Ostin juuri '86 300D farkun ja nyt on onkelmia takapenkkien selkänojien kanssa. Eli se leveämpi puoli oli jo ostettaessa alhaalla ja myyjän kanssa ei saatu sitä ylös. No nyt sain käännettyä sen toisenkin puolen alas ja molemmat puolet on lukossa ala-asennossa.
Ensi viikolla on anoppi tulossa kylään ja onhan se vähän noloa pyytää sitä sinne sikaosastoon makuulle
Eli missä hemmetissä on se lukitus, jolla ne saa takaisin ylös. Etsin täältä topikkeja, ja jossain sanottiin että ne ei lukitu ala-asentoon mutta tossa kyllä lukittu. Eli nousee vähän, mutta kolahtaa metalli-metallia vasten. On revitty voimallakin, mutta ei riittänyt voimat
Väännänkö rautakangella, muutanko pakettiautoksi vai saako ne vielä ylös?
T: Jaska
Aloitteleva meisselimies
W124 farkun takaselkänojat
ei siinä kyllä pitäs olla mithään lukituksia?? oleks kattonu ettei vastaa se selkänojan takana oleva suoja levy johonkin? Pääsetkö näkemään alapuolelle, eli olisko sielä jotaki välissä?
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Selkänojien kaato
Siinä istuinosassa on kanttirauta lippana, jonka päälle selkänojan reuna lasketaan, taitaa olla ohjaintapitkin vielä pystyssä. Lippa jää istuimen alle "normaaliasennossa".
Jos istuinosa on vängätty liiaksi eteenpäin, mahtuu selkänoja menemään siitä "lipasta" ohi ja jää sen alle, eli reuna laskeutuu liian alas. Oikeaan paikkaa laskettuna "lattia" on suora, ei "notkahtanut" alas.
Jos noin on päässyt käymään, niin vänkää istuinosaa eteenpäin samalla kun nostat selkänojaa ylös.
Mitään lukitusta alaslaskettuna ei ole, jos on laskettu oikeaan paikkaan.
Yläasennossa molemmissa selkänojissa on 3 lukkoa, jotka kaikki täytyy nostaa vaikka sormin ylös ennen kuin noja kääntyy. Ne lukot on merkitty tuohon kuvaan (noja on vielä ylhäällä)
Jos istuinosa on vängätty liiaksi eteenpäin, mahtuu selkänoja menemään siitä "lipasta" ohi ja jää sen alle, eli reuna laskeutuu liian alas. Oikeaan paikkaa laskettuna "lattia" on suora, ei "notkahtanut" alas.
Jos noin on päässyt käymään, niin vänkää istuinosaa eteenpäin samalla kun nostat selkänojaa ylös.
Mitään lukitusta alaslaskettuna ei ole, jos on laskettu oikeaan paikkaan.
Yläasennossa molemmissa selkänojissa on 3 lukkoa, jotka kaikki täytyy nostaa vaikka sormin ylös ennen kuin noja kääntyy. Ne lukot on merkitty tuohon kuvaan (noja on vielä ylhäällä)
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
Re: Selkänojien kaato
Kuva häippäsi bittitaivaaseen, kun MTV lopetti kotisivupalvelunsa.jorma-k kirjoitti: Mitään lukitusta alaslaskettuna ei ole, jos on laskettu oikeaan paikkaan.
Yläasennossa molemmissa selkänojissa on 3 lukkoa, jotka kaikki täytyy nostaa vaikka sormin ylös ennen kuin noja kääntyy. Ne lukot on merkitty tuohon kuvaan (noja on vielä ylhäällä)
Koska tuota kysyttiin, niin herätetään kuva henkiin uudessa osoitteessa.
Kutistetusta kuvasta näkyy kyllä paikat, ja loppuja voi tutkia kolmiulotteisena luonnollisessa koossa sieltä autosta.
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]