Jep. Mulla taitettu itse kaarien kanttauksia jo sisään ettei raaviSami201 kirjoitti:Ratkaisevaa?
Vanteet + alusta W124...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Vois mennäSami201 kirjoitti:Entä jos rullaisi kaaria?
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Nuo vanteethan menee hyvin alle, mutta taakse laittaisin suosiolla kapeammat renkaat,tulee kyllä tosi ahdasta noillaSami201 kirjoitti:Pitää vielä varmistaa ennen tilaamista et miten mahtais sopia tohon CE:hen (ei sportline) eteen 19x8.5 ET30 vanteet 225/35 kumeilla ja taakse 19x9.5 ET35 vanteet 275/30 kumeilla? Bilsteinin sprinteillä, h&r:n -35mm jousilla ja tietysti vielä eteen ykkösen kumit ja taakse kakkoset ku pitää pieni etukeno saada?
- H.Aulakoski
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 30.03.2006 00:16
Lisää täsmäkysymyksiä ennakkotapauksiksi;
w124-mersussa 9"-vanne (et 29) 235/40/17 kumilla eteen? Sopiiko kääntymään? Tuleeko renkaan pinta kaaren yli? Kyseessä RH Topline AA (amg replica).
8"-vanteessa on niin olematon reunus (25 mm) että tuo 9"-vanteen sovittaminen eteen kiinnostais...
ps. Jos löytyy kuvia em. vanteista ko. mersussa niin niitä olis kiva nähdä!
w124-mersussa 9"-vanne (et 29) 235/40/17 kumilla eteen? Sopiiko kääntymään? Tuleeko renkaan pinta kaaren yli? Kyseessä RH Topline AA (amg replica).
8"-vanteessa on niin olematon reunus (25 mm) että tuo 9"-vanteen sovittaminen eteen kiinnostais...
ps. Jos löytyy kuvia em. vanteista ko. mersussa niin niitä olis kiva nähdä!
BMW E38 730D | Exät: MB E300D-24v -93, MB w124 250D -90, MB w124 230E -92, MB w124 200D -90, MB c124 300CE-24v -90
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Vanhat vanteesi olivat ET28 eivät mahtuneet kääntymään, ilman että eivät olisi tuhonnet maalipintaa kaarista. Tästä voit päätellä, että mahtuuko ET29 kääntymään.. Vastaus että tuleeko rengasi kaaren yli: Tulee!H.Aulakoski kirjoitti:Lisää täsmäkysymyksiä ennakkotapauksiksi;
w124-mersussa 9"-vanne (et 29) 235/40/17 kumilla eteen? Sopiiko kääntymään? Tuleeko renkaan pinta kaaren yli? Kyseessä RH Topline AA (amg replica).
8"-vanteessa on niin olematon reunus (25 mm) että tuo 9"-vanteen sovittaminen eteen kiinnostais...
ps. Jos löytyy kuvia em. vanteista ko. mersussa niin niitä olis kiva nähdä!
220.128 Black Mirror
Kuinkahan monta kierrosta kärsii jousia lyhentää, edessä 225/40R18 ja takana 235/40R18 ET35. Nyt on edessä navasta pyöränkaareen n.36cm ja takana 41cm. pitäs saada niin tonttiin kuin mahdollista. Kaaria en ainakaan tässä vaiheessa rullaa, kantit taitan pois edestä. Älkääkä nyt sanoko että osta alustasarja, en osta ainakaan vielä ja auto pitää saada alas ja äkkiä!
S212 & W639
Re: Vanteet+alusta W124...
pistäkääs linkkejä mistä saan W124 260E -87 mad. jousia ja iskareita en oo oikee löytäny mistää(lienee laiskuutta?)janne_j kirjoitti:minkä kokoista/näköistä vannetta 124 sedaniin?? entäs madallus kyseisillä vanteilla että mahtuu pyörimään ym...
aika matala:DAM kirjoitti:10X17 et15 tulee "hieman" ulos
[ http://jamku.laatikko.org/cpg132/albums/userpics/10002/thumb_kes%E4%20tulee%20006.jpg ]
Kuva isompana: http://jamku.laatikko.org/cpg132/albums ... %20006.jpg
ET:llä 35 mahtuukin sitten madaltamaan jo tarpeeksi [ http://www.karstyling.org/gallery/albums/userpics/10002/thumb_Kaliskruising_2006_002.jpg ]
Ja isompana: http://www.karstyling.org/gallery/album ... 06_002.jpg
Jos tosiaan reippaammin haluaa laskea niin pienempää vannetta alle.Omaan makuun ehkä 18" olisi sopiva koko 124:seen,kunhan vaan leveyttäkin löytyy...
Moro vaan kaikille, tässä itse uusi oppipoika näissä asioissa, ja tuossa huomenna (torstaina) on tulossa itselle 300ce 24v vuosimallia -91. Auto on aivan orkkis kunnossa, ollut vain yhdellä omistajalla.
Elikkä pitäisi saada hieman tietoa, minkälainen madallussarja pitäisi ostaa. Ja olen suunnitellut 17" vanteita, en vain liiaksi tiedä näistä ET jutuista jne. Jospa voisi porukka vielä kertoa hieman kokemuksistaan mikä madallussarja & 17" vanteet (mieluiten aika leveät) menisivät hyvin alle.
Kiitoksia jo vastauksista, lukemalla oppii
Elikkä pitäisi saada hieman tietoa, minkälainen madallussarja pitäisi ostaa. Ja olen suunnitellut 17" vanteita, en vain liiaksi tiedä näistä ET jutuista jne. Jospa voisi porukka vielä kertoa hieman kokemuksistaan mikä madallussarja & 17" vanteet (mieluiten aika leveät) menisivät hyvin alle.
Kiitoksia jo vastauksista, lukemalla oppii
Jep, näin täytyy toimia, että kun tehdään niin tehdään kunnolla tai sitten ei tehdä.
En ole tän tietokoneen kanssa oikein yhteisymmärryksessä, enkä oikein löydä mitään sivuja näille madallussarjoille, niin jos jollain nopeasti ulkomuistista löytyis jotain nettisivuja, missä olisi näitä madallusjousia & iskareita tarjolla, tai ihan vaan kuvia & tietoa, niin kyllä tulisi tarpeen katsella niitä. Mahdollisesti pistää myös tilaukseen jotkut.
En ole tän tietokoneen kanssa oikein yhteisymmärryksessä, enkä oikein löydä mitään sivuja näille madallussarjoille, niin jos jollain nopeasti ulkomuistista löytyis jotain nettisivuja, missä olisi näitä madallusjousia & iskareita tarjolla, tai ihan vaan kuvia & tietoa, niin kyllä tulisi tarpeen katsella niitä. Mahdollisesti pistää myös tilaukseen jotkut.
http://drwheelgoods.fi/
Kannttaa kysyä myös rengasliikkeistä. Esim. itse sain ainakin Sprinteistä hyvän tarjouksen Euromasterilta...
Kannttaa kysyä myös rengasliikkeistä. Esim. itse sain ainakin Sprinteistä hyvän tarjouksen Euromasterilta...
MB W124 250D -89
Ducati 999 -04
Ducati 999 -04
CH kirjoitti:http://drwheelgoods.fi/
Kannttaa kysyä myös rengasliikkeistä. Esim. itse sain ainakin Sprinteistä hyvän tarjouksen Euromasterilta...
Tässä yksi vaihtoehto alustaksi, GTS-merkkinen,tilattu varaosavarasto.com:sta.Nyt ollut alla n.350km ja asiallinen alusta on,ei tipu hampaat suusta hiekkatielläkään ja juuri sopivan jämäkkä.madallusta edessä -45mm ja takana -35mm.2-kumit on nyt ympäriinsä,taakse vaihtuu jossain välis 3-kumi. Rengastus on edessä 225/35/18 ja takana 245/40/18 ja vanteet 8" et 35.Eikä ole hinnalla pilatttu, 395e koti-ovelle toimitettuna.
Ex w124 300 CE-24
Nykyinen kesävehjes w201 2.5-16v vm.86
Nykyinen kesävehjes w201 2.5-16v vm.86
Tuota nui...
Ku nuita H&R jousia ny kehutaan nii missähän olis lähin kauppa oulussa missä niitä sais ostettua?
Eibachit löytys vissii suoraa kaupan hyllyltä.
Kaikki joilla on mersuista tehokkain eli 200D (heh heh) nii mites on kaasupolkimen asento nykyään.. jos tulee leveämpää kumea alle eli vaikka 225 nii eikö se vierintävastus kasva. Diesseliä menee eikä kulje mihinkään..
ainaki näin on varoteltu.
Ku nuita H&R jousia ny kehutaan nii missähän olis lähin kauppa oulussa missä niitä sais ostettua?
Eibachit löytys vissii suoraa kaupan hyllyltä.
Kaikki joilla on mersuista tehokkain eli 200D (heh heh) nii mites on kaasupolkimen asento nykyään.. jos tulee leveämpää kumea alle eli vaikka 225 nii eikö se vierintävastus kasva. Diesseliä menee eikä kulje mihinkään..
ainaki näin on varoteltu.
S203 200CDI A
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
Noo..eiköhän se ole niin että ei se mihinkään mene oli alla sitten vaikka polkupyörän renkaat Onhan leveillä renkailla kulku nihkeämpää, mutta ei nyt ihan älyttömiä eroja. Itsellä nyt takana 255 ja edessä 235skibe kirjoitti: Kaikki joilla on mersuista tehokkain eli 200D (heh heh) nii mites on kaasupolkimen asento nykyään.. jos tulee leveämpää kumea alle eli vaikka 225 nii eikö se vierintävastus kasva. Diesseliä menee eikä kulje mihinkään..
ainaki näin on varoteltu.
hyvin pitäisi mahtua, ainakin jos laitat eteen 225-40.k.puska kirjoitti:Varmaan jossain käsiteltykkin, mutta kun ei sattunu silmään seuraavanlaista yhdistelmä kysymystä :
Eli meneekö varkku lankun(124) alle 8,5"x18" ET41 !?! Kumeksina jokku 225>245.
Madallusta löytyypi jonkinverran. Jos ossuu johonkin niin mihin se ossuu?
pölärit
HannuS kirjoitti:Niin ....Aluvalssit sopii minusta paremmin autoon jossa on pajon muitakin kromiosia. niinkuin nissaneissa ja korealaisissa. Tuossa W 124:ssa ei paljon muuta kromia/alua ole niin siksi minusta ei oikein käy.
Vähän niinkuin naisetkin tekee...nekinhän laittaa aina kengät, hameet, takit ja laukut samaan sävyyn. Harva käyttää pelkästään punasia kenkiä jos muu vaatetus on harmaata.
Ikivanhatkin peltivanteet saa hyväksi kun hiekkapuhaltaa ja Miranoolimaali päälle. Lisäksi vain uudet pölykapselit ja pirssi näyttää kuin uudelta.
Mulla on tarvikekapselit olleet ja hyvin nuo kestää pakkasellakin riuhtaista irti yhdellä kädellä.
mulla löytyis uudet pölärit mallia w 203 C mallin iskemättömät ohv puolet pois saa tarjota
Saahan ne hapettuneet aluvanteetkin kuntoon mutta kova homma on...
Täydellisyyteen on hyvä pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta siellä ei ole vielä ketään .
Pölärit
nonii meni hiukan kaverin osastolle toi äskene eli uudet pölärit siis olis tarjolla mallia W 203 C sarjaan uudet koko 16 " puolet ovh / tarjous siis koskemattomat saa tarjota
Täydellisyyteen on hyvä pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta siellä ei ole vielä ketään .
sanoisin että millikin riittää, 9" et 38 ottaa eessä kiinni iskariin joten 8.5" et 41 tulee 3mm ulospäin-> ei ota kiinni, mutta varmistaa kannattaa, mistä noista ikinä tietää.AM kirjoitti:Rengas ottaa edessä iskariin, ehkäpä, melkeinpä väittäisin että osuu..no en ihan varma osaa ollak.puska kirjoitti: Jos ossuu johonkin niin mihin se ossuu?
Soita tuonne firmaan, niin ne asiat aina parhaiten selviää... Edessä voi hieman tulla ahdasta, olisikohan 35 profiilinen parempi Kyllä tuollakin menee, mutta voi joutua vähän kanttailemaan kaarien pokkauksia.Dino- kirjoitti:Mahtuuko pyörii w124c alla 45mm madallaluksella ni 18" ja 8" leveet vanteet 225/40 kumeilla et olis joku 35-40?? Ku olisin ostamassa uusia vanteita mut kysyn ennen ku ostan.
Onko kellään tietoa sähköposti osoitetta tonne Auto- ja rengasmyyti M. Lähdesmäki ??
AM:n "vähän" saattaa tarkoittaa koko kaaren rälläköintiä ja levittämistä joten kannattaa suhtautua varauksella..AM kirjoitti:Soita tuonne firmaan, niin ne asiat aina parhaiten selviää... Edessä voi hieman tulla ahdasta, olisikohan 35 profiilinen parempi Kyllä tuollakin menee, mutta voi joutua vähän kanttailemaan kaarien pokkauksia.Dino- kirjoitti:Mahtuuko pyörii w124c alla 45mm madallaluksella ni 18" ja 8" leveet vanteet 225/40 kumeilla et olis joku 35-40?? Ku olisin ostamassa uusia vanteita mut kysyn ennen ku ostan.
Onko kellään tietoa sähköposti osoitetta tonne Auto- ja rengasmyyti M. Lähdesmäki ??
Ei sentään, mulla ois sulle valmis pakka, melkein uusi. Löytyy myyntipalstalta!
Ajossa: S202 200cdi A -00
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84