Öljyvuotojen kanssa on tullut tapeltua lisää. Nyt vaikuttaisi toistaiseksi siltä, ettei enään vuoda mistään.
Lisämittarit yms. sähköt olisi kytkettynä sisälle. Etulokarit ruostesuojattu ja etusisäloksut olis paikoillaan. Öljynlauhduttajien taakse tulevat suojamuovitkin tuli muokattua uusille lauhduttajille sopiviksi.
Vielä olisi monenlaista viimeistelyä luvassa. Kiveniskuteippejä pitäisi laitella, helmoihin muutamat kiinnikkeet, takapuskurin säätöä yms. yms.
Kyllä jäi tämän(kin) kesän ajelut ajamatta. Pieniä vastoin käymisiä tässä projektissa ja niistä johtuva motivaation puute vaivaa tällä hetkellä. Toki muitakin projekteja on sen verran työn alla, ettei tuota oikein olisi ehtinyt edes tekemään.
No taas on talvi aikaa rakentaa. Ensikesäksi olisi oikeasti mahdollista saada tuo iskuun.
oisko petehrillä antaa vinkkejä mihin sijoittaa vesiruiskun suutin? kuvaa voi vaikka laittaa,jos ei oo ihan salasia juttuja? vaikka tonne: Turbo_190@hotmail.com
Päivitetääs taas tätäkin. Tuli otettua muutama kuva lähes "valmiista" konehuoneesta.
Uusi imusarja tuli tehtyä tosiaan vapari 603:sen sarjasta. Nyt pitäisi ilman jakautua hieman tasaisemmin joka pytylle.
Aquamistin vesiruisku olisi myös paikoillaan ja sille tuli tehtyä rosterista 2,5 litran nestesäiliö. Laitoin kaikki 3 sarjassa tullutta suutinta tuonne ahtoputkeen heti coolerin jälkeen. Toistaiseksi laitoin vain yhden toimintaan, mutta jos pumpun tuotto riittää niin toden näköisesti kaikki 3 suutinta tulee käyttöön.
Ilman putsari vaihtui itg:n valmistamaan. Rumahan se on, mutta toimiva ja toivottavasti riittävän kokoinen. Putsarille piti myös tehdä uusi imuputki rosterista. Raikasta ilmaa kone saa nyt putsarin alle tehdystä aukosta + turbonD:n omasta ritilästä. Tarkoitus tehdä vielä putsarille kotelo alumiinipellistä, mikä estää kuuman ilman pääsyn konehuoneesta koneeseen.
Noniin...olisi yli 2,5 vuotta rakentelua takana ja aika laittaa muutama kuva "uudesta" ulkonäöstä. Nyt auto alkaisi vastaamaan aika tarkasti omaa näkemystä, eikä siihen suurempia muutoksia ole tulossa. Peilin kuoret voisi vielä ehkä vetästä korinväriin...muuten saa jäädä tuollaiseksi.
Värit ei oikein täsmää kellertävästä "ilta" auringosta johtuen. No eiköhän noista jotain käsitystä saa. Täytyy ottaa uusia parempia kuvia, kun kevät aurinko alkaa paistelemaan
Kannattaa muuten vilkaista tuolta ekalta sivulta ne kuvat lähtökohdasta, niin saan paremman käsityksen mitä autolle on tehty.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
eepi kirjoitti:Helvetin hieno, olis nätimpi jos vähän sais noita ylimäärästä ilmaa kaaren ja renkaan välistä pois.
Takapää putoaa kyllä kun saan kontin verhoilut tehtyä ja tankin täyteen ainetta. Keulasta saa jäädä tuon korkuiseksi.
Ajettavuus tässä on etusijalla eikä renkaat saa raapia pahemmissakaan heitoissa. Edessä tuntui olevan ahdasta joten vaatii vielä lisää rullaa + vannetta 5mm sisemmäksi. Takana tuntuisi mahtuvan mukavasti pyörimään vaikka camber on säädetty ihan pystyyn paremman pidon toivossa.
Mitäpä tuohon nyt voi sanoa... hieno
Jos jotain muuttaisin niin nuo peilit vaihtaisin vilkullisiin, mutta noiden nykyistenkin maalaus voisi auttaa ensihätään.
Vanteet on juuri sellaiset kuin itsekin tekisin, paljon paremmat noin kuin esim mustina.
Varmasti yksi hienoimmista ja voimaakin taitaa olla omiksi tarpeiksi.
Komia on Itsekkin täällä tuskailen ton oman katiskan kanssa ja monena iltana miettinyt, että ei kukaan täyspäinen pura kakkosnelosta atomeiksi ja rakenna sitä uusiksi. Onneksi on muitakin. Kuviasi katsellessa kohoaa oma motivaatiokin kummasti Hyvä hyvä.