OM 605 turbon ahtimen tyyppi?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
tuomazzz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 192
Liittynyt: Su 12.06.2005 12:15
Paikkakunta: perho

OM 605 turbon ahtimen tyyppi?

Viesti Kirjoittaja tuomazzz »

eli mikä ahdin on tuommosessa c 250 turbossa, joku kkk, mutta mikä?
MB W211 320cdi
MB S210 320cdi
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Löytyiskö tuolta?

Mercedes-Benz E250/C250 2,5 D OM605 110/150 1995- GT25C 6050900280 454203-0001 Garrett
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
tuomazzz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 192
Liittynyt: Su 12.06.2005 12:15
Paikkakunta: perho

Viesti Kirjoittaja tuomazzz »

löytyhän se sieltä, garret??? kiitokset vaan!
MB W211 320cdi
MB S210 320cdi
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Tuossakin on sitten semmoinen tilanne, että sen ahtimen tyyppi muuttuu muistaakseni face-liftin yhteydessä, mutta en nyt juuri löytänyt tuon uudemman tyyppiä. Eli kumpi versio sinulla on?
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Turbo tietoja löytyy myös TUOLTA
Kyllä Mersu on aina Mersu

W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
tuomazzz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 192
Liittynyt: Su 12.06.2005 12:15
Paikkakunta: perho

Viesti Kirjoittaja tuomazzz »

joo, kyllä tuo on face-lift malli, professional motorissa kehuvat että kolmea eri tyyppiä ois?

uusi veho 1790€ kl-varaosa 1350€ peruskunnostus 450-500€ ja siihen tulee uudet siivet kompura puolelle... liekköhän veho vetäsee euron pari välistä ku tehtaalta tilattuna uusi 850€???

just oon lähössä ruuvaamaan irti tuota "känkylää" ni selviäis tuo tyyppi, ja tietäis soitella pajoille löytyykö hyllystä "tehdas uutta" vai lähetetäänkö remonttiin vai mitäkö tekis...

onko tietoa että saako tuohon jotain korvaus ahdinta mikä menee heittämällä paikalle?
MB W211 320cdi
MB S210 320cdi
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Mullahan saattais tohon "korvausahdin" löytyä, jos kiinnostaa, paa YV:tä
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
tuomazzz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 192
Liittynyt: Su 12.06.2005 12:15
Paikkakunta: perho

Viesti Kirjoittaja tuomazzz »

kerkesin jo laittaa meneen tuonne professional motoriin tuon omani, on ilmeisesti edellisellä (tai sitä edellisellä) omistajalla saattanu unohtua jotain pikkutarvikkeita kotelon pohjalle ilmansuodattimen vaihdon yhteydessä, sen verran huonossa kunnossa oli kompura siivet!
MB W211 320cdi
MB S210 320cdi
Vastaa Viestiin