Eipä pystäri taida akkua käymiseen tarvita....vk00 kirjoitti:Autossa on aina palanut mittaristossa Akun varoitusvalo, viimekesänä auto käynnistyi lähes aina vaivalloisesti vaikka oli uusi akku, tosin se oli hieman pieni. Tällevuodelle ostin oikeankonoisen akun ja valo on palanut silti, mutta auto käynnistyikin hyvin tähän päivään asti, kunnes tänään alkoi taas vaivalloisesti lähtemään käyntiin.. Meinasin jännitteensäätimen/hiilet vaihtaa ensialkuun.. On muita ideoita? Kaikki sulakkeet tuli talvella vaihdettua ja putsattua hapettumaa kosketuspinnoilta, sekä akku kaapelien kiinnityspaikoista..
Väkisin se kuitenkin jotain lataa kun en ole koskaan jäänyt välille..
Mersujenhieromisia
-
- Mersumies
- Viestit: 2889
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Joo juurikin ja tuo 332 taitaa olla se kiristyspanta mikä menee putken sisään ja on tiukassaJanneW124 kirjoitti:https://partsouq.com/tesseract//assets/ ... 950428.gif
Nii meinaatko haitarilla linkin kuvassa osaa 329?
Milläs nimellä tuota lähtis kyselemään?
Merseedespents
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1222
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Komia tuli pystäristä!
Laturin vaihdoin viimeksi kun alkoi latausvalo himmeänä palamaan eikä kosketusvikaa moottorin maakaapelista löytynyt. Sähköä ei tartte tosiaan käymiseen, mutta jotain valoa olis hyvä saada aikaan ainakin jos pitää pimeällä ajella.
Joskus tuli jätettyä Turkuun pystäri mäkiparkkiin että varmistui aamuinen käynnistyminen paluumatkalle..
Laturin vaihdoin viimeksi kun alkoi latausvalo himmeänä palamaan eikä kosketusvikaa moottorin maakaapelista löytynyt. Sähköä ei tartte tosiaan käymiseen, mutta jotain valoa olis hyvä saada aikaan ainakin jos pitää pimeällä ajella.
Joskus tuli jätettyä Turkuun pystäri mäkiparkkiin että varmistui aamuinen käynnistyminen paluumatkalle..
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
KLstä lähtisin paikallistamaan. Löytävät tuon saman kuvan koneeltaan oikean varaosanumeron kera (minäkin löysin tuolle numeron mutta en tiedä onko se juuri sinun autoosi sopiva osa).vk00 kirjoitti:Joo juurikin ja tuo 332 taitaa olla se kiristyspanta mikä menee putken sisään ja on tiukassaJanneW124 kirjoitti:https://partsouq.com/tesseract//assets/ ... 950428.gif
Nii meinaatko haitarilla linkin kuvassa osaa 329?
Milläs nimellä tuota lähtis kyselemään?
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
KL:stä löytyi 72€ tuo haitari osa, mutta alempi kiristys laippa 300€ täytyy rakennella ite jotain, että saa pitämään..
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Tarkistin tänään jännitteensäätimen, siinä oli vielä käyttökelpoiset hiilet.. Putsasin myös ton maadoituspiuhan, olihan se siitä konehuoneen puolelta ihan ruosteessa/hapettunu.. Kunnon putsaus ja takaisin kiinni. Tänään useampi starttaus ja lähti hyvin joka kerta, ehkä se tällä korjaantui.Latausvalo palaa vieläkin hetken käynnistyksen jälkeen, mutta sammuu melko nopeasti.. Vielä en mitannut latausta kun ei ollut mittaria..slsl77 kirjoitti:Kannattaa tarkistaa moottorin ja korin välinen maadotus piuha. Minulla se on oikealla puolella laatikon kiinnityspultin ja korin välillä. Myös lataus kannattaa mitata mittarilla. Se pitäisi olla noin 13.5-14 volttia. Luultavasti sinulla on laturissa vika kun polttaa latauksen valoa.
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Tuli testailtua näitä kiveniskusuojia, punaset istuu omaan silmään jotenkin. Silti näyttää, että konepelti olis auki, kun menee tuonne väliin.. Siniset ei kyllä oikein ja varsinkaan tuo kulmapala ei ..Varmaan lähtee myyntiin nää molemmat.
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Eeee-ei kumpaakaan. Älä ajele muiden takapuskurissa kiinni niin et tartte moisia...
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Joo ne lähti pois ... Vappucruisingit käyty ajelemassa,mersuille oli omaa aluetta järjestetty, kaikennäköstä Mersua oli liikkeellä.. Muutama muukin nätti peli oli vieressä parkissa..luokyio kirjoitti:Eeee-ei kumpaakaan. Älä ajele muiden takapuskurissa kiinni niin et tartte moisia...
Viimeksi muokannut vk00, Ke 01.05.2019 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Nätti on rivi. Siun autosta ei taida puuttua enää kuin kiiltävät sulanrungot? Sit ois tiptop ulkonäkö pienellä tvistillä
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Ne on semmoset metalliset, koitin niitä kiillotella mutta aika haaleet, onko niitä ihan tollasena kiiltävän kromisena olemassa? Tossa kun katseli niin ens talvena pakko uusia nuo sivu ikkunoiden alareunan kromilistat kun on ihan lonttoset ja kunnon naarmua, ehkä muitakin menee vaihtoon.. Tohon olis myös airride.lt nimisestä putiikista saatavilla Bolt on ilma alustoja,tai näin ainakin mainostavat ja vastasivat kun kyselin hieman.Onko kellään kokemusta pitääkö paikkaansa, että käy suoraan? Ei oikein olis innostusta alkaa muokkaamaan isosti..Timo L. kirjoitti:Nätti on rivi. Siun autosta ei taida puuttua enää kuin kiiltävät sulanrungot? Sit ois tiptop ulkonäkö pienellä tvistillä
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Sullahan on joo nuo pyyhkimen varret tollaset ”kromiset”, mutta Timo tarkoittaa siis ihan pyyhkimen sulkia joissa on metallinvärinen runko mustan sijaan.. ja komppaan kyllä itse täysin. Jos muualta ei löydy, niin nippelit.fi on Suomessa. Jos niitä on joitakin malleja ollut ihan motonetissäkin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Ahaa.. En ole koskaan nähnyt, mutta täytyypä tutkia..olishan ne tyylikkäät
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Joo sellaiset ne ovat uutena olleet, vertaa viereiseen W108/9:ään ja vihreään autoon. Sen jälkeen musta sulanrunko iskee silmään muuten pahastivk00 kirjoitti:Ahaa.. En ole koskaan nähnyt, mutta täytyypä tutkia..olishan ne tyylikkäät
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Komeaa rivi on totta tosiaan. Mb classicilta löytyy ainakin ei niin mustaa pyyhkijänsulkaa tossa linkki https://www.mbclassics.de/wiper-blade-W ... 14-115-100" onclick="window.open(this.href);return false;
W115 220 -70
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Se ei muuten ookkaan tuo osa, vaan tosiaan pakoputken alkupäästä nouseva pidempi haitari.. Tossa selvittelin, niin KL varaosista haitari tulee putken alkupään kanssa 239e ja motonetistä sama mihin tais kuulua ehkä jopa Keski pönttö 189e..haitari on varmaan prässätty siitä alapäästä pakoputkeen, koska oli ainakin niin tiukassa tuo vanha. kaippa se on otettava kun ei kiinnosta alkaa rakentamaan sinne isompia.. Oishan noita kaikkennäkösiä joustoputkia myynnissä, mutta omien tilojen puute aina rajoittaa ajallisesti/suunnittelu työtä..JanneW124 kirjoitti:https://partsouq.com/tesseract//assets/ ... 950428.gif
Nii meinaatko haitarilla linkin kuvassa osaa 329?
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Niin siis onko sulle käyny osimmoilleen näin?vk00 kirjoitti:Se ei muuten ookkaan tuo osa, vaan tosiaan pakoputken alkupäästä nouseva pidempi haitari.. Tossa selvittelin, niin KL varaosista haitari tulee putken alkupään kanssa 239e ja motonetistä sama mihin tais kuulua ehkä jopa Keski pönttö 189e..haitari on varmaan prässätty siitä alapäästä pakoputkeen, koska oli ainakin niin tiukassa tuo vanha. kaippa se on otettava kun ei kiinnosta alkaa rakentamaan sinne isompia.. Oishan noita kaikkennäkösiä joustoputkia myynnissä, mutta omien tilojen puute aina rajoittaa ajallisesti/suunnittelu työtä..JanneW124 kirjoitti:https://partsouq.com/tesseract//assets/ ... 950428.gif
Nii meinaatko haitarilla linkin kuvassa osaa 329?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Joo aikalailla, se ei ollut vaan tommosta punosputkea vaan vähän vieterimäistä mutta suht jäykkä silti.
Eikun jaa siellähän on se vieteri sisällä tossa kuvassa.. Mulla ei oo siinä ympärillä mitään.
Eikun jaa siellähän on se vieteri sisällä tossa kuvassa.. Mulla ei oo siinä ympärillä mitään.
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Rälläkällä joutui irrottamaan. Laitoin yleismallin jouston tilalle. Toki uusi etupätkä olisi ollut helpompi, mutta kun katti on tossa etupätkässä mukana ni en löytänyt sopivaa putkea oikein mistään.
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Noniin, pakoputki pitää taas ja on vähän miellyttävämpi ajella, kiitti Jannelle vinkeistä. Tehtiin tarvike jousto pätkästä se kuitenkin. Laipalta yllättäen katkesi kierretappi niin piti irrottaa ylempää koko setti irti, että sai vanhan tapin pois ja uuden tehtyä.
Sitten hieman ollut apparin takajarrun kanssa ongelmaa, kun on kitissyt ajaessa, välillä paljonkin ja ääni on hävinnyt aina kun polkaisee jarrua, kunnes taas kitisee. Vaihdoin nyt samalla levyt ja palat taakse, aiemmin kunnostin satulat. No nyt huomasin, että apparin satulaan käy 16mm lenkki kun orkkikseen menee 17..eli lienee tarvike tms? Palojen sovitus uuden levyn kanssa oli paljon tiukempi, ja ajaessa vinkuna hävisi, mutta kahisee älyttömästi ja jarrua painamalla kuulostaa lähinnä siltä kuin juna jarruttaisi.
Kuva liitteenä, josta näkee nyt että tuo apparin puoli syö näköjään paljon pienemmältä alalta levyä.. Kai se pitää sit uus satula vielä hommata tohon, kun ei oikein muuta keksi?
Alemmassa kuvassa ongelma puoli..
Edit. Vaihdoin uuden satulan vielä kun oli motonetin hyllyssä suoraan. Nyt näyttäis palojen jäljet samalta, mutta jarrut vinkuu älyttömästi vieläkin sekä kahisee, mutta voi olla että jarrukilpi on huonosti kiinni ja levy kahnaa siihen.
Sitten hieman ollut apparin takajarrun kanssa ongelmaa, kun on kitissyt ajaessa, välillä paljonkin ja ääni on hävinnyt aina kun polkaisee jarrua, kunnes taas kitisee. Vaihdoin nyt samalla levyt ja palat taakse, aiemmin kunnostin satulat. No nyt huomasin, että apparin satulaan käy 16mm lenkki kun orkkikseen menee 17..eli lienee tarvike tms? Palojen sovitus uuden levyn kanssa oli paljon tiukempi, ja ajaessa vinkuna hävisi, mutta kahisee älyttömästi ja jarrua painamalla kuulostaa lähinnä siltä kuin juna jarruttaisi.
Kuva liitteenä, josta näkee nyt että tuo apparin puoli syö näköjään paljon pienemmältä alalta levyä.. Kai se pitää sit uus satula vielä hommata tohon, kun ei oikein muuta keksi?
Alemmassa kuvassa ongelma puoli..
Edit. Vaihdoin uuden satulan vielä kun oli motonetin hyllyssä suoraan. Nyt näyttäis palojen jäljet samalta, mutta jarrut vinkuu älyttömästi vieläkin sekä kahisee, mutta voi olla että jarrukilpi on huonosti kiinni ja levy kahnaa siihen.
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Pystärillä kävin ajelemassa pitkästä aikaa, on se kyllä mukavaa. Hommasin paripäivää sitten eteen 195 kumit ja edestä siirrettiin taakse 205,nyt voi käännellä parkkiin mukavammin kun ei raavi edestä kiinni. Korkeus tippui kuitenkin tällä muutoksella hieman, joten saa ajella varovaisemmin, mutta hyvin kuitenkin pystyy vielä mennä.
Autossa on aina ollut kylmänä vähän vikaa, että kytkin tärrää ja nyt on ykköseltä kakkoselle hieman alkanut rusahdella vaikka kuinka varovasti koittaa vaihtaa. Molemmat ongelmat häviää kuitenkin kun on vähän aikaa ajellut.
Aiemmin oli puhetta vanteiden keskimerkeistä, ebaysta löytyi juuri sopivat mitoiltaan tuohon vanhan tarran päälle suoraan.. Hintaa jäi 5.80€ posteineen. Muutti kyllä siistimmäksi auton ulkonäköä.Vanteiden lipat täytyy viimeistään ensi talvena kiillotuttaa myös.
Autossa on aina ollut kylmänä vähän vikaa, että kytkin tärrää ja nyt on ykköseltä kakkoselle hieman alkanut rusahdella vaikka kuinka varovasti koittaa vaihtaa. Molemmat ongelmat häviää kuitenkin kun on vähän aikaa ajellut.
Aiemmin oli puhetta vanteiden keskimerkeistä, ebaysta löytyi juuri sopivat mitoiltaan tuohon vanhan tarran päälle suoraan.. Hintaa jäi 5.80€ posteineen. Muutti kyllä siistimmäksi auton ulkonäköä.Vanteiden lipat täytyy viimeistään ensi talvena kiillotuttaa myös.
Merseedespents
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 58
- Liittynyt: Ma 12.05.2014 08:41
- Paikkakunta: paukarlahti
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Kytkimen täristys saattaa johtua ihan käytön puutteesta.
Jos ykköseltä kakkoselle vaihto meinaa rusahtaa,kannattaa vaihtaa laatikko öljyt,jos et tiedä milloin vaihdettu.
Mulla w123 laatikko teki samaa lisäksi paikaltaan lähtiessa ykkönen meni paremmin päälle kun käytti ensin kakkosen kautta,vaihdoin öljyt ja nyt on pari kesää laatikko toiminut paljon jouheammin.
Jos ykköseltä kakkoselle vaihto meinaa rusahtaa,kannattaa vaihtaa laatikko öljyt,jos et tiedä milloin vaihdettu.
Mulla w123 laatikko teki samaa lisäksi paikaltaan lähtiessa ykkönen meni paremmin päälle kun käytti ensin kakkosen kautta,vaihdoin öljyt ja nyt on pari kesää laatikko toiminut paljon jouheammin.
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Joo se tuntuisi aina tärräävän kun vähän pidempään seisonut. Edellinen omistaja oli vaihtanut joka kevät moottori/laatikko ja perä öljyt vaikka auto ei useampaan vuoteen hänellä tietä nähnyt. Auto taitaa olla mulla nyt kolmatta kesää ja minun aikaan ei ole vaihdettu kuin moottoriöljyjä sekä perä öljyjä. Vois kyllä laittaa vaihtoon nuo laatikkoöljytkin. Mitäs öljyä sinne kannattais laittaa?
Merseedespents
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 58
- Liittynyt: Ma 12.05.2014 08:41
- Paikkakunta: paukarlahti
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
.
sinne kuuluu automaatti laatikon öljy,1,3l menee.
Esim.mobil atf 220.
sinne kuuluu automaatti laatikon öljy,1,3l menee.
Esim.mobil atf 220.
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Joo täytyypä tossa hommailla öljyt.kaaleppi 70 kirjoitti:.
sinne kuuluu automaatti laatikon öljy,1,3l menee.
Esim.mobil atf 220.
Farmarista tuli myytyä 18'' monoblockit ja vaihtuivat tuumaa pienempiin vähän erimallisiin Amg vanteisiin, 7,5/17 ja 8.5/17 takuset on tosin BBS valmistamat. Jarrut, tai joku nurkka jarruista vinkuu edelleen aika reilusti.. Ei muuta oikeen keksi enään kuin että tarvike palat vikana.. Täytyy vielä ostaa uudet palat testiin.
Merseedespents
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 58
- Liittynyt: Ma 12.05.2014 08:41
- Paikkakunta: paukarlahti
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Varmista vielä että käy pystärin laatikkoon,kirjoitin sen kummemmin ajattelematta w123:sen laatikosta kun oireet oli täysin samat.
Ammattitaitoisella korjaamolla kyllä osaavat katsoa kirjoista oikean öljyn.
Hieno on pystylamppu.
Ammattitaitoisella korjaamolla kyllä osaavat katsoa kirjoista oikean öljyn.
Hieno on pystylamppu.
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
On se komea auto
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Myös pystäriin käy atf 220 manuaalilaatikkoon.kaaleppi 70 kirjoitti:Varmista vielä että käy pystärin laatikkoon,kirjoitin sen kummemmin ajattelematta w123:sen laatikosta kun oireet oli täysin samat.
Ammattitaitoisella korjaamolla kyllä osaavat katsoa kirjoista oikean öljyn.
Hieno on pystylamppu.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Tuli tossa tutkittua farmarin puhallinta kun pyöri vähän miten haluaa jos pyöri. Vettä oli kertynyt kiinnike paikan pohjalle, joten sitä on varmasti ollut johtoliitoksissa myös ym. Hiilet näytti hyvälle ja painelin vielä jousien kiinnikkeet kunnolla, että varmasti puristaa hiilet kosketuspintaan,sekä putsailin hieman paikkoja. Nyt on toiminut reilun viikon hyvin, ainut että ilmastoinnin saisi taas täyttää, kun ei antanut noilla helteillä oikein hyötyä.. Parinkympin lämmössä viilentää vielä.
Merseedespents