124 takakelkkojen erot
124 takakelkkojen erot
Onko takakelkoissa eroja w,s ja c välillä
Re: 124 takakelkkojen erot
Ei kai muuta eroa kun farkun navoissa on leveempi laakeri ja isommat jarrut..
Olis cupeesta purettu kelkka jouten.. jarru satulat puuttuu muuten täydellinen..
Olis cupeesta purettu kelkka jouten.. jarru satulat puuttuu muuten täydellinen..
Myydään W/S124/202/203/210 osia!!!
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
Re: 124 takakelkkojen erot
Farkusta ajattelin siirtää coupeen jossain vaiheessa mikäli
On samanlainen.
On samanlainen.
Re: 124 takakelkkojen erot
ainakin näyttää samalta.. alatukivarret pitää olla sedanista/cupeesta iskarin kiinnitystä varten..
Myydään W/S124/202/203/210 osia!!!
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
Re: 124 takakelkkojen erot
Kiitokset tiedosta.
Re: 124 takakelkkojen erot
Moro
Ihan vaan lisätiedoksi, että 500:ssa on erilainen apurunko, koska se on otettu R129 SL:stä. Näin on saatu järeämpi perän kiinnitys. Niitä tosin tuskin pyörii haitoille asti missään.
t.
Risto
Ihan vaan lisätiedoksi, että 500:ssa on erilainen apurunko, koska se on otettu R129 SL:stä. Näin on saatu järeämpi perän kiinnitys. Niitä tosin tuskin pyörii haitoille asti missään.
t.
Risto
E500 – 211.070