoissa autoissa nopeusmittarin nypytys oli merkki siitä, että kohta vaijeri katkeaa.
Hieno auto, peukkua sille.
Itsekin olen välillä katsellut cossuja mutta tarjontaa on aika vähän. Nyt olisi kohta taas aikaa alkaa jotakin projektia värkkäämään.
Hieno auto, peukkua sille.
Itsekin olen välillä katsellut cossuja mutta tarjontaa on aika vähän. Nyt olisi kohta taas aikaa alkaa jotakin projektia värkkäämään.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Nyt olis hyvä hetki ostaa W201 16v ja halvimmat löytynee täältä Suomesta. Osiakin vielä saa ja usein ihan järkevään hintaan vs. vastaavat muut 80-luvun autot.CDI320CLS kirjoitti:Vanhoissa autoissa nopeusmittarin nypytys oli merkki siitä, että kohta vaijeri katkeaa.
Hieno auto, peukkua sille.
Itsekin olen välillä katsellut cossuja mutta tarjontaa on aika vähän. Nyt olisi kohta taas aikaa alkaa jotakin projektia värkkäämään.
Jännä sattuma muuten. Törmäsin tänään kaveriin vuosien takaa ja VAG mies kun on, niin Audeistakin puhuttiin. Jutun aiheena oli 99% varmuudella nuo sinun autot.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Kiva juttu, toivottavasti ei puhunut kovin pahaa
Noista kolmesta ylimmästä jollakin voisi hyvin vaihtaa projekticossun manuaalilaatikolla. UR-Quattro ei ole myynnissä.
Noista kolmesta ylimmästä jollakin voisi hyvin vaihtaa projekticossun manuaalilaatikolla. UR-Quattro ei ole myynnissä.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Kehui vaan kalustoa. Sedan S2 olis kyllä harvinainen ja kiinnostava.CDI320CLS kirjoitti:Kiva juttu, toivottavasti ei puhunut kovin pahaa
Noista kolmesta ylimmästä jollakin voisi hyvin vaihtaa projekticossun manuaalilaatikolla. UR-Quattro ei ole myynnissä.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Aurinko kun paistelee nyt melko matalalta, niin huomasin pyyhkijän jättäneen n. 4cm matkalta kärjestään hienoa naarmua.
Kuvat tästä toimenpiteestä nyt ei paljoa ketään palvele, mutta täytyy kehua tuota Sonax lasinhionta ainetta ja hiontaan tarkoitettua huopalaikkaa.
Lasi on luultavimmin alkuperäinen, eli nykylaseja jonkin verran kovempi, mutta tunti hiontaa ja lasia ei uudesta erota. Olen erittäin tyytyväinen ja ainetta meni vajaa neljäsosa pullosta.
Kuvat tästä toimenpiteestä nyt ei paljoa ketään palvele, mutta täytyy kehua tuota Sonax lasinhionta ainetta ja hiontaan tarkoitettua huopalaikkaa.
Lasi on luultavimmin alkuperäinen, eli nykylaseja jonkin verran kovempi, mutta tunti hiontaa ja lasia ei uudesta erota. Olen erittäin tyytyväinen ja ainetta meni vajaa neljäsosa pullosta.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Täytyypä kokeilla sonaxia ton käyttöauton takalasiin. Kerran jo hinkkasin sitä ceriumoksidilla ja huopalaikalla mutta ei mitään järisyttävää vaikutusta. Tossa on kyllä paljon muutakin kun pyyhkimenjälkeä. Omassa cosanderissa ei onneksi ollut kovin suuria ongelmia noissa sivu/takalasissa. Tuulilasin saa varmaan muutenkin vaihtaa kun maalataan. Onko muuten tietoa onko w201 takalasi oikeasti tiivisteellä? Ainakin se mun silmään näyttää siltä. 124:ssahan on jo liimalla.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Bemaristin esimerkin mukaisesti omasta tuulilasista tuli todella hyvä. Näkökentässä oli edellinen omistaja naarminut hyvät jäljet pyyhkijöillä. Kaikki lähti pois
Eli sonaxin tahna, huopalaikka ja epäkesko koneena.
Eli sonaxin tahna, huopalaikka ja epäkesko koneena.
S204 C350 CDI Avantgarde -10
Ex: W202 C220D Elegance -94
Ex: S212 E250 CDI Avantgarde -12
Ex: W202 C220D Elegance -94
Ex: S212 E250 CDI Avantgarde -12
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Joskus 80-luvulla näin Alpinen autostereoiden esittelyauton ladattuna sen ajan parhailla laitteilla ja ajattelin jos tekisi pikkuhiljaa tästä autosta saman tyylisen.
Tuohon aikaanhan ääntä sai tulla myös takaa ja sinne löytyikin myyjän mukaan vuodesta -89 varaston hyllyssä olleet Alpine 6399 5kg kappaleelta painavat 6x9:sit.
Ongelmaksi saattaa kyllä muodostua noiden saaminen hattuhyllylle peltiä muokkaamatta, vai kuinka hyvin siellä on tilaa?
Tuohon aikaanhan ääntä sai tulla myös takaa ja sinne löytyikin myyjän mukaan vuodesta -89 varaston hyllyssä olleet Alpine 6399 5kg kappaleelta painavat 6x9:sit.
Ongelmaksi saattaa kyllä muodostua noiden saaminen hattuhyllylle peltiä muokkaamatta, vai kuinka hyvin siellä on tilaa?
Viimeksi muokannut Bemaristi, Ma 15.10.2018 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Mulla on 6x9:t takana ja edellinen omistaja oli joutunut veistään peltiä tieltä. Viritin ne kiinni kiinni paremmin, kun olivat vain heitetty reikiin. Aika paskat oli ruuvata takalasin alle. Mölyähän niistä 6x9 irtoaa, musiikin laatu kuitenkin arvelluttava.
W203 C180 Kompressor A Sport -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor A Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor A Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Kiva projekti.
Lähteekö Sonaxilla kevyet kiveniskemät ja jääkö minkäänlaista hologrammiefektiä lasin pintaan?
Lähteekö Sonaxilla kevyet kiveniskemät ja jääkö minkäänlaista hologrammiefektiä lasin pintaan?
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Tässä lasissa ei ollut kiveniskemiä, joten omaa kokemusta ei ole. Uskaltaisin silti väittää, että ei lähde edes ne kevyimmät.aziz kirjoitti:Kiva projekti.
Lähteekö Sonaxilla kevyet kiveniskemät ja jääkö minkäänlaista hologrammiefektiä lasin pintaan?
Hologrammia ei ainakaan tässä tapauksessa ja tuolla koneella tullut, enkä usko lasin olevan niin herkkä tuolle efektille.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Vakkarin saaminen kuntoon ei vaan meinaa onnistua. Alkuperäinen boxi tuli korjauksesta ja sillä ei mitään vaikutusta.
Aiemmin kesällä olin mittaillut konehuoneen pistokkeesta seuraavanlaisia:
Pistokkeeseen kun antaa +12v pinniin 4 ja miinus pinniin 5 niin moottori pyörii.
7 pinniin +12v ja miinus pinniin 6 niin kuuluu clicks, mutta 4 ja 6 pinniin maa ja 5 ja 7 +12v niin linkku ei lähde liikuttamaan vivustoa, kuuluu vain sellaista rutinaa.
Onko tuo moottori rikki vai teenkö testin jotenkin väärin?
Viiksenkin toiminta on testattu ja jarrupolkimen painaminen antaa boxille signaalin.
Säätömoottori on 16V mallissa niin kettumaisessa paikassa, että sen rassaaminen esiin on ihan viimeinen vaihtoehto.
Aiemmin kesällä olin mittaillut konehuoneen pistokkeesta seuraavanlaisia:
Pistokkeeseen kun antaa +12v pinniin 4 ja miinus pinniin 5 niin moottori pyörii.
7 pinniin +12v ja miinus pinniin 6 niin kuuluu clicks, mutta 4 ja 6 pinniin maa ja 5 ja 7 +12v niin linkku ei lähde liikuttamaan vivustoa, kuuluu vain sellaista rutinaa.
Onko tuo moottori rikki vai teenkö testin jotenkin väärin?
Viiksenkin toiminta on testattu ja jarrupolkimen painaminen antaa boxille signaalin.
Säätömoottori on 16V mallissa niin kettumaisessa paikassa, että sen rassaaminen esiin on ihan viimeinen vaihtoehto.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Auto lähti talvisäilöön. Kilometrejä kertyi toukokuun lopusta noin 2000km.
Vaihdoin vielä Mobilin 5w-40 öljyt ja suodattimen moottoriin, uuden orkkis lambda anturin jolla nyhtäminen normaalilämpöisenä poistui käytännössä kokonaan. Veikkaan silti, että moottori saisi käydä hiukan rikkaammalla.
Lisäksi vielä:
- Penkit holvasin nahanhoitoaineella oikein reilusti.
- Renkaisiin 3 baria painetta
- Silikonia tiivisteisiin
- Imurointi ja sisäpesu
- Alustan huolellinen pesu
- Akku täyteen ja ovet raolleen.
Matkalla kaverin tallille alkoi tietenkin sataa.
Vaihdoin vielä Mobilin 5w-40 öljyt ja suodattimen moottoriin, uuden orkkis lambda anturin jolla nyhtäminen normaalilämpöisenä poistui käytännössä kokonaan. Veikkaan silti, että moottori saisi käydä hiukan rikkaammalla.
Lisäksi vielä:
- Penkit holvasin nahanhoitoaineella oikein reilusti.
- Renkaisiin 3 baria painetta
- Silikonia tiivisteisiin
- Imurointi ja sisäpesu
- Alustan huolellinen pesu
- Akku täyteen ja ovet raolleen.
Matkalla kaverin tallille alkoi tietenkin sataa.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Aijai... hyvältä näyttää. Mitä tököttiä laitoit penkkeihin?
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Tallipoika valjasrasvaa. Halpaa ja toimivaa.
En oikein jaksa uskoa noihin nestemäisiin kermoihin.
En oikein jaksa uskoa noihin nestemäisiin kermoihin.
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Ai että tuo alusta on hienossa kunnossa mulla menee jokunen euro ja tunti että pääsee tohon tilanteeseen.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Tälle ajokaudelle olisi kiva saada keulaa tiputettua tuosta nykyisestä n. 10-15mm max. 20mm. Nyt alla on orkkis jouset matalimmilla kumeilla ja alkuperäisiä jousia ei viitsi katkoa.
Taitaa olla helpoin tilata H&R 40mm 4syl. perusmallia madaltavat etujouset ja säätää kumeilla kohdilleen jos tippuu liikaa. Takapää on kohdillaan.
Onko hyviä vinkkejä jousien valintaan?
Taitaa olla helpoin tilata H&R 40mm 4syl. perusmallia madaltavat etujouset ja säätää kumeilla kohdilleen jos tippuu liikaa. Takapää on kohdillaan.
Onko hyviä vinkkejä jousien valintaan?
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
Vaikka nuo paremmat pikkumersutkin on jo hyvissä hinnoissa, niin taitaa E30 M3 olla vielä jonkin matkaa reippaammassa sijoitusautokurssissa. Saapi olla aika kallis uusi auto, joka autoliikkeestä ulosajettuna on vielä samaa hintatasoa. Joten ajelehan varovasti, kummallakin .
E: Hienoja ovat .
E: Hienoja ovat .
Re: Bemaristin 190E 2.5-16V
On kyllä nätti M3
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)