W212 virallisia kuvia

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Kylki ihan hienon näköinen,
Perä muuten hyvä mutta AIVAN liian korkealla. -10cm ni vois olla hyvä.
Mutta tuo keula, HYI enviitsisanoamikä. Vielä kun olis yhtenäiset valot ni vois samantien lyödä Mazdan merkin keulaan.

No ehkä tuohon tottuu, ennen kuin nuo rupeavat olemaan siinä iässä että minä niitä rupeaisin ostamaan. Mutta tuskin koskaan tulen tuosta tykkäämään. PETTYMYS. :(
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Avatar
j4ki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 58
Liittynyt: Ti 29.07.2008 16:26
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja j4ki »

Nopea photoshoppas miltä näyttäs madalletuna ja isomilla vanteilla.

Kuva

Itselleni ainakin kelpais.
- keep it simple -
Avatar
Tomster
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Su 29.08.2004 14:12
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Tomster »

W211 320CDI T A -03
W123 200B -84
Avatar
arto79
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 436
Liittynyt: Ma 05.06.2006 19:07
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja arto79 »

Mahtaako jäädä tuo 420cdi kokonaan pois moottorivalikoimasta? Kyllä mielestäni BMW:n tehodieselille 535d pitäisi olla potentiaalinen kilpailija mersulta.. Mielestäni tuo w212 näyttää joissain kuvissa erittäin onnistuneelta, mutta taas joissain kuvissa aika tylsältä. Ei osaa sanoa ennen kuin livenä näkee.
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Minä kyllä itseasiassa pidän tuosta uudesta Eemelistä!
Muotoilu istuu hienosti muun Mersumalliston linjaan. Erityisesti pidän siitä että kuvien perusteella vaikuttaa siltä että muotoilussa on onnistuttu myös sen puolesta että se EI TEE W211:sta kertaheitolla vanhan näköistä! Pidän siitä linjasta muotoilussa että uudella mallilla ei heitetä märkää rättiä edellisen korimallin omistajien naamalle, kuten esim Japanilaismerkit tapaavat usein tehdä. Uusi malli kun tulee niin se tekee edeltäjästään hetkessä "antiikkisen näköisen".
Mersu ei tässä kohtaa niin tee ja se on mielestäni hyvä juttu! Tosin sitten sen vasta tosiasiassa voi todeta kun ensimmäiset E:t livenä näkee?!

Mutta yhdestä asiasta en edelleenkään pidä, en sitten yhtään, nimittäin etuvalot ovat muotoilultaan neutraalisti sanottuna HUONOT!
Ihmettelen yhä miten muotoilupuolen johto on päästänyt nuo valot tuollaisina tuotantoon asti?!
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Onneks ei silti ole moisiin rumiluksiin varaa :D Muutako sitte ku ne on ruostunut ja on joka nurkan takana..
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tuo perä on kyllä epämiellyttävän lysyssä tai luiska. >Tuon muotoilutrendin enemmän tai vähemmän alotti Nissan Primera 8v sitten.

TÄä kyl näyttää mun mielestä edelleen liian japanilaiselta. Farkkua odotellessa
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Skraba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 405
Liittynyt: Pe 30.07.2004 13:30
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Skraba »

Minusta nuo ovi"pahvit" on vähän kömöt:

http://www.autoblog.com/photos/2010-mer ... s/1276995/

Kaikkein siisteimmät on miusta viimosissa w124:sissa (ne rypytetyt paffit). Tai ainakin siistimmät ku nuo pystyjuovat :?

No - kyllä sitä kai sitä silti voisi tuolla ajella :)
- Skraba

C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Avatar
Kovanen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 451
Liittynyt: Ti 14.08.2007 21:42
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Kovanen »

Me like 8)
- W211 320CDI -
Avatar
Petri.Kemppainen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 584
Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
Paikkakunta: Uusimaa

Uusi E

Viesti Kirjoittaja Petri.Kemppainen »

Aika huolestuttavaa että kukaan ei ole varauksettomasti kehunut kokonaisuutta uudesta mallista .
Meinaan että pitää kauan katsella ennen kun alkaa menetellä omaan silmään .

Oikeestaan ne Avantgrden ledit näyttää vähän oudolta se niiden malli siihen aukkoon nähden . Se perinteisempi 4 pyöreetä valoa kivempi .
Maskiin myös olis tarvinnut jonkun räyhäkkäämän version jospa sitten AMG korjaa asian .
Avatar
jpp
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 180
Liittynyt: La 13.01.2007 15:39
Paikkakunta: riihimäki

Viesti Kirjoittaja jpp »

w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
Avatar
sakke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 28.05.2007 23:35
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja sakke »

tossa kuvassa aivan törkeen hieno :P
E220CDi w210 -01 Blondi
E200CDi w211 -08
Vito 116CDi -12
W201 2.3 16v -85
C180 k -04
Vito 111CDi w639 -04 (ex)
300e w124 -91 (ex)
250d w124 -88 (ex)
C250TDT s202 -97 (ex)
C200CDi w203 -04 (ex)
C280 w202 -95 (ex)
C220D w202 -96 (ex)
Vito 110CDi w638 (ex)
JKK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Su 09.07.2006 00:41
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JKK »

Keula on komia, mutta perä muistuttaa jotain venäläistä tms. kaukoidän tekelettä. Ainakin sivuprofiilin mukaan.
Avatar
Noname
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 372
Liittynyt: Ke 21.02.2007 20:49
Paikkakunta: Espoo

paljon pahempi kun osasin odottaakaan

Viesti Kirjoittaja Noname »

Ei herätä omistamisen haluja yhtään.

Selvästi on tutkittu muotoiluosastolla tarkkaan baijerilaisen kilpailijan muotoja. Kulmikkuus ja voimakkaat pokkaukset kyljessä olisi voinut tehdä vähän harkitumminkin.

Kojelauta muistuttaa myös yleisolemukseltaan aivan selvästi Bemarin luomuksia.

Katselin ison kasan kuvia ja mistään kulmasta uusi malli ei ole kaunis kuten W211 valloittaa jo hymyllään.

Toivottavasti joku tekee äkkiä korisarjan, jolla saa pahimmat paikat piiloon halvalla.

Ihmeellistä että mersulla on varaa tehdä auto joka jakaa näin voimakkaasti mielipiteet ja kyseessä on kuitenkin merkin leipähammas. :o
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
byhbyh
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 62
Liittynyt: Pe 26.12.2008 19:04

NIIN

Viesti Kirjoittaja byhbyh »

Niin.. kyllä pyöree lamppunen on persoonallisen tyyliäs edelleenkin -tää uus on vähä niiku muutki- ei erotu massasta... :roll:
MB 207
MB 200 D 124
MB 508
200 CDI
Avatar
Noname
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 372
Liittynyt: Ke 21.02.2007 20:49
Paikkakunta: Espoo

Oikea väri ?

Viesti Kirjoittaja Noname »

Tuolla pääsee kokeilemaan jo värejäkin. Joukosta löytyi tosi hieno vaalean sininen ja AMG paketti päälle niin tulee jo ihan siedettävän näköinen. Sisustasta ei saa kelvollista mitenkään muuten kun vaihtamalla sen jostain muusta muusta mallista kokonaan uuteen. :cry:

Mikä väri on mielestäsi sopivin uuteen W212 koriin ?

http://www.mercedes-benz.fi/content/fin ... #chapter=3
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Avatar
Pontus
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1747
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oikea väri ?

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Noname kirjoitti:Tuolla pääsee kokeilemaan jo värejäkin. Joukosta löytyi tosi hieno vaalean sininen ja AMG paketti päälle niin tulee jo ihan siedettävän näköinen. Sisustasta ei saa kelvollista mitenkään muuten kun vaihtamalla sen jostain muusta muusta mallista kokonaan uuteen. :cry:

Mikä väri on mielestäsi sopivin uuteen W212 koriin ?

http://www.mercedes-benz.fi/content/fin ... #chapter=3
Ainakin tuo vaaleansininen ja tummanpunainen on ihan hyvä vaihtoehto tuohon uuteen E sarjalaiseen :!:
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)

Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Avatar
mazza
Mersumies
Mersumies
Viestit: 562
Liittynyt: Ma 10.01.2005 22:46
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mazza »

Jännä risteytys :shock:

Sivuprofiili:
Mersu
BMW E90

Perä:
Mersu
Toyota Aristo

Etupuskuri:
Mersu
Honda Civic

:lol:

Hieno se on.

(... vaikka takavalot etäisesti audia muistuttaa, ja etuvalot :shock: ...)
MB S211 E320CDI Avantgarde -04
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km

Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.

haaveena:
MB W126 560SEL
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

No juu u.. Takaa päin tulee mieleen jotenkin oisko 06-> hyndai sonata ja keula nyt on vähän kahden vaiheilla että tykkäänkö vai en, pitäis luonnossa nähdä niin sitten osaa sanoa peremmin. Yksi hieman hölmökin ja turha asia mikä rupes häiritsee on että on tullut ratin oikealle puolellekkin viiksi :roll: ei se nyt sinänsä haittaa mutta jotenki se vaan ei ole mersumaista... olikos 211 korissa asia niin? en nyt muista. Tietysti toimintoja on tullut hirveä määrä lisää ja ei kaikkea voi rattiinkaan laittaa ja jos haluaa että napit/kytkimet on lähettyvillä niin toinen viiksi on helppo ratkaisu asiaan.. ja onhan se tietysti selkeempääkin tehdä noin kuin laittaa samaan viikseen 252747 eri toimintoa :roll: Mutta muuten tuo auto nyt on ainakin sisältä suht asiallisen näköinen mutta tuo ulkopuoli sitten on vielä vähän auki mielipiteen suhteen että tykkääkö vai ei :)

Mutta eikös se aina niin mene että se vanhempi malli oli paljon parempi ja hienompi ja uus on ihan paska :D eli tällä lompakon paksuudella on sanottava ehkä hieman kateellisellakin ääneen sävyllä että 124 korinen on paras mersu :lol: :lol:
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Eihän tota näköjään saa edes peltivanteilla :!:

EN osta :evil:

eli ei nyt tyrmätä täysin vaikken ulkonäöstä niin paljoa tykkääkkään,
mutta sisusta on ihan tyylikäs ainakin tuolla AMG varustelulla. ja sitähän siinä eniten tulee tuijotettua kun ainakin suurimman osan ajo ajasta vietän auton sisäpuolella.
Ja tärkeintähän on ajettavuus.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Eicca_ kirjoitti:Yksi hieman hölmökin ja turha asia mikä rupes häiritsee on että on tullut ratin oikealle puolellekkin viiksi :roll: ei se nyt sinänsä haittaa mutta jotenki se vaan ei ole mersumaista... olikos 211 korissa asia niin?
Mitenniin ei ole mersumaista.

Johan oikealla puolella rattia on ollut karahka kasvamassa jo 60 luvulta lähtien W108:ssa oli rattivaihteet, kuten myös W123:ssa ja W124:ssä.
Nimimerkin W111 avataressa näkyvässä autossa on myös rattivaihteet, ja hantaaki on oikealla puolella.

Samoiten W116:sta on saanut automaatilla, jonka vaihteenvalitsin on rattiputken oikealla laidalla.

W140:ssä ja W220:ssa eikös ollut niitä linguatronic vipuja ratin oikealla puolella...
W221:sessä tuli taas pitkästä aikaa vaihteiston komennus ratin oikealle puolelle.

Joten sanoisin, että viimeiset 40 vuotta mersuissa on ollut ollut keppejä töröttämässä myös ratin oikealla puolella....Mitenniin ei mersumaista?
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
kaijan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1149
Liittynyt: To 15.02.2007 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja kaijan »

lueskelin uudesta Tuulilasi-lehdestä että tuohon tulee vakiovarusteena kaikki turvallisuusvarusteet mitä S-sarjassakin on nyt totuttu näkemään. Mainittakoon muun muassa
- infrapunatutka mikä havaitsee pimeällä jalankulkijat
- varoitin joka havaitsee jos viereisellä kaistalla oleva auto on ns "kuolleessa kulmassa"
- konepelti joka ponnahtaa 50mm ylös törmäyksessä, vähentäessään näin törmäyksen voimaa
- ennakoiva hätäjarrutus

eli eteenpäin on menty sillä saralla, positiivista 8)
Se miksi nämä ovat tulleet mukaan nyt vakiona on se että, kun nämä eemelit varmaan aika moni joutuu tuonne taksitolpalle. Taksi-isännät kun yleensä ovat jättäneet aina kaiken ylimääräisen pois ajokeistaan kustannuksia karsiessaan. Tällä toimenpiteellä halutaan lisätä varsinkin ammattiautoilussa liikenneturvallisuutta.

Jos joku onnellinen päivä sitä vaikka istahtais W212-korin mersuun työpäivän alkaessa :)
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84

Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13460
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

kaijan kirjoitti:lueskelin uudesta Tuulilasi-lehdestä että tuohon tulee vakiovarusteena kaikki turvallisuusvarusteet mitä S-sarjassakin on nyt totuttu näkemään. Mainittakoon muun muassa
- infrapunatutka mikä havaitsee pimeällä jalankulkijat
- varoitin joka havaitsee jos viereisellä kaistalla oleva auto on ns "kuolleessa kulmassa"
- konepelti joka ponnahtaa 50mm ylös törmäyksessä, vähentäessään näin törmäyksen voimaa
- ennakoiva hätäjarrutus

eli eteenpäin on menty sillä saralla, positiivista 8)
Se miksi nämä ovat tulleet mukaan nyt vakiona on se että, kun nämä eemelit varmaan aika moni joutuu tuonne taksitolpalle. Taksi-isännät kun yleensä ovat jättäneet aina kaiken ylimääräisen pois ajokeistaan kustannuksia karsiessaan. Tällä toimenpiteellä halutaan lisätä varsinkin ammattiautoilussa liikenneturvallisuutta.

Jos joku onnellinen päivä sitä vaikka istahtais W212-korin mersuun työpäivän alkaessa :)
En ole Tuulilasia lukenut mutta käyhän se jo julkistetusta hinnastosta selville että ei nuo ole vakiovarusteita. Eiväthän nuo ole vakiona edes W221:ssä, paitsi S600:ssa.

Ja W221:n konepelli ei hypi tuolla tavalla.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

DBFI kirjoitti: Ja W221:n konepelli ei hypi tuolla tavalla.
Ei hypikään, koska ko. konepelti on lanseerattu W212mallissa
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Eldorado
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ke 14.06.2006 16:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Lähes poikkeuksetta nuo uudet tai uudehkot innovaatiot joita edelläkin on mainittu ovat lisävarusteita, vaikka markkinoinnista voikin joskus saada sellaisen kuvan että ne kuuluisivat vakiovarustukseen. Jossain vaiheessa varusteiden yleistyessä ja valmistuskustannusten pienentyessä ne pikkuhiljaa vuosien varrella saattavat tulla (ja usien tulevatkin) vakiovarustukseen mukaan.

Laskeskelin tuossa hinnastoista että jos esimerkiksi 66 tuhannen euron hintaiseen E350 CDI perusmalliin tilaisi suurimman osan noista tarjolla olevista lisävarusteista (kaikkea ei voi ottaa yhtäaikaa koska osa sulkee pois toinen toisensa) niin hinta pompsahtaa hyvinkin yli sadan tuhannen.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Avatar
Tomster
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Su 29.08.2004 14:12
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Tomster »

Täältä löytyy tulevasta coupesta aikalailla lopullisia kuvia. Tuommoinen maski saisi olla sedaninkin keulalla.
http://www.motorpasion.com/2009/01/26-m ... se-e-coupe
W211 320CDI T A -03
W123 200B -84
Eldorado
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ke 14.06.2006 16:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Täältä löytyy lisää coupén kuvia.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13460
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Mesedesi kirjoitti:
DBFI kirjoitti: Ja W221:n konepelli ei hypi tuolla tavalla.
Ei hypikään, koska ko. konepelti on lanseerattu W212mallissa
Oikeastiko luulit että en tuota tiennyt, tai joku muukaan ei tiennyt? Kommentin tarkoitus oli vertailla turvallisuusvarusteita uuden W212 mallin ja nykyisen ässän välillä.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13460
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Eldorado kirjoitti:Lähes poikkeuksetta nuo uudet tai uudehkot innovaatiot joita edelläkin on mainittu ovat lisävarusteita, vaikka markkinoinnista voikin joskus saada sellaisen kuvan että ne kuuluisivat vakiovarustukseen. Jossain vaiheessa varusteiden yleistyessä ja valmistuskustannusten pienentyessä ne pikkuhiljaa vuosien varrella saattavat tulla (ja usien tulevatkin) vakiovarustukseen mukaan.

Laskeskelin tuossa hinnastoista että jos esimerkiksi 66 tuhannen euron hintaiseen E350 CDI perusmalliin tilaisi suurimman osan noista tarjolla olevista lisävarusteista (kaikkea ei voi ottaa yhtäaikaa koska osa sulkee pois toinen toisensa) niin hinta pompsahtaa hyvinkin yli sadan tuhannen.
Joskus laskeskelin mitä W204 maksaisi samalla moottorilla W221:een verrattuna jos 204:ssa olisi samat varusteet (kaikkea kun ei saa lisävarusteena, taisin arvioida loput) ja hintaero jäi aika olemattomaksi.

Selitys tietenkin siinä että W204 piti koota suurelta osin lisävarusteista jolloin hinta nousee suhteettomasti.

PS. olitko vakavasti laskemassa E350CDI:tä?
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

ihan siistillehän tuo kyllä livenä näytti ja ehkä sisätiloiltaan pikkusen isompi mitä 211 on..sisusta on kyllä ihan hieno varsinkin avantgarde mallissa kaikkineen valoineen..aika paljon tulee mieleen uudempi ässä kyllä niinkuin niillä näytti olevankin joka paikassa siellä teksti että esikuvana uusi ässä... :D
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Vastaa Viestiin