Erilainen "rodi" KILVITETTY
Erilainen "rodi" KILVITETTY
Tässä se hulluus sitten iski. Aloitan siis tämän topikin. Kaikille niille, jotka haluavat kommentoida oikeinkirjoitusta. Ilmoitan että lopetan kirjoittelun heti, jos se teitä ärsyttää. Sen myötä tosin tämä topikkikin minun osaltani loppuu (lienee jopa oma toive ).
Ja tarina-alkaa.
Nythän on todettava että Viina, on viisasten juoma eikä minun sitä pitäisi juoman. Sattui kerran(7.12.2008) että krapulapäissäni makailin sängyllä(emäntä töissä) ja selailin Nettiauton sivuja. Vanhoja-autoja katsellessani, silmiini osui ilmoitus tuollaisesta 170 S-V mallista. Laitoin myyjälle tekstiviestin kännykkään, että "vieläkö on myynnissä"? Tähän sain vastauksen, "vielä on". Eipä muuta kun puhelin käteen ja soittamaan. Myyjän kanssa jutellessani kävi ilmi että "kyselty on ja käyty katsomassakin". Kysyin että sopiiko jos tulen huomena, ostamaan auton pois. Vastaus, terve tuloa. Eipä muuta kun vuorokauden "potemisen" jälkeen uskalsin nousta-auton rattiin, ja emännän kanssa matkaan. Meiltähän ei pohjanmaan lakeuksille tule kuin muutama sata(n. 300) kilometriä. Ensitapaaminen riitti minulle, olin myyty. Auto oli kohtalaisen ruostunut, siitä puuttui kaikki penkit sekä verhoilut. Toisaalta, kaikki sisustuksen "pisteosat" olivat tallessa. Kaupat tehtiin sillä ehdolla, ettei minun tarvi hakea autoa heti pois. Mieltäni alkoi kuitenkin kaivelemaan uuden "tyttöystäväni", säiden armoilla oleva majapaikka. Tästä syystä lähdin jo viikon päästä hakemaan auton katon alle suojaan. Sielä katoksen suojassa "hän(eng. she )" seisoikin seuraavaan kesään(10.6.2009) asti. Tämän jälkeen tuli ISO ALKURÄJÄHDYS jossa auto hajosi osiin.
Tarina jatkuu, kun taas olen sillä tuulella. Pistän tähän kuitenkin liitteeksi pari linkkiä ensitapaamisesta. Sekä muutakin.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... aminen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... minen2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... minen3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pari kuvaa syksyn tilanteesta.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... lokuu1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... lokuu2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tähän väliin mahtuu aika paljon, joten jos jollakulla lienee kysyttävää niin kysykää. Kuviakin on kohtalaisesti. Eiköhän se tästä jo selvinnyt että "erilaista rodia" oon rakentamassa. Toivottavasti ei autojen entisöintiin vannoutuneet, tästä suutu. Auto saattaa olla monillekkin tuttu. olihan se nettiautossa myytävänä. Nykymaailmassa vaan taitaa olla niin, että pienet ja nopeat syövät isot ja kankeat. Omalla kohdallani voin sanoa, että kerrankin iso ja kankea kerkis ensin.
Ja tarina-alkaa.
Nythän on todettava että Viina, on viisasten juoma eikä minun sitä pitäisi juoman. Sattui kerran(7.12.2008) että krapulapäissäni makailin sängyllä(emäntä töissä) ja selailin Nettiauton sivuja. Vanhoja-autoja katsellessani, silmiini osui ilmoitus tuollaisesta 170 S-V mallista. Laitoin myyjälle tekstiviestin kännykkään, että "vieläkö on myynnissä"? Tähän sain vastauksen, "vielä on". Eipä muuta kun puhelin käteen ja soittamaan. Myyjän kanssa jutellessani kävi ilmi että "kyselty on ja käyty katsomassakin". Kysyin että sopiiko jos tulen huomena, ostamaan auton pois. Vastaus, terve tuloa. Eipä muuta kun vuorokauden "potemisen" jälkeen uskalsin nousta-auton rattiin, ja emännän kanssa matkaan. Meiltähän ei pohjanmaan lakeuksille tule kuin muutama sata(n. 300) kilometriä. Ensitapaaminen riitti minulle, olin myyty. Auto oli kohtalaisen ruostunut, siitä puuttui kaikki penkit sekä verhoilut. Toisaalta, kaikki sisustuksen "pisteosat" olivat tallessa. Kaupat tehtiin sillä ehdolla, ettei minun tarvi hakea autoa heti pois. Mieltäni alkoi kuitenkin kaivelemaan uuden "tyttöystäväni", säiden armoilla oleva majapaikka. Tästä syystä lähdin jo viikon päästä hakemaan auton katon alle suojaan. Sielä katoksen suojassa "hän(eng. she )" seisoikin seuraavaan kesään(10.6.2009) asti. Tämän jälkeen tuli ISO ALKURÄJÄHDYS jossa auto hajosi osiin.
Tarina jatkuu, kun taas olen sillä tuulella. Pistän tähän kuitenkin liitteeksi pari linkkiä ensitapaamisesta. Sekä muutakin.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... aminen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... minen2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... minen3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pari kuvaa syksyn tilanteesta.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... lokuu1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... lokuu2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tähän väliin mahtuu aika paljon, joten jos jollakulla lienee kysyttävää niin kysykää. Kuviakin on kohtalaisesti. Eiköhän se tästä jo selvinnyt että "erilaista rodia" oon rakentamassa. Toivottavasti ei autojen entisöintiin vannoutuneet, tästä suutu. Auto saattaa olla monillekkin tuttu. olihan se nettiautossa myytävänä. Nykymaailmassa vaan taitaa olla niin, että pienet ja nopeat syövät isot ja kankeat. Omalla kohdallani voin sanoa, että kerrankin iso ja kankea kerkis ensin.
Viimeksi muokannut A, Ti 05.06.2012 06:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
No tätähän seurataan mielenkiinnolla...jatkoa vaan kehiin ehdottomasti.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 708
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Tämän topicin seuraaminen on itsensä kiduttamista, mutta seurataan ehdottomasti..
Oon tuommosesta ite haaveillu vuosikausia, mutta en ole löytänyt kukkarolleni sopivaa aihiota..
Tämä edustaa hyvin pitkälti sitä tyylisuuntaa joka meikäläiseen kovimmin kolahtaa..
Onnea projektille, ja pidähän meidät tietoisina missä mennään.
Oon tuommosesta ite haaveillu vuosikausia, mutta en ole löytänyt kukkarolleni sopivaa aihiota..
Tämä edustaa hyvin pitkälti sitä tyylisuuntaa joka meikäläiseen kovimmin kolahtaa..
Onnea projektille, ja pidähän meidät tietoisina missä mennään.
S203 220CDI -03
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Jotain löyhästi Tähdellisiin ja harrasteluun liittyvää instasta: #gearloosegarage31640
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Jotain löyhästi Tähdellisiin ja harrasteluun liittyvää instasta: #gearloosegarage31640
ensinnäki mahtavaa että rodeja tehään muistakin kuin jenkkiromuista ja toiseksi vieläpä mersusta
onnea rojektin loppuunviemiseksi
ps.mr autot on vähä tylsiä tämä siis minun mielipide
onnea rojektin loppuunviemiseksi
ps.mr autot on vähä tylsiä tämä siis minun mielipide
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1209
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Hienoa! Mielenkiinnolla odottelen jo lisäkuvia ja tarinaa rodirojektista.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2844
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Sergeylle.
Noi vaan oli nurkissa. Pitihän jotain pistää alle. Toisekseen, lienet itse sellainen "vanne friikki", (tämä ei tarkoita sitten mitään pahaa sori). Vannevaihtoehdot ja mielipiteet kiinnostaa. Toisaalta autosta teen juuri sellaisen kuin itse haluan. sekä taloudellisesti sellaisen minkä olen siihen valmis sijoittamaan. Jokainen tehköön itse sellaisen kuin haluaa. Tälläkertaa aloitin vaan tällaisen projektin.
Noi vaan oli nurkissa. Pitihän jotain pistää alle. Toisekseen, lienet itse sellainen "vanne friikki", (tämä ei tarkoita sitten mitään pahaa sori). Vannevaihtoehdot ja mielipiteet kiinnostaa. Toisaalta autosta teen juuri sellaisen kuin itse haluan. sekä taloudellisesti sellaisen minkä olen siihen valmis sijoittamaan. Jokainen tehköön itse sellaisen kuin haluaa. Tälläkertaa aloitin vaan tällaisen projektin.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Petteri.
Tarjoamasi väri, on jo suunnitelmissa ulkopuolelle. Sisustuksen päävärinä taitaa olla harmaa. Siitä näillä näkymin tulee myös toinen ulkopuolen väreistä. Eikä ulos laiteta sitten mitään metallihohtoja, vaan kunnon perus sävyjä. Niinkuin tohon aikakauteen kuuluu.
Tarjoamasi väri, on jo suunnitelmissa ulkopuolelle. Sisustuksen päävärinä taitaa olla harmaa. Siitä näillä näkymin tulee myös toinen ulkopuolen väreistä. Eikä ulos laiteta sitten mitään metallihohtoja, vaan kunnon perus sävyjä. Niinkuin tohon aikakauteen kuuluu.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1209
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Jos sisustuksen päävärinä tulee olemaan harmaan, 124 Coupen harmaita nahkajakkaraita on näkynyt inhimillisiin hintoihin myynnissä, sellaistako oon ajatellut mahdollisesti laittaa sisuksiin?
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Sergey sinun tekemien pölykapselisovituskokeilujen(oho, mikä sana ) ansiosta. Kerkisin kyllä syksyllä visioimaan jotain tollaistakin.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... Vanne1.jpg
En tiedä miltä näyttäis, kun ne kiillottais, kuullottais, maalais ja multais . Toi tosiaankin oli vaan kokeilu. Vanteet on edessä 8" ja takana 9" X 16":set. Lisäksi tuota huulta, tuohon omaan ajattelemaani tyylliin tarpeeksi. Kaiken lisäksi ET:kin sopiva noihin "pystärin akseleihin. Kuitenkin pää-asiassa ne on alla mittaus syistä(lokasuojien levitystä varten) ja renkaatkin siksi tuollaiset. Kuten kirjoitin, hyvät ideat kyllä kelpaa. Mitään Americanracin:keja, sinne alle ei laiteta. Jostain kun löytäs inhimilliseen hintaan "vanhan näköiset" vanteet(Pentat tai kopiot) noilla mitoilla. Toisaalta ei peltivanteitakaan ole pois suljettu. Niitä kun tässä maassa levitetään, ei kuitenkaan tieliikenne käyttöön. Muutenkin 15" olisi parempi vanteen halkaisija, niihin kun on saatavana leveitä renkaita paremmin. Tällä hetkellä, on kuitenkin paljon muuta mietittävää auton kanssa. Auto kun on tarkoitus saada ajoonkin, tällaiset rakennukset jos alkavat venyä, niin niistä tulee usein "ikuisuus projekteja". Eli siis, "eteen päin" sano mummo lumessa.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... Vanne1.jpg
En tiedä miltä näyttäis, kun ne kiillottais, kuullottais, maalais ja multais . Toi tosiaankin oli vaan kokeilu. Vanteet on edessä 8" ja takana 9" X 16":set. Lisäksi tuota huulta, tuohon omaan ajattelemaani tyylliin tarpeeksi. Kaiken lisäksi ET:kin sopiva noihin "pystärin akseleihin. Kuitenkin pää-asiassa ne on alla mittaus syistä(lokasuojien levitystä varten) ja renkaatkin siksi tuollaiset. Kuten kirjoitin, hyvät ideat kyllä kelpaa. Mitään Americanracin:keja, sinne alle ei laiteta. Jostain kun löytäs inhimilliseen hintaan "vanhan näköiset" vanteet(Pentat tai kopiot) noilla mitoilla. Toisaalta ei peltivanteitakaan ole pois suljettu. Niitä kun tässä maassa levitetään, ei kuitenkaan tieliikenne käyttöön. Muutenkin 15" olisi parempi vanteen halkaisija, niihin kun on saatavana leveitä renkaita paremmin. Tällä hetkellä, on kuitenkin paljon muuta mietittävää auton kanssa. Auto kun on tarkoitus saada ajoonkin, tällaiset rakennukset jos alkavat venyä, niin niistä tulee usein "ikuisuus projekteja". Eli siis, "eteen päin" sano mummo lumessa.
Viimeksi muokannut A, Su 18.04.2010 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2844
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Katselin amerikanautolehtiä ja huomasin erään tyylin, mitä kokeilen vielä pystäriin: maalaan 15 tuuman peltivanteet korin väriseksi ja siihen vanhan 15" pölykapselin ulompi kromirinkula..
Tämä edellyttää kyllä sitten kromattuja pyöränpultteja.
Tämä edellyttää kyllä sitten kromattuja pyöränpultteja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Hieno homma, onkos siellä M102 nokalla automaatilla varustettuna?
-Esukki-
260 SE -87, C 230 TA Avantgarde -08, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96)
260 SE -87, C 230 TA Avantgarde -08, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96)
M102:nen sielä on, 2,0 kaasutinmoottori. Jatkeena tietenkin "vanhukselle"(nyt tarkoitin kuskia) sopiva, automaatti.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... atikko.jpg
Akselit ja apurungot on W115:sesta.
OM617A:n kanssa vois tulla aika paljon ongelmia painojen kanssa. Ei taitais riittää vaikka kaikista matkustajapaikoista luopuis, on se niin painava paketti. Täytyy muistaa, ettei auton omia kokonaispainoja saa ylittää. Auton omapaino jos nousee, niin se on kantavuudesta pois. Tällöin ensin vähennetään matkustajapaikkoja a,75kg.
Olen itsekkin koettanut joskus tehdä tuollaisia, sopii "heittämällä" asennuksia. Omalle kohdalle niitä vaan on sattunut aika vähän. Tietenkin jos laittaa samanlaista tilalle, nehän sopii lähes tulkoon aina.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... atikko.jpg
Akselit ja apurungot on W115:sesta.
OM617A:n kanssa vois tulla aika paljon ongelmia painojen kanssa. Ei taitais riittää vaikka kaikista matkustajapaikoista luopuis, on se niin painava paketti. Täytyy muistaa, ettei auton omia kokonaispainoja saa ylittää. Auton omapaino jos nousee, niin se on kantavuudesta pois. Tällöin ensin vähennetään matkustajapaikkoja a,75kg.
Olen itsekkin koettanut joskus tehdä tuollaisia, sopii "heittämällä" asennuksia. Omalle kohdalle niitä vaan on sattunut aika vähän. Tietenkin jos laittaa samanlaista tilalle, nehän sopii lähes tulkoon aina.
Viimeksi muokannut A, Su 18.04.2010 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Tässähän on mielenkiintoinen yhteensattuma, koska toisellakin foorumilaisella on juuri käynnistymässä pitkään vireillä ollut samanlaityyppinen projekti. Ei minulla.
Viimeksi muokannut Saul, Su 17.01.2010 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Taas tuli hetki, että vois pistää jokusen kuvan niille, jotka on sitä mieltä "että olispa mullakin tollainen aihio". Kyllä näissä töitä riittää, enkä suosittele aloittelijoille.
Nää kuvat on ollu esillä tuolla toisessa topikissa.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... oitus3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... oitus4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitten yksi kuva "alkuräjähdyksestä".
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... 4306-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulihan vähän peltiäkin laitettua. Jäykisteet vasarettiin lestin kanssa myöhemmin, ja ne tehtiin sen mukaan että saatiin vain "löysät" pellistä pois. Tämä teille jotka olisitte kuitenkin ihmetelleet että teinkö ne vaan suorasta pellistä.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... hemmin.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitten puhallus ja pohjamaalaus.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... /Kori1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... /Kori2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen ollut tähän asti "yksinkertainen" vaari nyt kuitenkin kävi niin että jouduin luopumaan tuosta tittelistä perjantaina ja sainkin arvonimen "kaksinkertainen"(kiitos tyttäreni). Viikonloppuna jokin kumma sai mut sitten menemään talliin ja aloin tekemään astinlautoja sekä muitakin loppuja pellitöitä. Niistä tulee kuvia sitten kun saan ne laitettua koneelle.
Tässä yksi "räpellys"
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... CT4773.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Näin se homma etenee, ei muuta kuin positiivinen elämänkatsomus.
http://www.youtube.com/watch?v=cBVNUlBA5Pk" onclick="window.open(this.href);return false;
Nää kuvat on ollu esillä tuolla toisessa topikissa.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... oitus3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... oitus4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitten yksi kuva "alkuräjähdyksestä".
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... 4306-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulihan vähän peltiäkin laitettua. Jäykisteet vasarettiin lestin kanssa myöhemmin, ja ne tehtiin sen mukaan että saatiin vain "löysät" pellistä pois. Tämä teille jotka olisitte kuitenkin ihmetelleet että teinkö ne vaan suorasta pellistä.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... hemmin.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitten puhallus ja pohjamaalaus.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... /Kori1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... /Kori2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen ollut tähän asti "yksinkertainen" vaari nyt kuitenkin kävi niin että jouduin luopumaan tuosta tittelistä perjantaina ja sainkin arvonimen "kaksinkertainen"(kiitos tyttäreni). Viikonloppuna jokin kumma sai mut sitten menemään talliin ja aloin tekemään astinlautoja sekä muitakin loppuja pellitöitä. Niistä tulee kuvia sitten kun saan ne laitettua koneelle.
Tässä yksi "räpellys"
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... CT4773.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Näin se homma etenee, ei muuta kuin positiivinen elämänkatsomus.
http://www.youtube.com/watch?v=cBVNUlBA5Pk" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut A, To 23.06.2011 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Pieni vihje samankaltaista projektia itselle haaveileville......
Alkää ostako MB 170V/VA autoa vastaavaksi projektiksi, ellei puutyöt suju yhtä hyvin kuin peltityöt, sillä 170 V/VA auton korissa on puurunko, johon pellit on naulattu, joten sen parsiminen on vastaavassa projektissa karmea homma..... Itse olen sen kerran tehnyt, enkä toista kertaa siihen lähde edes isolla rahalla.
Onnea A:lle hienosta projektista, hieno tuosta tulee....
Alkää ostako MB 170V/VA autoa vastaavaksi projektiksi, ellei puutyöt suju yhtä hyvin kuin peltityöt, sillä 170 V/VA auton korissa on puurunko, johon pellit on naulattu, joten sen parsiminen on vastaavassa projektissa karmea homma..... Itse olen sen kerran tehnyt, enkä toista kertaa siihen lähde edes isolla rahalla.
Onnea A:lle hienosta projektista, hieno tuosta tulee....
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Tässä saman tyylinen projekti: http://www.zatzy.com/projekt/267287-chi ... t-rod.html
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Projekti on tuttu, ja olen sen edistymistä seuraillut. Näyttää aika komealle, kun 170:stä on levitetty noin 30cm. Oma aikani on kulunut viime aikoina "hammaslääkäri" hommissa, oikean laista ja mittaista hammastankoa etsien. Homma etenee pikkuhiljaa, näin talvellakin. Tuon ohjauksen kun saan toteutettua, niin sitten onkin vuorossa, TAAS auton purku osiin(toivottavasti viimeistä kertaa).
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Olen siis viime aikoina tehnyt loppuja korin osien sovituksia, sekä muita pinta-osien hitsauksia. "Kittaustakin" olen jo alkanut tekemään, nyt puhutaan sekä oluesta että korikitistä . Kuvaaminen on vähän vaiheessa, tossa kuitenkin pari kuvaa.
Vanteista poistin maalit ja lakat, että pääsee ne kiilloittamaan ja maalaamaan.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... CT4819.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jarrujen kunnostuksenkin aloitin takajarrujen osalta.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... CT4823.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanteista poistin maalit ja lakat, että pääsee ne kiilloittamaan ja maalaamaan.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... CT4819.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jarrujen kunnostuksenkin aloitin takajarrujen osalta.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... CT4823.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut A, To 23.06.2011 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Onk tää herra D .Saul kirjoitti:Tässähän on mielenkiintoinen yhteensattuma, koska toisellakin foorumilaisella on juuri käynnistymässä pitkään vireillä ollut samanlaityyppinen projekti. Ei minulla.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
"Hammaslääkäri" hommat jatkuu. Sen kun saan toteutettua, niin kori pois rungolta ja takajousitusta tekemään. Tuli sitten laitettua etuiskaritkin paikoilleen.
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... CT4833.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... CT4833.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut A, To 23.06.2011 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi