COMAND navi-CDt?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
pkoistin
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: To 30.10.2003 18:29
Paikkakunta: Mäntsälä

COMAND navi-CDt?

Viesti Kirjoittaja pkoistin »

Autossani on COMAND 2.0 ja kyselisin ovatko muut käyttäneet poltettuja cd:tä comandissaan onnistuneesti? Päivitin juuri MY01:lla omani, joten oletin navini nopeutuvan, mutta mielestäni se vain hidastui... Mikä neuvoksi? Vain originaalit cd:t..? Luulisi, ettei kopioidutkaan vielä niin paljoa tökkisi vuonna 2001(jota tuo update firmware on). Vai onko softassa jonkinlainen kopiointisuoja?

Terveisin
Pasi K.
Johan
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Pe 21.11.2003 11:10
Paikkakunta: Espoo

Re: COMAND navi-CDt?

Viesti Kirjoittaja Johan »

pkoistin kirjoitti:Autossani on COMAND 2.0 ja kyselisin ovatko muut käyttäneet poltettuja cd:tä comandissaan onnistuneesti? Päivitin juuri MY01:lla omani, joten oletin navini nopeutuvan, mutta mielestäni se vain hidastui... Mikä neuvoksi? Vain originaalit cd:t..? Luulisi, ettei kopioidutkaan vielä niin paljoa tökkisi vuonna 2001(jota tuo update firmware on). Vai onko softassa jonkinlainen kopiointisuoja?

Terveisin
Pasi K.
Terve,

poltin juuri uudesta Baupunkt DX 2004 suomi versiosta kopion mutta ei futaa mun commandilla lainkaan. Missä vika. Auto 2000 marraskuu e320cdi jossa täyscomand.
320cdi-00 + 300d-90
Hehkutus - hiljainen hetki Konrad Adenauerin muistoksi
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: COMAND navi-CDt?

Viesti Kirjoittaja eerola »

Johan kirjoitti:...uudesta Baupunkt DX 2004 suomi versiosta kopion mutta ei futaa mun commandilla lainkaan. Missä vika...
2004-2005 -mallin levyissä on joku aika erikoinen suojaus, jota poltto-ohjelmat eivät ainakaan minun kokemukseni perusteella tunnista. Suosittelen ostamaan alkuperäisen, niin toimii.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
teresa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: La 24.09.2005 13:06

Kaikista saa varmuuskopion.

Viesti Kirjoittaja teresa »

Teleatlaksen DX sarjahan käyttää kopiosuojaukseen safedisc 2/3:sta.
Jota esim. Alcohol 120 %, poltto-ohjelma pureskelee leikiten.
( Vanhat kartat varmaan johonkin vuoteen asti suojaamattomia.)
Viimeksi muokannut teresa, Ma 10.09.2007 09:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
JKL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 135
Liittynyt: To 04.08.2005 13:12
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja JKL »

jos joku saa tuon Baupunkt DX 2004 Suomi 2004 kopio cd:n toimimaan, niin minä tilaan heti yhden. 8)
MB 300CE 24V
MB ML320
Vastaa Viestiin