Olen tässä koeajamassa C230K -01 sportcoupea, jossa on em. aski. Askin kulmikkaaseen vaihtotapaan totuttuani se on alkanut tuntumaan jopa mukavalta, mutta uskaltaako tuollaisella laatikolla varustettua autoa ostaa? Autolla on ajettu 68tkm ja aski on vaihdettu kerran takuuseen. Ei taatusti olisi halpaa jos sattuisi laukeamaan ja -01 ikäisessä autossa ei varmasti takuut enää pelitä. Toinen kysymys koskee virittelyä. Miten tuo aski mahtaa toimia kleemannin pyörän kanssa? Periaatteessahan sen pitäisi jopa säästää vaihteistoa kun käyttäjä ei pääse runnomaan mielensä mukaan pykäliä sisään... Koskeeko tätä lootaa myös nämä surullisen kuuluisat synkkaviat?
Ai niin. Natisee vähän hemmetisti tuo mese bemarin (325ti compact -01) jälkeen. Mahtaako olla normaalia? Penkit nitisee, takapään verhoilut rämisee ja mittaristokin pitää natisevaa ääntä. Lattiamatoissa luki evolution. Mitähän se tarkoittaa. Ovat kuulemma jonkun ihme varustepaketin mukana tulleet...
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
sequentronic laatikko, uskaltaako sekaantua
Askista en osaa sanoa, kun itsellä on 6v manuaali, se on toiminut kyllä hyvin
Noista natinoista, ei kyllä saa kuulua mitään ylimääräistä, eikä mulla kuullukkaan mistään. Kannattaa tarkistaa onko osia irroiteltu ja miksi ja onko sitten kiinnitetty huonosti takaisin
Takahattuhylly kyllä nitisi, kun siinä hyllyntuennan alla ihan takaosassa kumit kai kuluu tai jotain, korjaantui huopatyynyllä
K raudasta 1,20 Eur
Noista natinoista, ei kyllä saa kuulua mitään ylimääräistä, eikä mulla kuullukkaan mistään. Kannattaa tarkistaa onko osia irroiteltu ja miksi ja onko sitten kiinnitetty huonosti takaisin
Takahattuhylly kyllä nitisi, kun siinä hyllyntuennan alla ihan takaosassa kumit kai kuluu tai jotain, korjaantui huopatyynyllä
K raudasta 1,20 Eur
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE