Google löytää hakusanalla "Po metalli vauhtipyörä" muilta foorumeilta juttuja kun ko. firmassa on teetetty vauhtipyöriä. Ei löydy mersufoorumeilta juttuja. En löydä firman nettisivuja.
Kauppalehti väittää että y-tunnus anettu 1800 luvulla
http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yri ... y/10706939" onclick="window.open(this.href);return false;
Tunteeko kukaan ko. firmaa? Pääsis eroon kaksoismassasta...
Vauhtipyörän teettäminen
Re: Vauhtipyörän teettäminen
po-metal, pasi ojennus... tunnettu esim. kiertokankien ym. hi-tech viritysosien valmistaja...
ps. firmalla ei taida edes olla nettisivuja ei tarvitse, kun kauppa käy muutenkin
tämä on sellainen vanhanaikainen yritys, jossa asiat hoidetaan joko puhelimella tai käymällä paikanpäällä...
http://www.directa.fi/yritykset/5447153/PO-Metal+Oy/" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: jos päätät tuolta tilata, niin varaudu siihen, että et saa vauhtipyörää heti mukaan, et ensiviikolla, etkä ehkä vielä kuukaudenkaan päästä... siellä voi olla jonkin verran tilauksia jonossa
ps. firmalla ei taida edes olla nettisivuja ei tarvitse, kun kauppa käy muutenkin
tämä on sellainen vanhanaikainen yritys, jossa asiat hoidetaan joko puhelimella tai käymällä paikanpäällä...
http://www.directa.fi/yritykset/5447153/PO-Metal+Oy/" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: jos päätät tuolta tilata, niin varaudu siihen, että et saa vauhtipyörää heti mukaan, et ensiviikolla, etkä ehkä vielä kuukaudenkaan päästä... siellä voi olla jonkin verran tilauksia jonossa
Viimeksi muokannut napa, To 27.09.2012 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Vauhtipyörän teettäminen
Saman käsityksen sain. Jossain puhuttiin että hi-tech vauhtipyörä maksanu 300€. Kaksoismassasta pitäis maksaa 600€ .
Re: Vauhtipyörän teettäminen
tarvitsetko varmasti po-metallin valmistamaa vauhtipyörää, vai riittäiskö ihan normaali... niin, että ihan vastaavan voit kyllä teettää vaikka lähimmässä ammattikoulussa asiakastyönä ja maksaa vain materiaalin hinnan... siinä vain ei ole sitä po-metal leimaa/logoaetrade kirjoitti:Saman käsityksen sain. Jossain puhuttiin että hi-tech vauhtipyörä maksanu 300€. Kaksoismassasta pitäis maksaa 600€ .
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Vauhtipyörän teettäminen
Tuo ammattikoulu (aikuiskoulutuskeskus) tuli mieleen ja sen jälkeen lähdin taas kerran surffaamaan vauhtipyöriä niin tuli tuo po metalli vastaa.
Re: Vauhtipyörän teettäminen
Niin ei kai sitä vauhtipyörää voi milläään vahvistaa, eli normaali sorvaustyö riittää, joka hoituu ihan missä vain, miss on tasapainotuslaitteet, ja niitä kaiketi on joka kylässä. 2 massa pyörät nyt ei kuulu tähän aiheeseen, eli ne voi unohtaa. Antaa PO:n koittaa tehdä niitä kiertokankia ja vetoakselia, jos hän nyt niitä tekee.
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=504046#504046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=504046#504046" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Vauhtipyörän teettäminen
Monta kertaa lukenu Veskolan vastauksen ja pakko kysyä että tarkoittaako tuo vahvistaminen 2- massan hitsausta vai oliko väärä otsikko topikis? Siirtäkää offtopickkiin jos meni väärin.
Hämeenlinnan lähelle kerran soittelin ja kyselin hitsauksesta kun löysin juttua hitsauksesta netis, niin mies ihmettelei että vieläköhän volvo on liikentees ja oli aika katku kun kumi oli sisältä kärynnyt kun oli hitsannu 2 massaa...
Hämeenlinnan lähelle kerran soittelin ja kyselin hitsauksesta kun löysin juttua hitsauksesta netis, niin mies ihmettelei että vieläköhän volvo on liikentees ja oli aika katku kun kumi oli sisältä kärynnyt kun oli hitsannu 2 massaa...