Juben 230CE -90 OEM+
Juben 230CE -90 OEM+
Laitetaanpas nyt tännekkin projekti-kertomusta ku en ole viime aikaisista projekteista tänne kirjoitellut ja muutenkin projekti osastolla on ollut rauhallista.
Jospa tämä innoittaisi muitakin kirjoittamaan
Elikkä nyt se sitten tuli hankittua tuo c124 josta on jo vuodenpäivät kahvipöydässä puhuttu
Auto on siis 230cea -90
Kuten kuvista näkyy niin kenellekkään ei liene epäselvää, että auto ei ole uusi ja oli näin ollen todella sopivan hintainen. Ovessa on aika suuri painauma ja etulokarissa pienempi (onneksi löytyy ovi ja lokari hallilta.), lisäksi perässä hieman väljää jossain, ei kuitenkaan pahasti.
3 tärkeintä kriteeriä toteutui, elikkä:
-Ruosteeton
-Musta nahkasisusta
-2.3 kone 3.0:n sijasta ja syy tähän se, että 300 syö reippaasti enemmän menovettä, eikä kumpikaan kulje mihinkään Superilla ajetaan sillon ku tarttee kulkea
Auto tulee kokemaan talven aikana aika täydellisen muutoksen
Siitä lisää kunhan suunnitelmat lukittuu, mutta musta siitä tulee jokatapauksessa, eli 040 koodilla maalataan
Muutamia jo varmoja juttuja on:
-Turbon lokari -laitettu-
-Kromipeilit (m3)
-E-keula avarimaskilla -laitettu-
-E-takaluukku tai tasoitettu luukku jos ei löydy e-luukkua.
-10cm madallusta -laitettu-
-Luultavasti 17-18" huulivanteet (borpet?) -laitettu-
-DTM-mätsälät
-Kaikki kromiosat peilikiiltoon kylkilistoista, ovenkahvoista, maskista ym.
-Kaikki sivulasit 50% 3ämmällä tummaksi ja takalasi 20%
-Sisältä jalopuut hiilariteipillä ja kromia mittaristoon, lämmönsäätöön ja vaihdekepin ympärille, sekä uus ratti samaan sävyyn. -laitettu-
-Evo x:n entiset hifiasennukset konttiin... -laitettu-
-Sitten lopuksi kiiltävän mustaksi koko hela hoito
On se vaan niin kaunis auto
Muoti muttuu, mutta tyyli on ikuista
Sisustapäivityksestä ois muutama kuva!
Ennen
Jälkeen
Ja sitten tonttikorkeuksia:
Ratissakin on nykyisin kromi rengas keskellä...
Sisustan puuosat on päälystetty hiilikuitukalvolla.
Rahaa sisustapäivitykseen kului ~150€ sisältäen kalvot, ratin keskiöineen ja kromit.
Hifi asennuksia mallailtu paikoilleen...
3" audax asennusrenkaineen vakiopaikalla:
Takakontin asennuksien sovittelua paikoilleen:
Keulan osiakin on hieman soviteltu.
Pikku muokkausta nuo tarvikepellit vaatii että ihan 100% istuvat.
Kyllä se siitä
Etu-puskuri on tosiaan ritilä-mallinen vaikka kuvista ei niin erotu...
Konepellin sarana pitää vaihtaa hantin puoelle ku niin ylhäällä pellin taka-laita...
Jos jaksoit lukea viestin loppuun asti niin se ilmeisesti kiinnosti sinua edes hieman
Kommentteja/mielipiteitä esille vaan.
Jos kommentteja ei tule niin katson ettei aihe porukkaa kiinnosta enkä sittemmin projektin etenemisestä kuvia/tarinaa viitsi päivitellä, mutta jos kiinnostaa niin toki mielellään päivittelen
Jospa tämä innoittaisi muitakin kirjoittamaan
Elikkä nyt se sitten tuli hankittua tuo c124 josta on jo vuodenpäivät kahvipöydässä puhuttu
Auto on siis 230cea -90
Kuten kuvista näkyy niin kenellekkään ei liene epäselvää, että auto ei ole uusi ja oli näin ollen todella sopivan hintainen. Ovessa on aika suuri painauma ja etulokarissa pienempi (onneksi löytyy ovi ja lokari hallilta.), lisäksi perässä hieman väljää jossain, ei kuitenkaan pahasti.
3 tärkeintä kriteeriä toteutui, elikkä:
-Ruosteeton
-Musta nahkasisusta
-2.3 kone 3.0:n sijasta ja syy tähän se, että 300 syö reippaasti enemmän menovettä, eikä kumpikaan kulje mihinkään Superilla ajetaan sillon ku tarttee kulkea
Auto tulee kokemaan talven aikana aika täydellisen muutoksen
Siitä lisää kunhan suunnitelmat lukittuu, mutta musta siitä tulee jokatapauksessa, eli 040 koodilla maalataan
Muutamia jo varmoja juttuja on:
-Turbon lokari -laitettu-
-Kromipeilit (m3)
-E-keula avarimaskilla -laitettu-
-E-takaluukku tai tasoitettu luukku jos ei löydy e-luukkua.
-10cm madallusta -laitettu-
-Luultavasti 17-18" huulivanteet (borpet?) -laitettu-
-DTM-mätsälät
-Kaikki kromiosat peilikiiltoon kylkilistoista, ovenkahvoista, maskista ym.
-Kaikki sivulasit 50% 3ämmällä tummaksi ja takalasi 20%
-Sisältä jalopuut hiilariteipillä ja kromia mittaristoon, lämmönsäätöön ja vaihdekepin ympärille, sekä uus ratti samaan sävyyn. -laitettu-
-Evo x:n entiset hifiasennukset konttiin... -laitettu-
-Sitten lopuksi kiiltävän mustaksi koko hela hoito
On se vaan niin kaunis auto
Muoti muttuu, mutta tyyli on ikuista
Sisustapäivityksestä ois muutama kuva!
Ennen
Jälkeen
Ja sitten tonttikorkeuksia:
Ratissakin on nykyisin kromi rengas keskellä...
Sisustan puuosat on päälystetty hiilikuitukalvolla.
Rahaa sisustapäivitykseen kului ~150€ sisältäen kalvot, ratin keskiöineen ja kromit.
Hifi asennuksia mallailtu paikoilleen...
3" audax asennusrenkaineen vakiopaikalla:
Takakontin asennuksien sovittelua paikoilleen:
Keulan osiakin on hieman soviteltu.
Pikku muokkausta nuo tarvikepellit vaatii että ihan 100% istuvat.
Kyllä se siitä
Etu-puskuri on tosiaan ritilä-mallinen vaikka kuvista ei niin erotu...
Konepellin sarana pitää vaihtaa hantin puoelle ku niin ylhäällä pellin taka-laita...
Jos jaksoit lukea viestin loppuun asti niin se ilmeisesti kiinnosti sinua edes hieman
Kommentteja/mielipiteitä esille vaan.
Jos kommentteja ei tule niin katson ettei aihe porukkaa kiinnosta enkä sittemmin projektin etenemisestä kuvia/tarinaa viitsi päivitellä, mutta jos kiinnostaa niin toki mielellään päivittelen
Viimeksi muokannut Jube, Su 12.11.2017 20:07. Yhteensä muokattu 42 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Mitäs smurffille ollaan suunnittelemassa kun myyt nelosen ST osat poijes ? joko sinne tulee aito turbovitonen vai kutonen
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vitonen ku hajos 5kpl nelosia kesän aikanaveskola kirjoitti:Mitäs smurffille ollaan suunnittelemassa kun myyt nelosen ST osat poijes ? joko sinne tulee aito turbovitonen vai kutonen
No toinen tykkää halkeilleesta kuppasesta puusta ja toinen eisisustan menit kyllä pilaamaan täydellisesti.
Tein tänään sponsorisopimuksen CarPowerin kanssa!
Tästä autosta tulee CarPowerin esittely auto ja se tullaan näkemään ensi kesän näyttelyissä ko. merkin osastoilla.
Takakonttiin tilasin:
-CarPower Sonic 15" Basso
-2kpl CarPower 1.2F kondensaattoreita jännitenäytöllä.
-2kpl CarPower Digivahvistimia, ~2000w RMS bassolle.
Etupäässä:
-DLS Iridium 1 diskantit
-Audax 3" keskarit
-DLS 6,5" Midbassot
Dragster Da 606 6x60w RMS vahvistin. ELi täys aktiivi 3-tie etupää.
Soittimena Pioneer DEH-P88RS
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben C124 230ea -90 Projekti (Paljon kuvia)
-10cm madallusta -laitettu-
mistäs löysit noin paljon madallusta.. vai onko J&R (
jube ja rälläkkä)
mistäs löysit noin paljon madallusta.. vai onko J&R (
jube ja rälläkkä)
Vito 134 cdi
w212
w212
Re: Juben C124 230ea -90 Projekti (Paljon kuvia)
H&R yhteistyössä J&R:n kanssa on kehitellyt mullistavat C124 -100mm alusta-sarjan, joka ei ole edes huonoreimah kirjoitti:-10cm madallusta -laitettu-
mistäs löysit noin paljon madallusta.. vai onko J&R (
jube ja rälläkkä)
Ja ko. alustalla auto on myös leimattu
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jaaha, hyvinhan nuo panelit näyttäää tuonne istuvan. eiköhän tuosta ihan peli tuu. tosin ratti oli mun mielestä vähän liian mallia corolla DX..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Otan kuvia joku päivä nyt kun siinä on se leveä kromirengas.EVO X kirjoitti:Jaaha, hyvinhan nuo panelit näyttäää tuonne istuvan. eiköhän tuosta ihan peli tuu. tosin ratti oli mun mielestä vähän liian mallia corolla DX..
On aikalailla eri näköinen...
Tosin momo racen ostan heti ku saan käytettynä, uus on aika kallis
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
http://www.autovaruste.net/sisusta/rati ... rlegno.jpg Olis tommonen tuossa kohta ylimääräisenä jollen laita sitä tuohon 250D:hen vaikka kerkesin laittaa siihen jo tuon nahkakehäisen bägiratin..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
CarPowerin pakettia odotellessa autoa purkailtu maalausta varten ja keulan osia sovitettu tarkemmin paikoilleen...
Kyllä saksan tuonti autot on huonoja, ikääkin vasta 17vuotta
Kyllä saksan tuonti autot on huonoja, ikääkin vasta 17vuotta
Ei oikeen sovi ku on jalopuuta tuossa ratissa. Muuten kyllä kiinnostaishttp://www.autovaruste.net/sisusta/rati ... rlegno.jpg Olis tommonen tuossa kohta ylimääräisenä jollen laita sitä tuohon 250D:hen vaikka kerkesin laittaa siihen jo tuon nahkakehäisen bägiratin..
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Saahan sen maalattua/teipattua hiilikuituiseksi...Foliatcin kalvohan on lämpömuovautuvaa. Mut katotaan nyt laitanko mä sen itelle kun jätin nuo ohuet listat puisiksi..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Ok, katellaan sitä sitten jos et laita...EVO X kirjoitti:Saahan sen maalattua/teipattua hiilikuituiseksi...Foliatcin kalvohan on lämpömuovautuvaa. Mut katotaan nyt laitanko mä sen itelle kun jätin nuo ohuet listat puisiksi..
Taidan torstaina tilata Mipa efektimaalit tuohon niin ei tartte arpoa enää värien kans
Turhaapa tuon projektin kans enää joka euroa venyttää ku kalliiksi se tulee joka tapauksessa, mutta harrastukselle ei voi laskea suoranaista hintaa
Minä tykkään tästä hommasta kun toinen voi laittaa saman summan talven aikana vaikkapa ravintolaan
Niin ja tasoitetusta takaluukusta sovimme kaupat tänään.
Ois coupen orkkis kontinkansi jouten...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
No se itseasiassa on kiiltävän musta normivalossa...Petehri kirjoitti:Ei mitään efekti maaleja. Kiiltävä musta vaan niinkuin aluksikin meinasit.
Elikkä Mipa Phönix tulee pintaan.
Eli tuommonen...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
EI EI EI ja vielä kerran EI!!!!!! Oikeesti mietis nyt vielä kerran.
Ei mersuun sovi mitkään tollaset ihme sotkut. Paha tyylirikko tulee mun mielestä muuten maukkaalta kuulostavaan kokonaisuuteen.
Muutenkin perus kiiltävän mustia autoja on nykyään harmittavan vähän liikenteessä, näyttelyissä ja muissa tapahtumissa. Sen sijaan kaikenmailman marjapuuron värisiä kameleontti kammotuksia näkyy joka nurkalla.
Perus kiiltävä musta ja paljon cromia!!
Ja itsekin sanoit että: Muodit tulee ja menee, mutta TYYLI ON IKUISTA
Ei mersuun sovi mitkään tollaset ihme sotkut. Paha tyylirikko tulee mun mielestä muuten maukkaalta kuulostavaan kokonaisuuteen.
Muutenkin perus kiiltävän mustia autoja on nykyään harmittavan vähän liikenteessä, näyttelyissä ja muissa tapahtumissa. Sen sijaan kaikenmailman marjapuuron värisiä kameleontti kammotuksia näkyy joka nurkalla.
Perus kiiltävä musta ja paljon cromia!!
Ja itsekin sanoit että: Muodit tulee ja menee, mutta TYYLI ON IKUISTA
Niin toi phönix näyttää tavallises päivänvalossa kirkkaan mustalta eikä suinkaan tuolta kokoaikaa mitä toi kuva jubella näyttää vaan nuo hileet tulee just näkyviin vasta auringonpaisteella.Ite ainakin olen väristä pitänyt ja toisen auton sillä maalautin aikoja aikoja sitten mut makuasioistahan ei voi kiistellä sano koira ku vehkeitään nuoli.
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Joo tosiaan tuo Hessun musta sedanihan on tuolla Phönixillä maalattu.
Tosin sitä ei ole varmaan muut kuin näyttelyissä kävijät edes huomanneet, koska on aivan normi mustan näköinen normaali olosuhteissa
Väittäisin tämän olevan kuitenkin suomen hienoimpia mersuja?
Tosin sitä ei ole varmaan muut kuin näyttelyissä kävijät edes huomanneet, koska on aivan normi mustan näköinen normaali olosuhteissa
Väittäisin tämän olevan kuitenkin suomen hienoimpia mersuja?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
No tosiasiahan on että kameleontti ja efektimaalit ja erikoismaalaukset ovat viimeistään ens kaudella pahasti OUT! Se näky vähän jo tällä kaudella mutta suraavaksi motto menee: VÄHEMMÄN ON ENEMMÄN. Ite kyllä tykkään phönixistä ym härdelleistä eikä papusen erikoismaaluksetkaan rumia ole, mutta ite tulee ajateltua vain sitä auton myymistä jossain vaiheessa milloin maalipinta saattaa olla este myymiselle..ja vaikka itelläkin on aika radikaaleja muutoksia niin se maalipinta ,mitä varsinkin mersuissa pitää miettä kaksi kertaa, on tärkeä juttu. Jos nyt maalaisin coupen uudelleen maalaisin sen esim. Alfa-romeon nero mustalla mikä on sysimusta helmiäis maali toisin kuin tuo mersun 199 joka peilaa pahasti grafiittiin..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Vaikka olenkin ihan turisti näissä asioissa niin edellä mainitussa oli asian sanasta...juuri kuitenkaan kun tuota rahan p*skaa ei ole kauheasti autoihin syytää vaikka kapakka kierroksia rajoittaakin.EVO X kirjoitti: Ite tulee ajateltua vain sitä auton myymistä jossain vaiheessa milloin maalipinta saattaa olla este myymiselle..ja vaikka itelläkin on aika radikaaleja muutoksia niin se maalipinta ,mitä varsinkin mersuissa pitää miettä kaksi kertaa, on tärkeä juttu.
Toi ratti on tosin hieman "laimea", ei tarpeeksi jämäkkä mersuun. Nuo panelit on mielestäni ok. Mites jos puut on halki niin paljonko vaatii töitä että saa siistit hiilikuidut .
Noinhän se näyttää olevan . Saattaahan noissa 2..3 v vanhoissa olla niitä mittarirukattuja papan helmiksi mutta jos 15+ v autoa on ostamassa / kommentoimassa niin mölyt on syytä pitää mahassa ennen kuin auton kunto on luonnossa nähty.Jube kirjoitti: Kyllä saksan tuonti autot on huonoja, ikääkin vasta 17vuotta
Tämä on meinaan unohtunut noilla kommentaattoreilla jota mobilea ja nettiautoa selaa ja väittää tietävänsä että mitä todellisuudessa euroilla saa. Vaikka Saksasta näyttää saatavan halvalla niin menisivät edes yhden kerran sinne ostamaan sitä helmeä ja sitten laskettais että mitä tuli maksamaan . Kaikki on suhteellista kun youngtimereista puhutaan .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
No tuo coupe maksoi 2600€ ja oli jo tuotu kemiin, eli hakukuluja kemistä tuli 400km bensakustannuksien vertakarra kirjoitti: Vaikka Saksasta näyttää saatavan halvalla niin menisivät edes yhden kerran sinne ostamaan sitä helmeä ja sitten laskettais että mitä tuli maksamaan . Kaikki on suhteellista kun youngtimereista puhutaan .
Siis se oli auton hinta ilman veroja se, mielestäni minua ei ole ryöstetty
Totta puhut karra siinä, että saksassa halvat on 99% paskoja aivan kuten suomessakin ja missä tahansa muussakin maassa
On tullu noita saksan halpoja = paskoja käytyä kattomassa...
Tuommosta pikku rapiaa löyty tunkin kohdista (kuvassa pahin):
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Joo ajattelin itsekkin kun muutaman kerran esikatselin, että en saanut sanomaa aivan oikein perille...eli hienoa kun joku harrastaa, ja korjaa ja parantaa uupunutta/viallista . Ja todellakin toi hinta mitä sanoit on aika kohdallaan . Ja just näin että saksasta saa vähäruosteisia kun on tuuria tai sitten maksaa raa'asti sen "listahinnan" - joko siellä tai täällä. Suomi-autot on sitten enemmin tai vähemmin ruosteisia...Jube kirjoitti: No tuo coupe maksoi 2600€ ja oli jo tuotu kemiin, eli hakukuluja kemistä tuli 400km bensakustannuksien verta
Siis se oli auton hinta ilman veroja se, mielestäni minua ei ole ryöstetty
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
eiköhän noita vakiomersuja oo jo ihan tarpeeksi! eli siis tyylillä muokattuja: vanteet + alusta + kromia.. eipä ne juurikaan päitä käännä..Petehri kirjoitti:EI EI EI ja vielä kerran EI!!!!!! Oikeesti mietis nyt vielä kerran.
Ei mersuun sovi mitkään tollaset ihme sotkut. Paha tyylirikko tulee mun mielestä muuten maukkaalta kuulostavaan kokonaisuuteen.
Muutenkin perus kiiltävän mustia autoja on nykyään harmittavan vähän liikenteessä, näyttelyissä ja muissa tapahtumissa. Sen sijaan kaikenmailman marjapuuron värisiä kameleontti kammotuksia näkyy joka nurkalla.
Perus kiiltävä musta ja paljon cromia!!
Ja itsekin sanoit että: Muodit tulee ja menee, mutta TYYLI ON IKUISTA
Juu, tyylitajun kun heittää romukoppaan, niin päät kääntyy My little pony maalaus, takaikkunalle pehmoleluja joilla voi vokotella pikkupoikia kyytiin, spinnerivanteet, tuningchampion.comista tilattu Nissan Almeran korisarja... mitäs unohtui vielä?cali kirjoitti:eiköhän noita vakiomersuja oo jo ihan tarpeeksi! eli siis tyylillä muokattuja: vanteet + alusta + kromia.. eipä ne juurikaan päitä käännä..
Ei sillä, jokainen tekee semmoisen kuin haluaa... Ihan hieno tuosta Juben kulkineesta on kyllä tulossa... vaikka huumorimaali on vähän aveluttava.
W463