Foorumin siistein W123
Re: Foorumin siistein W123
nyt ois sitten vielä nakitki päällänsä ja vähäsen niistä nyt tuli tommoset pullukan oloset ku profiili 40 nuissa 265sissa mutta minkäs teet ku ei oo varraa matalampiprofiilisimpiin nakkeihin...
etunen
takanen
suhteutusta vähäsen että minkä levynen tuo takanen on...
T.Sankari
etunen
takanen
suhteutusta vähäsen että minkä levynen tuo takanen on...
T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Re: Foorumin siistein W123
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Re: Foorumin siistein W123
Noista kumien venytyksestä en oikeen tajua ku mun mielestä ne on RUMAT.Mulla on yhdet 10" leveet vanteet ja niissä on 245/40 ja minusta ne kaipais vähintään 265. Voi olla et en vaan tajuu ?
tein itse ja säästin
Re: Foorumin siistein W123
ku katot palijoko maksais esim. 295 leviä 17" kumi niin sitten ymmärrät miksi siihen on laitettu 265nen 275nen kumi ei olis mahottomana eronnu hinnaltaan mutta nyt sai samanmerkkiset kumit jaa veny o aikalailla sama niin tän takia on "vaan" 265nen kumi 12"sella ja jos eteen nyt laittas nuo 265set niin ei hirviänä varmaan ois mukava ajella tuolla ku nuo varmaan tahtoo olla vetelevät urissa jo 245set mitkä nyt tulee 10"silleGMB kirjoitti:Noista kumien venytyksestä en oikeen tajua ku mun mielestä ne on RUMAT.Mulla on yhdet 10" leveet vanteet ja niissä on 245/40 ja minusta ne kaipais vähintään 265. Voi olla et en vaan tajuu ?
T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Re: Foorumin siistein W123
haters gonna hate
kaarilevikkeet tulee kun ei istu takana kaaren sisään ja kaikkia muutakin pientä ku saa nyt työnalle tuon...
T.Sankari
kaarilevikkeet tulee kun ei istu takana kaaren sisään ja kaikkia muutakin pientä ku saa nyt työnalle tuon...
T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Re: Foorumin siistein W123
kaikki näköjää tykkää ku ei oo etes haukuttu, misä o Jube sun muut ketkä inhoaa tämmöstä
T.Sankari
T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Re: Foorumin siistein W123
eihän tuossa ole mitään vikaa,hyvältähän tuo näyttää.
laita kuvia koko autosta noilla vanteilla.
laita kuvia koko autosta noilla vanteilla.
Re: Foorumin siistein W123
laitetaan sitten ku saa ton kokonaan iskuun (varmaan ens kesänä tällä tahilla ), wheelgappia o aika palijo nuisa kuvisa ku ei oo välijäähyä jne paikallaanhlappis kirjoitti:eihän tuossa ole mitään vikaa,hyvältähän tuo näyttää.
laita kuvia koko autosta noilla vanteilla.
T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Re: Foorumin siistein W123
Sankari pistähän projekti puolelle oma topiikki pystyyn ois mukavempi sieltä puolelta seurata mitä kaikkee jännää tapahtuu
Diiiiiiiissseli
Re: Foorumin siistein W123
Tuossa paskakuva omasta lintasta.
Eli tosiaan, alkuperänen 280:nen, hieman pintaruostetta siellä täällä. Suunnitelmia on mätähommien hoitaminen, madallus, iskareiden kiristys (SPAX jäykkyyssäädettävät + saman valmistajan madallusjouset alla), kaarien mankelointi. Niin ja toivottavasti maalauskin kesäloman aikana
Jos joltakin löytyy noita takapuskurin päätypaloja (tosiaan 280:sen / soupen kromipuskurista) niin YV:tä tulemaan
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Re: Foorumin siistein W123
Tuommoinen rottelo tuli tuossa talven aikana rakenneltua kun ei muuta tekemistä keksiny...
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Re: Foorumin siistein W123
Tutun näköinen C123, vappuna nähty myös liikenteessä.
Re: Foorumin siistein W123
Jaa se oli sun, mä hessu sut näinkin todella ohimennen messuilla. En viittiny tulla nykii hihasta ku näytti olevan "kiire"
Komee oli coupe, etuvalojen kalvot on ehkä enemmä jotain bemaritouhuu vai mitä?
Sisusta nannaa!
Komee oli coupe, etuvalojen kalvot on ehkä enemmä jotain bemaritouhuu vai mitä?
Sisusta nannaa!
Re: Foorumin siistein W123
Nyt on kerrankin topiikin otsikon arvoinen peli!
We have a winner
We have a winner
S212 E220 -11
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin
Re: Foorumin siistein W123
Tuo Hessun coupe on kyllä porno!
Kalvoista vähän samaa mieltä Eepin kanssa mutta omallatavallaan ne silti sopii tyyliin...
Kalvoista vähän samaa mieltä Eepin kanssa mutta omallatavallaan ne silti sopii tyyliin...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Foorumin siistein W123
Hei !
Tuosta sai tietokoneen näytölle todella upean taustakuvan.
Terveisin Kari
Tuosta sai tietokoneen näytölle todella upean taustakuvan.
Terveisin Kari
220 Merimiesauto -52
170 D pönttö -55
W 111 200 D-66
W 111 190 B -63
W 123 200 D -81
W 123 300 TD -84 Korinvaihto, elintenluovuttaja
W 123 240 D -85 , Paras tähänastisista
W 124 E 300 TD Autom Farm. -94, Saksantuonti 2010
170 D pönttö -55
W 111 200 D-66
W 111 190 B -63
W 123 200 D -81
W 123 300 TD -84 Korinvaihto, elintenluovuttaja
W 123 240 D -85 , Paras tähänastisista
W 124 E 300 TD Autom Farm. -94, Saksantuonti 2010
Re: Foorumin siistein W123
no mittäähän ei oo tapahtunu pitkää aikoihin mutta mese:n puolellahan tuo o oma topikkiki, ei viitti ihan joka paikkaan erikseen samoja höpinöitä kirjotella...Juha91 kirjoitti:Sankari pistähän projekti puolelle oma topiikki pystyyn ois mukavempi sieltä puolelta seurata mitä kaikkee jännää tapahtuu
T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Foorumin siistein W123
jos ei siistein, niin ainaki ralli-henkisin..
Re: Foorumin siistein W123
ei me isompia kuvia saatais? On se vaan komea
Ilmeisesti 'takalasin' rei'ille on joku funktio? Sisäilmanotto (toki tässä tapauksessa savuavan renkaan yläpuolelta otettu ilma ei ehkä raitista ole)?
Edittinä vielä; Mitkäköhän flender flaret nuo on?
Ilmeisesti 'takalasin' rei'ille on joku funktio? Sisäilmanotto (toki tässä tapauksessa savuavan renkaan yläpuolelta otettu ilma ei ehkä raitista ole)?
Edittinä vielä; Mitkäköhän flender flaret nuo on?
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Foorumin siistein W123
syyläri takaluukussa, nissan s13 kaarilevikkeet.nj^ kirjoitti:ei me isompia kuvia saatais? On se vaan komea
Ilmeisesti 'takalasin' rei'ille on joku funktio? Sisäilmanotto (toki tässä tapauksessa savuavan renkaan yläpuolelta otettu ilma ei ehkä raitista ole)?
Edittinä vielä; Mitkäköhän flender flaret nuo on?
Re: Foorumin siistein W123
ootko muuten mitannu palijo on eroa orkkiskaarilla ja nuilla nissanin levikkeillä, ite pistin jo tosa aikasemmin tillaukseen tommoset mutta ei oo vielä tulleet sais vähän aavistusta että tulleeko nuo 10"/12" vieläki kaaren ylilinttaracing kirjoitti: syyläri takaluukussa, nissan s13 kaarilevikkeet.
T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Re: Foorumin siistein W123
Talvi takana ja tallin pölyt pesty. Korroosioasiat olivat talven asialistalla, nyt ajoa vaan .
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
M-B W123 230E
Re: Foorumin siistein W123
Tämä on tietysti vain oma vaatimaton mielipiteeni, mutta mitä tekee eurokilpi W123ssa..? Tiesithän että kilpien hinnalla voi tilata saman tunnuksen "lyhkäsenä", maksaa noin neljäkymppiä?
Komealta näyttää 230E muuten...
Wade
Komealta näyttää 230E muuten...
Wade
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Re: Foorumin siistein W123
maksoi itelle 12e tilata eurottomat kilvet
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Re: Foorumin siistein W123
Totta. Ostin auton joulukuussa -11 ja autossa olivat nuo kilvet paikallaan, joten en tiedä miksi ne siihen on hankittu. Ehkä joku on reissannut autolla ulkomailla ja ei ole halunnut liimailla FIN-tarraa persiiseen (ajan henkeen sopiva SF:hän ei ole enää pitkään aikaan ollut virallinen).
Foorumillahan esiintyy autosta kuvia jo vuosien takaa ja niissä niissäkin ovat jo eurokilvet. Siksi tämän autoyksilön kohdalla voisi ajatella niinkin, että nuo eurokilvet kuuluvat asiaan, kun kerran jo vuosikausia ovat paikallaan olleet. Toisaalta voi ajatella toisinkin ja vahtaa ne lyhyempiin. Jää nähtäväksi .
Foorumillahan esiintyy autosta kuvia jo vuosien takaa ja niissä niissäkin ovat jo eurokilvet. Siksi tämän autoyksilön kohdalla voisi ajatella niinkin, että nuo eurokilvet kuuluvat asiaan, kun kerran jo vuosikausia ovat paikallaan olleet. Toisaalta voi ajatella toisinkin ja vahtaa ne lyhyempiin. Jää nähtäväksi .
M-B W123 230E
Re: Foorumin siistein W123
Pari kesäistä kuvaa..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Foorumin siistein W123
Hyvän näköinen auto! Tumma vihreä on yksi mun suosikkivärejä W123:lle - oliko tuo metalliväri (Züpressengrün) vai joku muu? Entäs vanteet - 15 vai 16 tuumaa? Nuo Penta-tyyppiset myös kuuluvat omiin suosikkeihin W123:lle, joten tää on omaan silmään mainio kokonaisuus.Jussi L. kirjoitti:Pari kesäistä kuvaa..
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Foorumin siistein W123
Kyllä, tumma vihreä on hyvä väri
Re: Foorumin siistein W123
Nozki kirjoitti:Hyvän näköinen auto! Tumma vihreä on yksi mun suosikkivärejä W123:lle - oliko tuo metalliväri (Züpressengrün) vai joku muu? Entäs vanteet - 15 vai 16 tuumaa? Nuo Penta-tyyppiset myös kuuluvat omiin suosikkeihin W123:lle, joten tää on omaan silmään mainio kokonaisuus.Jussi L. kirjoitti:Pari kesäistä kuvaa..
Kiitos!
Juurikin sypressinvihreä sävy kyseessä ja itsekin pidän kovasti tuosta väristä. Vanteet ovat ihan perus 14" melberin penta malliset, mutta toivottavasti jonain päivänä löydän tuohon ne 16" pentat.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Foorumin siistein W123
Myös tämmöinenkin löytyy nyt 300D -82 ajettu 660tkm. Suomiauto!
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06