joo eli tämmönen ongelma tuli nyt pitkän vaivattoman ajon jälkeen...eli paikallaan hiljaisessa vauhdissa vasemmalle kääntäessä alkaa kuulumaan älytön pauke oikeelta puolen jostain renkaan juuresta?! pauke on käsittämättömän suuri tyyliin niinku oikeen renkaan ja tukivarren väliin ois jäänyt joku puu palikka väliin!!! voiko tuo olla alapallonivel?? vai mistä kyseinen ääni vois tulla! oikeelle kääntäessä pikkuvauhdissa ei mtn ongelmia.. ja autohan oli w202 c 180 esprit vm 94
Moro. mulla kans paukutti just vasemmalle äärilaitaan kääntäessä. syy tähän löyty aluvanteen sisäreunan painot otti kallistuksen vakaajaan kiinni aiheuttaen paukutusta. vanteet ei ole mersun alkuperäiset ja 8tuumaa leveät mut en nyt muista et:tä. liimapainot autto asiaan. jos vaikka sullaki????
eli tarkoitan paikallaan ratti linkussa vasuriin ja siitä lähtee hiljaa lipumaan jos tuosta ei nyt ymmärrä tuskin sieltä mitään ääntä kuuluu jos se paikallaan on auto vasempaan rattaat linkussa..
juu tuli pikkasen testattua tuota eli tunkattiin auton etupää ilmaan ja käänneltiin rattia puolin ja toisin ja pyöritettiin sitä rengasta niin ei sieltä mitään kuulunut näköjään ainoastaan silloin ku on kuormaa päällä tai auto kentässä niin kuuluu
bandit_ kirjoitti:juu tuli pikkasen testattua tuota eli tunkattiin auton etupää ilmaan ja käänneltiin rattia puolin ja toisin ja pyöritettiin sitä rengasta niin ei sieltä mitään kuulunut näköjään ainoastaan silloin ku on kuormaa päällä tai auto kentässä niin kuuluu
Katsoitko näkyikö missään jälkiä kosketuksesta? Voisiko esmi lokari tai kuraläppä olla irti ja räpsiä renkaaseen.
Ei vaan aika hurjalta kuulostaa... Sanoisin et kato murros, mut ku on takavetonen auto niin se ei onnistu...
Mut niinku edelliset on sanonu, kato onko kosketusjälkiä missään? Ja sit ei tuu muuta mieleen ku nivelet... Eli alapallo jne jne... Mites.. Onkos mersussa iskari kääntyvää mallia? Onhan se kait, eli siinäkin vois olla väljää?
nyt selvis se paukkuminen ja korjattu on eli vaihdoin nuo talvirenkaat edestä taakse alkutalvesta ja sillon paukkuminen alkoi nyt ku vaihdoin takas niin loppu syy vanteen sisä reunassa ollut paino otti kiinni kallistuksen vakaajaan homma hoidossa nyt ei pauku enään !