En ajelisi,sillä ei raaski ja farkkupaku ei oo siinä kunnossa että sillä viittis hirveitä reissata.Jos mun tosiaan pitäis ajaa paljon päivittäin valinta olisi BMW e39 530d,tätä osais itsekkin korjata koska on tullut näitä ammatikseen 7 vuotta jo korjattua .Sitä olis vaan sen pitkän ajon jälkeen paljon virkeämpi kun ajamiseen ei tarvis keskittyä pimeillä ja liukkailla teillä kun olis vakkarit luistonestot ajonvakautukset yms lelut.W123 jäis mulle tietenkin lyhyempien matkojen ajokiksi,toki tuolla vanhallakin voi lähteä mihin vain ja milloin vain koska se on kunnossa mutta päivittäin en sillä pitkiä matkoja ajelis.Jussi L. kirjoitti: Meinaatko ettet ajelisi W123:lla 500km päivässä?? Varsinkin mustalla?? Ohoh... Niin, tai tarkoitat VOIS olla toinen
Vaihto vanhempaan
auto w123 200D/300DT vm, -81
Napa, elämä on täynnä valintoja. Ei pidä syyttää omista muita....kukaan ei arvostele sinun valintoja, mutta ihan turha omia itkeäkin jos joutuu painaan pitkiä päiviä pienellä palkalla se on oma ongelma jne
... elämä on kallista vai miten se meni
... elämä on kallista vai miten se meni
ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
no, en mä nyt varsinaisesti ole valittanutkaan, olen ehkä yhdistellyt omia ja tuttujen asioita hieman ja sitten nistä asioista muodostuu joskus hieman väärä käsitysCmeli kirjoitti:Napa, elämä on täynnä valintoja. Ei pidä syyttää omista muita....kukaan ei arvostele sinun valintoja, mutta ihan turha omia itkeäkin jos joutuu painaan pitkiä päiviä pienellä palkalla se on oma ongelma jne
... elämä on kallista vai miten se meni
minähän siis varsinaisesti nautin, kun saan painaa pitkää päivää sellaisessa työssä josta tykkään, tuo mun "työ" on enemmän elämäntapa, kuin työ perinteisessä mielessä ei ole kelloa tarvinnut 15 vuoteen käyttää jne. olen valinnut elämässäni "vapauden", materiaalisen hyvinvoinnin sijaan... mutta joskus verottaja tai tämä yhteiskunta aina yrittää painaa meitäkin samaan muottiin, missä muut tarpovat
kukaan ei käske mun olla töissä niin pitkään kuin olen, vaan minähän en sieltä lähde, jos työ on kesken tai ei ole tärkeämpää tekemistä, työmoraalini ei vain anna siihen mahdollisuuksia... "stressi" on aivan tuntematon käsite mulle töistä johtuvana, joskus jos joku stressaa, niin se on se, kun ei ole tekemistä
mulla ei siis ole varsinaisesti edes mitään valittamista omalta kohdaltani, aina olen laskuista ja lainoista selvinnyt eräpäivään mennessä, vaikka "kassa" ei joka kuukausi täytykkään, kuten normi työläisellä
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
niin, miettikää tätä asiaa, joka kuulostaa hyvin pieneltä asialta ihmisen hyvinvoinnissaAapo.T kirjoitti:Kyllä joka jannulla pitää olla kello kädessä
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Minunkin mielestä jos ei miehellä ole rannekelloa kädessä se on yhtä omituinen kuin mies joka pierua pidättää .napa kirjoitti:niin, miettikää tätä asiaa, joka kuulostaa hyvin pieneltä asialta ihmisen hyvinvoinnissaAapo.T kirjoitti:Kyllä joka jannulla pitää olla kello kädessä
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224