Mersujenhieromisia
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Jaahas, pystärin vaihteiden rutina taisi selvitä. Lattiamatto oli öljyssä ja näkyy tulevan kytkimen pääsylinterin välistä. Mbclassicilta saa näköjään tilattua reiluun 30€+postit.. Liekköhän tuollaista saa Suomesta, motonetistä ei ainakaan ja kl sivuilta en ollu näkevinäni myöskään..
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Hommasin tiivistesarjan tohon sylinteriin, sylinterin seinämät oli hieman kulahtanut ja hioin niitä varovasti vesihiomapaperilla, uudet tiivisteet kiinni ja nyt on ainakin paripäivää pitänyt ja ei tunnu vaihteet rutisevan.
Merseedespents
Re: S124 E 300tdt -93 / w115 240d 3.0 Kunnostusta
Pystylampulla kesän eka autotapahtuma, todennäköisesti viimeinenkin kun ei jaksa ja kerkeä kauhean kauaksi lähteä ajelemaan.. Vähän taas ruvennut starttaus kahnaamaan,toimi pitkään hyvin laturin hiilien vaihdolla ym. Pääsylinterikin on pitänyt, mutta kytkin tuntuu tärräävän aina autopesujen jälkeen jostain syystä.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Niin se vaan farmari tuli myytyä, viikon kerkesi olla myynnissä ja kaupat tehtiin. Kaksi ns. Harraste autoa tällähetkellä liikaa ja pystäri nyt ei ole mihinkään lähdössä, joten tästä oli luovuttava. Tilalle tuli hommattua halvempi w203 220cdi..webasto vakkari jne perus varusteet mitä tollaseen saa. Tällä ainakin hetki ajellaan, kuvaakin tulee kun kerkee vähän puunailla.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Sain aikaseks myllytellä ja vahailtua. Auto vilkutti ensimmäiset paripäivää öljyvaloa ja ilmoitti, että koneessa liikaa öljyä. Laskin pohjapropun kautta mitta ämpäriin 8l ainetta, ihan kaikkea en liruttanut+suodattimeen varmasti jäi kanssa,joten olisiko 9l lähempänä totuutta. Nyt ei enään valo vilku, kun laitoin vähän reipas 6l takaisin. Edellinen omistaja puhui että öljyt juuri vaihdettu, lienekkö katsonut määrän jostain väärin.
Tänään moottoritienopeuksissa huomasin kun autolla kiihdyttää ilman, että pudottaa vaihdetta, meinaa vaimeasti nykiä..
Tänään moottoritienopeuksissa huomasin kun autolla kiihdyttää ilman, että pudottaa vaihdetta, meinaa vaimeasti nykiä..
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Jaaha, viime viikonloppuna pystäri taas starttasi hieman heikosti, sitten startti hieman rääkäisi ja ei enään yritäkkään startata. Latasin varuiksi akun täyteen, mutta ei apua. Kait se pitää uusia koko startti, josko sillä lähtisi pelittämään, kun tuota käynnistys ongelmaa on ollut pidempään.
Alla parit kuvat pentoista, käytin tässä paikallisella tyypillä kiillotuksessa ja kanttari ihottumia lähti kanssa pois.
Alla parit kuvat pentoista, käytin tässä paikallisella tyypillä kiillotuksessa ja kanttari ihottumia lähti kanssa pois.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Startti tuli uusittua ja nyt on toiminut niinkuin pitää. Vielä en ajokautta paketoinut, saatan vielä ensviikonloppuna ajaa jos on keliä ja sitten laitteet teloille. Eilen pari kuvaa saatiin otettua.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Tämmönen valmistuibjoku aika sitten,oli jäänyt viime talven projektista lamppu ylimääräiseksi..noh ehkä tän ois voinu jättää tekemättäkin,mutta ompahan kuitenkin tehty.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Tähti puuttuu vielä. Naisväki on varmaan haltioissaan
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: W115 240D 3.0 + muut
Pystäri lähtee tässä johonkin sopivaan väliin takatukivarsien vaihtoon,tuli hommattua tukivarret jo pari kesää sitten.Viimekesänä hioin,maalasin ja suihkin kotelosuojaa pintaan.
Hommasin samalla uudet pyöränlaakerit,jarrulevyt,palat,käsijarrukengät,jarruletkut,jarrukilvet ja tietenkin tukivarsien puslat.Tuleepahan uutta sinne samalla kertaa.
Mitäs perä ja laatikkoöljyä suosittelette? Voisi melkein ne kanssa keväällä vaihtaa moottoriöljyjen ohessa.
Hommasin samalla uudet pyöränlaakerit,jarrulevyt,palat,käsijarrukengät,jarruletkut,jarrukilvet ja tietenkin tukivarsien puslat.Tuleepahan uutta sinne samalla kertaa.
Mitäs perä ja laatikkoöljyä suosittelette? Voisi melkein ne kanssa keväällä vaihtaa moottoriöljyjen ohessa.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Noniin,takapäähän uusittu kaikki yllämainitut hilppeet.Jälkikäteen säädätin vielä venttiilit.
Kävipä niinkin,kun joskus tullu luettua alipainepumpun laakerin hajoamisesta..no tässäpä se kävi ja kuulalaakerit löytyi öljypohjasta,ihme kuitenkin ettei hajottanut paikkoja.
Eilen katsastin auton moitteetta,sekä vielä takapään madalluksen muutoskatsastus,joten alustan puolestakin laillinen peli.
Kävipä niinkin,kun joskus tullu luettua alipainepumpun laakerin hajoamisesta..no tässäpä se kävi ja kuulalaakerit löytyi öljypohjasta,ihme kuitenkin ettei hajottanut paikkoja.
Eilen katsastin auton moitteetta,sekä vielä takapään madalluksen muutoskatsastus,joten alustan puolestakin laillinen peli.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Tämmöset klassikot löytyi,pitää vaan jossain kiillotuttaa reunat sekä maalauttaa keskiöt.Harvemmin näitäkään enään tässä koossa tullut vastaan,saattanee silti löytää helpommalla kuin vastaavia pentoja.
16" 8/9" ET11
16" 8/9" ET11
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Viime keväänä kiillottelin ja maalasin Rialin Mesh:it
Tuossa muutama kuva aiheesta en löytänyt luurista kuvaa kun ne on pystärissä.
alla.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja valmiina
" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa muutama kuva aiheesta en löytänyt luurista kuvaa kun ne on pystärissä.
alla.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja valmiina
" onclick="window.open(this.href);return false;
W115 220 -70
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
Re: W115 240D 3.0 + muut
maximum kirjoitti:Viime keväänä kiillottelin ja maalasin Rialin Mesh:it
Tuossa muutama kuva aiheesta en löytänyt luurista kuvaa kun ne on pystärissä.
alla.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja valmiina
" onclick="window.open(this.href);return false;
On kyllä hienot,itse kanssa meinasin "kullittaa" keskiöt,myös joku tummemman harmaa vois olla siisti,mutta kyl kulta tuo vähän tyylikkyyttä sinisen kanssa.
Tänään tuli koneella otettua vähän pintanaarmua pois ja vaha pintaan.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Jos päädyt kullitukseen niin värikoodi on Fiat 560A kun bbs gold värinumeroa ei suoraan löytynyt, tuon värikoodin löysin Porsche foorumilta.
W115 220 -70
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
Re: W115 240D 3.0 + muut
Vk00 oletko hankkinut mistä noi rialin keskiöt?
Itsellä olisi tarvetta hankkia keskiöt vastaavanlaisiin vanteisiin.
Pirun siisti on tuo pystäri
Itsellä olisi tarvetta hankkia keskiöt vastaavanlaisiin vanteisiin.
Pirun siisti on tuo pystäri
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
Re: W115 240D 3.0 + muut
Joo pidetään mielessä,varmaan ensi talvelle menee kunnostus kun ei huvita nyt ja maksaa renkaat ja kaikkimaximum kirjoitti:Jos päädyt kullitukseen niin värikoodi on Fiat 560A kun bbs gold värinumeroa ei suoraan löytynyt, tuon värikoodin löysin Porsche foorumilta.
Kiitos,meinaatko siis pentojen keskikuppeja vai? Rialeista ne puuttuu vielä,mutta pentoissa on ihan ebaysta tilattu sopivalla halkaisijalla semmoset keskikuppi tarrat,niissä on sen verran kova liima että on pysyneet vaikka pesen useasti jne.Tarra ei ota kiinni tietenkään kuin reunoilta koska keskikuppeja ei ole.Berglund kirjoitti:Vk00 oletko hankkinut mistä noi rialin keskiöt?
Itsellä olisi tarvetta hankkia keskiöt vastaavanlaisiin vanteisiin.
Pirun siisti on tuo pystäri
On mulla keskikupitkin noihin,joskus jostain perus pentoista irrotellu niitä talteen.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0 + muut
Tuli tuossa talvi ajeltua erimerkkisellä,sekä yksi volvokin pyörähti.Kokoajan kuitenkin mersuja silmälläpitäen,jos tulisi joku sopiva vastaan.No tämä sitten löytyi tuosta pienen matkan päästä.Lähes ruosteeton Väyrynen,takakaarissa on vielä helposti kiinniotettavat rupuset,sekä muutama pieni kohta.
Myllytystä vaatii,niin saa hyvinkin siistin.Tosin aurinkoa vasten jonkun verran parkkipaikkalonttoa näytti olevan ovissa,mutta nämä tän ikäiselle käyttikselle sallitaan.Sisustakin ihan hyvässä kunnossa poislukien ratti,joka on aivan riekaleina ja siihen on jo postissa tulossa uusi tilalle.Taas kerran auton myynti ilmoituksesta otti silmään suhteellisen hyvä kunto sekä avantgarde varustelutaso.
Auto on ajoltaan erittäin mukava ja kunnossa sen puolesta,tein oman topicin lämmönsäädön ongelmasta.Sen verran trafin historiasta,että auto tuotu 2008 Suomeen ja ollut vuoteen 2009 samalla omistajalla,jonka jälkeen kahdella omistajalla (ilmeisesti sama suku) vuoteen 2020 ja sieltä autoliikkeeseen ja liikkeestä tänne paikaliselle jobbarille,jolta auto tuli minulle.
Pikkusen tätä meinasin jousenkumeilla laittaa parempaan asentoon.Nyt edessä on kolmosen kumit ja takana neloset.Olisiko se sitten eteen 1 ja taakse 2 vai jokanurkkaan 1? Jotain 17-18 vannepäivitystä tulee vielä kanssa kun joutaa.
Niin ja moottorina on OM606 DT
REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
272 PROVISION FOR CONNECTION OF D-NETWORK TELEPHONE (C
345 RAIN SENSOR
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
570 FOLDING ARMREST, FRONT
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
774 SHELL MODIFICATION FOR AMG-WHEELS
791 AMG-WHEELS: 18 INCH ALL-ROUND
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
200A LEATHER
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
201A CUIR NOIR/GRAPHITE/ANTRACITE
Myllytystä vaatii,niin saa hyvinkin siistin.Tosin aurinkoa vasten jonkun verran parkkipaikkalonttoa näytti olevan ovissa,mutta nämä tän ikäiselle käyttikselle sallitaan.Sisustakin ihan hyvässä kunnossa poislukien ratti,joka on aivan riekaleina ja siihen on jo postissa tulossa uusi tilalle.Taas kerran auton myynti ilmoituksesta otti silmään suhteellisen hyvä kunto sekä avantgarde varustelutaso.
Auto on ajoltaan erittäin mukava ja kunnossa sen puolesta,tein oman topicin lämmönsäädön ongelmasta.Sen verran trafin historiasta,että auto tuotu 2008 Suomeen ja ollut vuoteen 2009 samalla omistajalla,jonka jälkeen kahdella omistajalla (ilmeisesti sama suku) vuoteen 2020 ja sieltä autoliikkeeseen ja liikkeestä tänne paikaliselle jobbarille,jolta auto tuli minulle.
Pikkusen tätä meinasin jousenkumeilla laittaa parempaan asentoon.Nyt edessä on kolmosen kumit ja takana neloset.Olisiko se sitten eteen 1 ja taakse 2 vai jokanurkkaan 1? Jotain 17-18 vannepäivitystä tulee vielä kanssa kun joutaa.
Niin ja moottorina on OM606 DT
REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
272 PROVISION FOR CONNECTION OF D-NETWORK TELEPHONE (C
345 RAIN SENSOR
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
570 FOLDING ARMREST, FRONT
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
774 SHELL MODIFICATION FOR AMG-WHEELS
791 AMG-WHEELS: 18 INCH ALL-ROUND
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
200A LEATHER
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
201A CUIR NOIR/GRAPHITE/ANTRACITE
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0
Nojoo,vuosi vaihtui ja ei oikein motivoi tehdä mitään autolle,mutta pikkuhiljaa..onhan tässä aikaa vielä .Rialit lähti kiillotettavaksi kuitenkin ja tarkoitus sen jälkeen maalailla ne,jos saisi sitten ensikesäksi alle.Muutaman parin lisävalojakin hommailin,josko sitten keulille jommankumman parin saisi.
Tuossa olisi tarkoitus peräpäätä hienosäätää hieman alemmaksi,tarve ei tosiaan olisi kuin 15-20mm.Nyt alla on ykkösen kumit ja veikkaan,että juuri sen verran sopivasti tippuisi kun ne poistaisi..onko kukaan palastellut jotain kumeja ylipäätään tuonne,jos saisi hieman matalammat,koska voi olla melko vaikea nykyisistä jousista rälläköidä noin pieni säätövara pois?
Tuossa olisi tarkoitus peräpäätä hienosäätää hieman alemmaksi,tarve ei tosiaan olisi kuin 15-20mm.Nyt alla on ykkösen kumit ja veikkaan,että juuri sen verran sopivasti tippuisi kun ne poistaisi..onko kukaan palastellut jotain kumeja ylipäätään tuonne,jos saisi hieman matalammat,koska voi olla melko vaikea nykyisistä jousista rälläköidä noin pieni säätövara pois?
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0
Onko nämä rialit ne mun vanhat? Jos on niin on kyllä hienossa kunnossa nykyään
Re: W115 240D 3.0
Nuo maalatut Rialit on nimimerkki Maximum laittanut..itsellä vasta lähti kiilloitukseen ja sitten olis maalaushommat edessä vielä,mutta tosin melkolailla tuon näköiset tulee noista omistakin.Jarski_k,sinun vanhat jos olivat sulla jossain w123 alla? Seurailehan topiccia niin laittelen kuvaa kunhan saan kunnostettua ja auton alle tottakai..
Nojoo kyllähän Pentat on erittäin nätit myös,eikä ole lähdössä omistuksesta mihinkään.Enskesälle vähän vaihtelua ulkonäköön Rialeilla,kun kerta semmoiset löytyy
Nojoo kyllähän Pentat on erittäin nätit myös,eikä ole lähdössä omistuksesta mihinkään.Enskesälle vähän vaihtelua ulkonäköön Rialeilla,kun kerta semmoiset löytyy
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0
Rialit pikkuhiljaa etenee,pientä loppukiillotusta ajattelin tehdä vielä mutta melko hyvät on..
Noniin tässä ne olis kumeja vaille,keskitarrat on tilailtu myös
Noniin tässä ne olis kumeja vaille,keskitarrat on tilailtu myös
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0
Noniin,tuli tuossa vaihdettua kytkimen pääsylinteri ja muutama vuotava polttoainelinja korjattua.Rialitkin saatiin alle,mukavaa vaihtelua tulee tolla kulta maalilla.Keskitarrat vielä postissa tulossa.
Tilasin takapäähän ykkösen jousikumit,millä saa hieman tota etukenoa ehkä suorempaan.
Tossa talvella hommasin yhdet Hellan lisävalot,mutta bongasin tämmöset Marschal lisävalot vielä myöhemmin ja sopi tohon kivasti,sekä hieno kissa logo Tulipa ne ripustettua keulalle.Hyvin olikin jäänyt talteen noi autossa paikallaan ostohetkellä olleet raudat millä sai nämä nyt nätisti kiinni.
Tilasin takapäähän ykkösen jousikumit,millä saa hieman tota etukenoa ehkä suorempaan.
Tossa talvella hommasin yhdet Hellan lisävalot,mutta bongasin tämmöset Marschal lisävalot vielä myöhemmin ja sopi tohon kivasti,sekä hieno kissa logo Tulipa ne ripustettua keulalle.Hyvin olikin jäänyt talteen noi autossa paikallaan ostohetkellä olleet raudat millä sai nämä nyt nätisti kiinni.
Merseedespents
Re: W115 240D 3.0
En kyllä muista mistä päin Suomea ostin ne. Kaveri soitti et nyt on torissa vanteet mitä olet etsinyt.
W115 220 -70
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
Re: W115 240D 3.0
On kyllä hieno hyvin istuu kullatut Rialit sinisen kanssa
W115 220 -70
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
Re: W115 240D 3.0
Tuossapa kesältä pari kuvaa pystäristä,aika vähän tullut ajeltua nyt.Ehkä vielä kerran voisi ulkoiluttaa joku päivä.Seuraavat vanteet ajattelin hommata 17" ,ehkä Borbet A voisi olla nätti tai tietysti bbs,mutta maksaa jo mammonaa.
Kuvissa oleva takalasin ritilä ja taksikyltti olis kanssa kaupan.
Kuvissa oleva takalasin ritilä ja taksikyltti olis kanssa kaupan.
Merseedespents
Re: Mersujenhieromisia
Nojoo,koskaan ei pitäisi sanoa ei..pystylamppu ei missään myynnissä ollut, mutta vaihtoi osoitetta Ouluun päin Kiikarissa oli kuitenkin ollut tämä 230ce,minkä omistin hetken aikaa n.15v sitten.Kävin sen hakemassa samalta omistajalta kenelle silloin auton möin.Kunto on vieläkin melko hieno,pientä sipistelyä mutta ihan oivallinen harraste tämäkin.
Tosin hieman ristiriitaiset tunnelmat vielä tästä mitä tämän kanssa teen,koska tekisi mieli kuitenkin vähintään 3l moottorilla tai sitten joku diesel hyrskytin.
Tänään onkin katsastusta edessä ja sisustapesun meinasin teettää,kun autoa säilytetty nämä vuodet liiterissä,niin kevyt haju sisällä.
Edit: leimahan sieltä tuli huomautuksitta ja sisustapesuunkin sai samantien ajan
Tosin hieman ristiriitaiset tunnelmat vielä tästä mitä tämän kanssa teen,koska tekisi mieli kuitenkin vähintään 3l moottorilla tai sitten joku diesel hyrskytin.
Tänään onkin katsastusta edessä ja sisustapesun meinasin teettää,kun autoa säilytetty nämä vuodet liiterissä,niin kevyt haju sisällä.
Edit: leimahan sieltä tuli huomautuksitta ja sisustapesuunkin sai samantien ajan
Merseedespents
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 24
- Liittynyt: Pe 28.09.2007 10:33
Re: Mersujenhieromisia
Onko tuo AMG ratti? Dieselöinti tehty hankalemmaksi vissiin nykyään? Turbotettu M104 voisi olla kiva projekti. Tai miksi ei V8 (420/500)
Re: Mersujenhieromisia
Ratti pisti minullakin heti silmiin.
Tuosta saa kyllä nätin melko pienillä muutoksilla. Harvemmin punaisena näkee noita.
Tuosta saa kyllä nätin melko pienillä muutoksilla. Harvemmin punaisena näkee noita.