w210 Iskunvaimentimien ero
w210 Iskunvaimentimien ero
Osaako joku sanoa mitä eroa on w210 avantgarden/sportin ja elegancen/classicin iskunvaimentimilla? Sopiiko avantgarden iskarit eleganceen ja toisinpäin? Onko mitoissa eroa, vai onko ero vain iskun pituudessa tai jäykkyydessä tms?
Re: w210 Iskunvaimentimien ero
Kiitos.
Selvisi kuitenkin, että autossa onkin tasonsäätö. Olin siinä uskossa, että tasonsäätö löytyy vaan farmarista.
Oisko sitten paineakut, pallot lopussa, kun takapää on ajossa todella "kova" ja kolahtaa mm hidastetöyssyissä, varsinkin jos töyssy on lyhyt ja autossa ei ole takana kuormaa.
Selvisi kuitenkin, että autossa onkin tasonsäätö. Olin siinä uskossa, että tasonsäätö löytyy vaan farmarista.
Oisko sitten paineakut, pallot lopussa, kun takapää on ajossa todella "kova" ja kolahtaa mm hidastetöyssyissä, varsinkin jos töyssy on lyhyt ja autossa ei ole takana kuormaa.
Re: w210 Iskunvaimentimien ero
SA480 tasonsäädön on saanut lisävarusteena sedaniin. Käsittääkseni se ei kuitenkaan ole niinkään yleinen väykyssä, mitä edeltäjässä?
Todennäköisesti pallit on rikki. Molemmat vaihtoon.
Todennäköisesti pallit on rikki. Molemmat vaihtoon.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi