rälläkkä madallus 124:seen
rälläkkä madallus 124:seen
Elikkä rälläkkä madalluksesta tietääkö joku kuin palio voi ottaa rälläköimättömistä vakio jousista poisa että mennee vielä leimalle?
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Alustasarjat ei vissiin maksa paljoo. Miksi ei näitä vois käyttää?
No mut kuitenkin jousen pitää pysyä paikoillaan katsastuksessa, kun auto nostetaan ilmaan.
Ja matalimpaan kohtaan alustassa on minimi korkeus se 80mm, kun ajoneuvo on omalla painollaan. (nämäkin riippuu paljon katsurista).
Joskus otin omasta W123:sta takaa yhden kiekan. Ei vaikuttanu missään mut seuraavat puolikkaat rupes vaikuttaa paljon. (riippuu paljon jousen keikoista ja pituudesta)
Ja jos tähän päädyt niin suosittelen lämmöllä taivuttamaan päät tasaseksi jos sen jousi vaatii.
Muuten ajansaatossa jousi katkee.
No mut kuitenkin jousen pitää pysyä paikoillaan katsastuksessa, kun auto nostetaan ilmaan.
Ja matalimpaan kohtaan alustassa on minimi korkeus se 80mm, kun ajoneuvo on omalla painollaan. (nämäkin riippuu paljon katsurista).
Joskus otin omasta W123:sta takaa yhden kiekan. Ei vaikuttanu missään mut seuraavat puolikkaat rupes vaikuttaa paljon. (riippuu paljon jousen keikoista ja pituudesta)
Ja jos tähän päädyt niin suosittelen lämmöllä taivuttamaan päät tasaseksi jos sen jousi vaatii.
Muuten ajansaatossa jousi katkee.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: rälläkkä madallus 124:seen
kyllä se alustasarjaki o mielessä käyny vaa pistäppä linkkiä mistä halavalla sais semmose
Re: rälläkkä madallus 124:seen
2 edestä ja 1.5 takaa. Kunnolla saa linttaan ku ottaa edestä 3.5 ja takaa 2. Tai ainakin oma entinen laski noilla sopivasti.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: rälläkkä madallus 124:seen
mitä sano tuoho katastusukko?
Re: rälläkkä madallus 124:seen
No ei kai se mitää. Ota edestä 2 ja takaa 1.5, niin tääläpäin ei ainakaan oo sanonu mitää.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Ei kannata leimalla kertoa mittää laikatuista jousista. Vanhaan toki iha laillista mut 124 kopallista on sen verra uuttaki ettei taija enää olla kaikkiin laillista.
S124 & W124
Re: rälläkkä madallus 124:seen
vm. 89 o mun 124
Re: rälläkkä madallus 124:seen
http://www.carparts-tuning.co.uk/Suspen ... -W124.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Itse kerran tilannut tuolta, kun Eibacheja piti saada:
http://www.x1-autoteile.de/index.php?si ... &carId=454
Merkkinä ei halvin, mutta tuon mestan hintataso oli kyllä parhaasta päästä mitä itse löysin silloin.
http://www.x1-autoteile.de/index.php?si ... &carId=454
Merkkinä ei halvin, mutta tuon mestan hintataso oli kyllä parhaasta päästä mitä itse löysin silloin.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Tuolta ylemmästä paikasta muuten jousipuristintaki kohtuulliseen hintaan:
http://www.carparts-tuning.co.uk/NEW-Pr ... =FKTO12071" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carparts-tuning.co.uk/NEW-Pr ... =FKTO12071" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Ei noihin hinnat alkaen-malleihin kannata rahojaan tuhlata, tiputus mitä sattuu ja ajoltaan kivireki Joko Eibachia tai muuta laatumerkkiä alle tai sitte se Black & Decker-alustasarja.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Totta. Halvat on aina halvat. omas w201 oli aluksi vogtlandin, no ei sekään huono mut H&R vaihtu ja nykyisin tuos t5 pakus on eibachin.
Halvat on hyvät ja kerran kokeilee jotaki laatumerkkiä niin halpoja ei enään tuu edes katteltua.
Halvat on hyvät ja kerran kokeilee jotaki laatumerkkiä niin halpoja ei enään tuu edes katteltua.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Parilla laikatulla w124:lla ja w201:llä ajanut ja nuo oli suorastaan hyvät verrattuna moniin halpiksiin ja sitte tosissaan vielä tuo tiputuskin on yleensä arvoitus halpiksilla. Itse ostin opiskeluaikoina -30mm lesjöforssit tms. lankkuun ja edestä tippui +50mm ja takaanta ei sitten milliäkään. 2 kierrosta pois takajousista ja oli balanssissaTUUTTERO kirjoitti:Totta. Halvat on aina halvat.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: rälläkkä madallus 124:seen
eikös porukka ole ostellut noita 500 jousia ja niitä laikanneet
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Mahtaakohan olla kuinka jäpäkät? Nuo jousethan muuttuu lähtökohtaa nähden jäykemmäksi kun niitä katkotaan... Ja sitte tietty se hinta, mahtaako tuollaiset saada 200-250€ missä hintahaarukassa nuo Eikat on pyöriny kun itse ostanu?Mr300 kirjoitti:eikös porukka ole ostellut noita 500 jousia ja niitä laikanneet
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: rälläkkä madallus 124:seen
300 TD:n jousista laikkasin edestä 2 kiekkaa ja takaa puolitoista. Lopputulos oli yllättävän hyvä
Hieman jouset vielä painunut tuosta kuvanotto hetkestä, mutta ei kauheesti. Ja on todella mukava ajettava verrattuna samanmoiseen autoon jossa on lowteckin madallsjouset. Kummassakin autossa Bilsteinin iskarit.
Hintaa jousille tulee muistaakseni alle 200e. KL-osista hain nuo jouset.
Hieman jouset vielä painunut tuosta kuvanotto hetkestä, mutta ei kauheesti. Ja on todella mukava ajettava verrattuna samanmoiseen autoon jossa on lowteckin madallsjouset. Kummassakin autossa Bilsteinin iskarit.
Hintaa jousille tulee muistaakseni alle 200e. KL-osista hain nuo jouset.
W124 300CE-24 -90
W124 300CE -90
W124 300CE -90
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: rälläkkä madallus 124:seen
Vanhan koulukunnan madallus kunniaan
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-