300e vm89 automaatti luistelee
300e vm89 automaatti luistelee
juu elikkäs d asennossa kun ajelee niin 3-4 vaihe ei meinaa mennä kunolla silmään...jonkun aikaa huutaa ja sitten vaihtaa kun pikkusen höllää kaasua.kunnolaa saa vaihtamaan jos ajaa 3 vaihteella ja sitten jossain 90 korvilla päästää kaasun pois ja tönäsee d asennon silmään niin onnistuu hyvin...mutta d asenolla ohitukseen lähtö saman laista miettii että laittasko pienemmän vai ei vai huutasko tässä välivaiheessa.oon kuullu jostain että laatikon kupeessa ois joku vaihteiden kiristys ruuvi liekkö missä kohin ja miten sitä saa säädettyy?pitäs lähtee ens viikolla 1000km reissu heittämään ja ei kehtais lähtee jos noi vauhteiden vaihtamiset menee noin kikkailuksi.
niin ja lisäksi
pakittaminen on aika takkuumista (tökkii)...
itellä oli kaikki nuo viat mitä edellä mainittu, tosin auto on st mutta kauitenkin aika lähelle kaikki levyt meni uusiks laatikosta että suosittelen pikaista korjausta. mulla oli silleen tuon pakin kans että eka ei menny päälle ja sit ku kaasulla autto niin meni ja sit tökkäs pakin päälle kerta laakista, rummuissa ei tainnu olla mitään vikaa mut levyt oli ihan loppu. jarkkoS kannattaa kysellä mitä ois tehtävissä mut yleensä laatikko on alkanu luistamaan jonka johdosta vaihdossa tapahtuu aina vain enemmän luistoa ja kitka pinnat ottavat kokoajan kipeää lisää.
hilux rn 30 1978
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
-
- Mersumies
- Viestit: 1636
- Liittynyt: Ti 04.05.2010 21:16
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: niin ja lisäksi
Laatikko irti ja Siekkiselle pajalle korjaukseen loppu on tullut laatikolle.300E kirjoitti:pakittaminen on aika takkuumista (tökkii)...
Meseillään
mulla oli tuollaista vikaa, kun oireet oli samat laatikko 722.4 ja kone vakio 200D, että tehoilla tuota ei tapettu...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Mersumies
- Viestit: 1636
- Liittynyt: Ti 04.05.2010 21:16
- Paikkakunta: Pieksämäki
Siekkisen pajalla nähty samoja vikoja.
napa kirjoitti:mulla oli tuollaista vikaa, kun oireet oli samat laatikko 722.4 ja kone vakio 200D, että tehoilla tuota ei tapettu...
[ http://jysal.pp.fi/mersu/laatikko/kello.jpg ]
Uudemmissa automaattilaatikoissa aine paksuudet on vedetty paljon ohemiksi, kuin näissä ennen 1995 tehdyissä laatikoissa.
Meseillään