Sprinter ja abs valo palaa

Miten muutetaan auton asetuksia? Ohjelmallisesti lisättävät ja koodattavat lisävarusteet, tee-se-itse -ohjelmistopäivitysten ohjeet ym.
(Vikakoodien tulkitseminen, Star-ongelmat, Kiinan näytöt ym. ei alkuperäiset lisävarusteet eivät kuulu tänne.)
Vastaa Viestiin
Jukkhein
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ti 27.06.2023 14:43

Sprinter ja abs valo palaa

Viesti Kirjoittaja Jukkhein »

Terve.!
Eli mulla on vuoden 2001 sprinter, jossa palaa abs valo. Star antaa vikakoodin abs paluupumppuun. Olen siihen vaihtanut joskus hiilet ja alkanut toimimaan. Star antoi taas saman paluupumpun vian. Koitin pyörittää pumppua siinä pakollisessa ilmaus valikossa, niin pumppu ei pörissyt lainkaan.Tuli vaan viesti ettei pumppu toimi.
Ajattelin taas hiilien menneen, mutta ei niissä ollutkaan mitään vikaa.
Yksi käämin puristettu liitäntä käämilangassa oli vähän löysä. Pumppu paikoilleen ja avot toimii hyvin. Seuraavana aamuna taas valo palaa eikä sammu ajossa. Star kiinni ja taas sitä ilmausta, että kuulee käykö pumppu ja hittolainen pumppu pörisee ihan ok, mutta silti abs valo palaa.!!
Voiko pumpussa oleva ilma tehdä tuota.?
Mulla on samanlainen abs pumppu yhdestä kolariautosta, mutta numerot ei täsmää täydellisesti. Voiko se toimia tuossa ja mitä kikkailuja se vaatii.?
Vastaa Viestiin