Paljonhan täältä jo löytyikin tarinaa M272 koneesta ja nokkaketjusta, vaan kysäisenpä silti mielipiteitä.
Itselle 'ilmestyi' juuri tuollainen CLK 350 (-07, 270tkm) alle ja antaa vikakoodeja P0016 & P0017.
Koitin katsoa nokkien merkkejä asentoantureiden aukoista kampiakselin ollessa 305' kohdassa ja näytti kuvan mukaiselta (right bank).
Eli imupuoli olisi aivan keskellä ja pako ehkä hieman ylempänä/oikealla. Voiko tämä olla riittävä ero että mega-remppa edessä vai voisiko selvitä magneettien/antureiden vaihdolla? "Left bank" oli molemmat merkit aivan keskellä.
Moottorin sarjanumero ei kuulu niihin riskialttiisiin, vaan on ~40000 suurempi.
ps. kone käy ja kukkuu mielestäni ihan normaalisti
CLK 350 ja P0016 & P0017
CLK 350 ja P0016 & P0017
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: CLK 350 ja P0016 & P0017
Kokeiltu vaihtaa solenoidi + asentoanturi pakopuolelle => ei vaikutusta. Koodit tulevat jo pienenkin ajon jälkeen ja vikavalo seuraavan käynnistyksen yhteydessä. Olisiko vielä jotain muita mahdollisuuksia vai onko vain asennoiduttava ketjuremppaan? Jotenkin vain tuntuu oudolta että tämä tuplaketju olisi venähtänyt..ja jos ei tasapainoakselissakaan PITÄISI olla probleemaa tässä vehkeessä. Mistä moista remppaa kannattaisi rueta kyselemään (itse Turun seutuvilla) ?
Re: CLK 350 ja P0016 & P0017
Kysynpä HORT autosta. Firma sekä pääkaupunkiseudulla että Virossa. Viron reissun säästöllä pitää itse samalla pienen loman.
Re: CLK 350 ja P0016 & P0017
Selvisikö tämä ongelma kuinka?