Automaalaria Turusta

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies

Automaalaria Turusta

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

Satashellille ajelin aamulla harjattomaan pesuun, ei siinä että pesu oli aivan luokattoman huono, mutta kuivuri veti vielä kauheet naarmut takaluukun kanteen. Perkele! Onneksi Shellillä on vakuutus ja mukisematta maksavat.

Nyt pitäisikin siis löytää hyvä maalari Turusta, ehdotuksia?
Saisi mieluusti olla myös kohtuuhintainen, koska ajattelin maalauttaa koko koslan samalla kun konepelti on täynnä kiveniskemää ja takapuskuri ruvella kun muija peruutti betoniporsaaseen (ainahan se parkkitutka huutaa), samalla saisi pikku kupat putsattua pois ovien alareunoista ja takakaarista.

Mitähän tuollainen ylimaalaus maksaa itse purkaen, kasaten ja kupat putsaten, maalarille siis vaan pienet kittaukset ja ruiskutus?

Samaten tekisi mieli jotakin pientä tuuninkia tuohon väriin, ehkä jotakin helmiäistä tms. Auto on nyt metallinhohto violetti (944). Ehdotuksia tähänkin?
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
epk
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja epk »

veikkaisin tuolla tavalla tehtynä hinnaksi sellaista alkaen 1000, 600 on pelkkä metallivärin ruiskutus koko autoon (puskurit ja kaikki).

kohtuullisia maalareita tiedän turusta montakin, itseäkin kiinnostaisi ketä vetäis A-luokan pintaa kohtuu kuveella....
tyko h
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja tyko h »

Eikös se Tuukka(TUC) kehunut sitä Automaalamo Salmea.
Missä se nykyään on niin sitä en tiedä.
Vanhemman ässän maalautin tuolla Esko Lehtosella Pansiontiellä siinä missä on Kymppipalvelu.
Se oli hyvä pinta ja värikin osui kohdalleen mutta kesti vähän kauan....
Kaveri maalautti Kolibrilla Raisiossa, mutta ei se minulle olisi kelvannut.
Mutta joku oli puhunut että Nousiaisissa on joku hyvä maalari, vanhempi mies.Tekee hyvää suht edullisesti mutta taisi olla jonoa jonkinverrran kun tahti oli verkkainen.
Mutta ilmotelkaa jos löydätte hyvän :lol: :lol:
W903
V126
W203
MeSee
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja MeSee »

Itse käytin kerran automaalaamo Lehtistä Mietoisissa, en ainakaan itse löytänyt yhtään virhettä...
S212 220cdi

Ex:

W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Vastaa Viestiin