Eli jos joku osais kertoa kiristys järjestykset ja momentit kannenpulteille ja nokan laakeripukeille? ja auto siis w124 vm-92 300 tdt
niin ja että pitääkö ne kannenpultit uusia vaiko ei?
-Lauri
apuja kansiremppaan 300 tdt -92 kiire!!
apuja kansiremppaan 300 tdt -92 kiire!!
Viimeksi muokannut yrbe, Ti 01.12.2009 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nokkapukeista jo kirjoitinkin tänne ohjeet joku aika sitten...hakua peliin.
[edit: Tässä ja siellähän nuo kannepulttitiedotkin jo olivat

Lisää tietoa: www.skg.fi
sainkin jo nuo järjestykset ja momentit kanteen samalla kun hain suuttimet huollosta.. ja nyt on uuden pultit tilauksessa..
tuo nokkapukkien ohje tulee tarpeeseen että kiitos vaan siitä..
mutta eikös tuo laittamasi kiristysjärjestys kuva oo 5 pyttysen..?
vaikkakin kyllähän se järkkä on periaatteen sama mutta pultteja vaan on enemmän ja lähtökohta eri..
-Lauri
tuo nokkapukkien ohje tulee tarpeeseen että kiitos vaan siitä..
mutta eikös tuo laittamasi kiristysjärjestys kuva oo 5 pyttysen..?
vaikkakin kyllähän se järkkä on periaatteen sama mutta pultteja vaan on enemmän ja lähtökohta eri..
-Lauri
Kyllä mä mielestäni valkkasin autodatasta 300tdt:n eli pitäisi olla kutonen. No se järjestys siitä varmaan selviää jokatapauksessa.
Autodatan ollessa näytöllä Alt GR + PrtScn, jolloin ikkunen sisältö hupsahtaa leikepöydälle, sitten paintshopilla leikkaa ja liimaa ja talleta jpg ja sitten ftp:llä nettiin.
...niin ei ne ihan ilman työtä siirry tänne forumille, kuvat ja ohjeet
Autodatan ollessa näytöllä Alt GR + PrtScn, jolloin ikkunen sisältö hupsahtaa leikepöydälle, sitten paintshopilla leikkaa ja liimaa ja talleta jpg ja sitten ftp:llä nettiin.
...niin ei ne ihan ilman työtä siirry tänne forumille, kuvat ja ohjeet

Lisää tietoa: www.skg.fi