Forumin siistein W124

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Omastakin mielestä w124 on hirveän näkönen vakioalustalla. Ja aivan liian löysä ajettavaksi. Uudemmat autot, hiluxit ja lantikat erikseen :D
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Siekkinen kirjoitti:Omastakin mielestä w124 on hirveän näkönen vakioalustalla. Ja aivan liian löysä ajettavaksi.
Juuri näin :wink:
Mutta makujahan mahtuu noista jenkki lotkoista, tyyliin mikroautoon ja jokaiselle suotakoon oma mieltymys :thumbup:
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
Nozki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3817
Liittynyt: Ma 16.08.2010 16:29
Paikkakunta: Länsi-Suomessa

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Nozki »

sonikki kirjoitti:
epk kirjoitti:aidot waldit on muuten kuitua eikä muovia
Kyllä noissa pääsääntöisesti lukee fiber reinforced plastic, minkä olen itse käsittänyt vahvistettuna muovina? :shock:
Asia nyt mulle mitään kuulu, mutta...
- Kuitu (kuten lasikuitu tai hiilikuitu) on sellaista ohutta, kuin lankaa. Ja se voi olla kudottu tai muuten tehty matoksi, naruksi tms. Ei siitä sellaisenaan voi tehdä mitään helmoja, kuten kaikki tietävät.
- Hartsi, jota käytetään vaikkapa lasikuituhommissa, on muovia.
- Ja kun muovihartsista, kuten polyesteristä, ja kuitumatosta tehdään vaikka nyt sitten auton puskuri tai purjeveneen runko tai mikä vaan rakenne, niin se materiaali on lujitemuovia. Siis fiber reinforced plastic ulkomaan kielellä, mikä tosin määrittää tarkemmin, että kyse on nimenomaan kuitulujitteisesta muovista. Esim. yleisesti käytetty ilmaisu "lasikuituvene" on tarkalleen ottaen päin seiniä, koska ei siitä pelkästä kuidusta oikein saa vettäpitävää tai muotoaan säilyttävää venettä aikaiseksi. Lujitemuovivene olis korrekti termi teknisesti.


Ettei nyt mentäisi ihan pelkkää offtopiccia, niin laitetaan nyt vaikka omasta kärrystä kuva. Saa vissiin laittaa tuning-osastolle, kun siinä on tälle mallille ei-alkuperäiset vanteet tässä ja alustakin vähän tavallista matalampi. Tosin nykyään talvilookissa alusta on korkeammalla ja vanteet alkuperäiset, mutta mitäpä se tähän kuuluu...

Kuva

Tää on siis E 300 Turbodiesel vuodelta 1994.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Siekkinen kirjoitti:Omastakin mielestä w124 on hirveän näkönen vakioalustalla. Ja aivan liian löysä ajettavaksi. Uudemmat autot, hiluxit ja lantikat erikseen :D
Alunperin sonikki puhui tuolla 211-korista hirveänä ajaa. Mut ihan sama. Ei voi ymmärtää :crazy:
E350CDI&A180CDI
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja sonikki »

ssuvik kirjoitti:Alunperin sonikki puhui tuolla 211-korista hirveänä ajaa. Mut ihan sama. Ei voi ymmärtää :crazy:
Hirveä se onkin ajaa, ihan niin kuin mikä tahansa kottero tuolla mun mainitsemalla rengaistuksella :roll: Ja tällä hirvitornilla haettiin nimenomaan tuota vakiokorkuista w124:sta, siintä ja "katkenneista" jousista kun olikin puhe.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13289
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja karra »

Nozki kirjoitti: Kuitu (kuten lasikuitu tai hiilikuitu) on sellaista ohutta, kuin lankaa. Ja se voi olla kudottu tai muuten tehty matoksi, naruksi tms. Ei siitä sellaisenaan voi tehdä mitään helmoja, kuten kaikki tietävät.
- Hartsi, jota käytetään vaikkapa lasikuituhommissa, on muovia.
- Ja kun muovihartsista, kuten polyesteristä, ja kuitumatosta tehdään vaikka nyt sitten auton puskuri tai purjeveneen runko tai mikä vaan rakenne, niin se materiaali on lujitemuovia. Siis fiber reinforced plastic ulkomaan kielellä, mikä tosin määrittää tarkemmin, että kyse on nimenomaan kuitulujitteisesta muovista. Esim. yleisesti käytetty ilmaisu "lasikuituvene" on tarkalleen ottaen päin seiniä, koska ei siitä pelkästä kuidusta oikein saa vettäpitävää tai muotoaan säilyttävää venettä aikaiseksi. Lujitemuovivene olis korrekti termi teknisesti.
Tämän sain itse maallikona huomata kun nykyisessä työssä kysyn tarjouksia lujitemuovikomponenteista. Lasikuitu terminä sai ammattilaiset lähinnä suuntaamaan säälittäviä katseita minuun.

Eräs nimi on lasikuituvahvisteinen muovi.

Mitäs tuo hiilikuitu siis tarkalleen on taikka miten hiilikuituvahvisteinen muovi tehdään? Sehän on siis tätä carbon fibre kamaa siis kait?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
johani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 895
Liittynyt: Pe 23.09.2011 00:15
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja johani »

karra kirjoitti:
Nozki kirjoitti: Kuitu (kuten lasikuitu tai hiilikuitu) on sellaista ohutta, kuin lankaa. Ja se voi olla kudottu tai muuten tehty matoksi, naruksi tms. Ei siitä sellaisenaan voi tehdä mitään helmoja, kuten kaikki tietävät.
- Hartsi, jota käytetään vaikkapa lasikuituhommissa, on muovia.
- Ja kun muovihartsista, kuten polyesteristä, ja kuitumatosta tehdään vaikka nyt sitten auton puskuri tai purjeveneen runko tai mikä vaan rakenne, niin se materiaali on lujitemuovia. Siis fiber reinforced plastic ulkomaan kielellä, mikä tosin määrittää tarkemmin, että kyse on nimenomaan kuitulujitteisesta muovista. Esim. yleisesti käytetty ilmaisu "lasikuituvene" on tarkalleen ottaen päin seiniä, koska ei siitä pelkästä kuidusta oikein saa vettäpitävää tai muotoaan säilyttävää venettä aikaiseksi. Lujitemuovivene olis korrekti termi teknisesti.
Tämän sain itse maallikona huomata kun nykyisessä työssä kysyn tarjouksia lujitemuovikomponenteista. Lasikuitu terminä sai ammattilaiset lähinnä suuntaamaan säälittäviä katseita minuun.

Eräs nimi on lasikuituvahvisteinen muovi.

Mitäs tuo hiilikuitu siis tarkalleen on taikka miten hiilikuituvahvisteinen muovi tehdään? Sehän on siis tätä carbon fibre kamaa siis kait?
http://www.youtube.com/watch?v=504I_hJDFck" onclick="window.open(this.href);return false; teoriassa täysin samallalailla mutta kuitu eri.
Avatar
Nozki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3817
Liittynyt: Ma 16.08.2010 16:29
Paikkakunta: Länsi-Suomessa

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Nozki »

johani kirjoitti:
karra kirjoitti:
Nozki kirjoitti: Kuitu (kuten lasikuitu tai hiilikuitu) on sellaista ohutta, kuin lankaa. Ja se voi olla kudottu tai muuten tehty matoksi, naruksi tms. Ei siitä sellaisenaan voi tehdä mitään helmoja, kuten kaikki tietävät.
- Hartsi, jota käytetään vaikkapa lasikuituhommissa, on muovia.
- Ja kun muovihartsista, kuten polyesteristä, ja kuitumatosta tehdään vaikka nyt sitten auton puskuri tai purjeveneen runko tai mikä vaan rakenne, niin se materiaali on lujitemuovia. Siis fiber reinforced plastic ulkomaan kielellä, mikä tosin määrittää tarkemmin, että kyse on nimenomaan kuitulujitteisesta muovista. Esim. yleisesti käytetty ilmaisu "lasikuituvene" on tarkalleen ottaen päin seiniä, koska ei siitä pelkästä kuidusta oikein saa vettäpitävää tai muotoaan säilyttävää venettä aikaiseksi. Lujitemuovivene olis korrekti termi teknisesti.
Tämän sain itse maallikona huomata kun nykyisessä työssä kysyn tarjouksia lujitemuovikomponenteista. Lasikuitu terminä sai ammattilaiset lähinnä suuntaamaan säälittäviä katseita minuun.

Eräs nimi on lasikuituvahvisteinen muovi.

Mitäs tuo hiilikuitu siis tarkalleen on taikka miten hiilikuituvahvisteinen muovi tehdään? Sehän on siis tätä carbon fibre kamaa siis kait?
http://www.youtube.com/watch?v=504I_hJDFck" onclick="window.open(this.href);return false; teoriassa täysin samallalailla mutta kuitu eri.
Mielenkiintoinen pätkä. Tässä siis valmiiksi impregnoitua hiilikuitumattoa. Siis sellaista, jossa on kovettamaton muovimateriaali imeytetty punotun kuitumaton sisään ja ympärille. Alipaineella muotoillaan muotin mukaiseksi (ilmat pois) ja kuumentamalla kovetetaan.

Muita tapoja on esim. sellainen, jossa on ihan erikseen hiilikuitumatto ja nestemäisen oloinen muovi, ja sitten mennään kuin perinteisessä lasikuitu-polyesterihommassa. On myös mahdollista laittaa muottiin pelkkä kuitumatto ja ruiskuttaa se hartsi sinne sitten seuraavaksi syöttökanavaa pitkin matalalla paineella niin, että alipaineella vedetään taas ilmat pois ja lämmöllä tai ihan vain hartsin sekaan laitetulla kovettimella kovettuu.

Sekin on mahdollista, että muoviraaka-aineen (granulaatin) joukkoon sekoitetaan pieniä kuitupätkiä (metallikuitua (kuin teräsvillaa), lasikuitua, hiilikuitua, ...) ja niistä sitten ihan normaalin oloisella ruiskuvaluprosessilla valetaan kappale, johon jää sisälle sitä kuitua, toivon mukaan mahdollisimman homogeenisesti jakautuneena. Esim. W124:n oven ulkokahvat ainakin ulkoisesti vaikuttavat kovasti siltä, että ovat tällaiset. Varmaan moni muukin osa autossa, mutta ei nyt tietenkään tule tässä mieleen muita esimerkkejä...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Behemoth
Mersumies
Mersumies
Viestit: 686
Liittynyt: Ke 18.01.2012 22:52

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Behemoth »

Jube kirjoitti:
Venymä kirjoitti:Oiskohan Lapinläänin auto. :thumbup:
Kyllä!
Mulla on juuri samanlainen valkoinen -89 200d, jossa myös L-rekkari ja ruostetta ei juuri ole. Kuitenkin alkuperäisten lappujen mukaan Savonlinnassa pyörinyt uudesta. Kyllä -89 vielä oli nämä lääneittän merkittävät rekkarit. L oli Lappi, O Oulu, B Uusimaa (useampia kirjaimia Uudellamaalla), I Tampereen seutu, S Savo jne.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Jube »

Behemoth kirjoitti:
Jube kirjoitti:
Venymä kirjoitti:Oiskohan Lapinläänin auto. :thumbup:
Kyllä!
Mulla on juuri samanlainen valkoinen -89 200d, jossa myös L-rekkari ja ruostetta ei juuri ole. Kuitenkin alkuperäisten lappujen mukaan Savonlinnassa pyörinyt uudesta. Kyllä -89
Niin, onhan se Lapinläänissä rekisteröity auto voitu heti uutena ostaa Savonlinnaan...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
poju89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 174
Liittynyt: To 27.10.2011 20:47
Paikkakunta: Urjala

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja poju89 »

Ens kesäks pari kierrosta jousista pois?
Kuva
W124 300D 94
Skyline R32 90


W108 "380"se 67
W116 350sel ??
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

poju89 kirjoitti:Ens kesäks pari kierrosta jousista pois?
[ http://poju89.kuvat.fi/kuvat/Kulkineet/K%E4ytt%F6kaara/Iso+Valge/IMG_3435.JPG/_full.jpg ]
Sen jälkeen se makaakin jo pohjassa :lol:
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

poju89 kirjoitti:Ens kesäks pari kierrosta jousista pois?
Näyttää aika pitkälti saman korkuselta kun tuo oma kulkine ja se makaa jo keulasta kumien päällä :lol:
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
poju89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 174
Liittynyt: To 27.10.2011 20:47
Paikkakunta: Urjala

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja poju89 »

Siekkinen kirjoitti:
poju89 kirjoitti:Ens kesäks pari kierrosta jousista pois?
Näyttää aika pitkälti saman korkuselta kun tuo oma kulkine ja se makaa jo keulasta kumien päällä :lol:
Ei tämä vielä makaa muttei kyllä kaukana ole :D Muutoksia on tulossa ennenkuin lisää tiputellaan..
W124 300D 94
Skyline R32 90


W108 "380"se 67
W116 350sel ??
///Mika
Mersumies
Mersumies
Viestit: 511
Liittynyt: Ti 30.10.2012 19:26

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja ///Mika »

poju89 kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
poju89 kirjoitti:Ens kesäks pari kierrosta jousista pois?
Näyttää aika pitkälti saman korkuselta kun tuo oma kulkine ja se makaa jo keulasta kumien päällä :lol:
Ei tämä vielä makaa muttei kyllä kaukana ole :D Muutoksia on tulossa ennenkuin lisää tiputellaan..
Korkeus hyvä. Ota ennemmin ruoste kiinni :wink:
Avatar
AKF
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ma 23.09.2013 10:27
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja AKF »

Tässä oma menopeli. :) Eli allekirjoituksen auto. Automaattilaatikko ja tehdasmadallus.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB 260E Sportline vm. 1991
Auto ja kuski samaa vuosimallia.
Avatar
poju89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 174
Liittynyt: To 27.10.2011 20:47
Paikkakunta: Urjala

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja poju89 »

///Mika kirjoitti:
poju89 kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
poju89 kirjoitti:Ens kesäks pari kierrosta jousista pois?
Näyttää aika pitkälti saman korkuselta kun tuo oma kulkine ja se makaa jo keulasta kumien päällä :lol:
Ei tämä vielä makaa muttei kyllä kaukana ole :D Muutoksia on tulossa ennenkuin lisää tiputellaan..
Korkeus hyvä. Ota ennemmin ruoste kiinni :wink:
Mikä ihmeen ruoste :lol: Juu tarkoitus olisi..
W124 300D 94
Skyline R32 90


W108 "380"se 67
W116 350sel ??
Avatar
johani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 895
Liittynyt: Pe 23.09.2011 00:15
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja johani »

sonikki kirjoitti:
ssuvik kirjoitti:Alunperin sonikki puhui tuolla 211-korista hirveänä ajaa. Mut ihan sama. Ei voi ymmärtää :crazy:
Hirveä se onkin ajaa, ihan niin kuin mikä tahansa kottero tuolla mun mainitsemalla rengaistuksella :roll: Ja tällä hirvitornilla haettiin nimenomaan tuota vakiokorkuista w124:sta, siintä ja "katkenneista" jousista kun olikin puhe.
Ärsyttää joka syksy (juuri nyt) kun talvirenkaat (195/65R15) vaihtuu alle ja se efekti kun ensin joustaa rengas, ja sitten iskunvaimennin :evil: niinku jollain 5cm silikonimaton päällä ajelis, tuntuma tiehen aivan hukassa... noh, pitänee laittaa kolme ja puolikiloa renkaisiin painetta ja sitkutella kunnes saa ne 18" kesäksi ja saa nuo 16" siirrettyä talvivanteiksi...

Jottei aivan offtopiciksi menis nii lisätään kuva, jossa vielä hyvän tuntuman omaavat 16" kesäset alla.

Kuva
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja RH »

Behemoth kirjoitti:B Uusimaa
Vähän OT, mutta eikös B ollut Hki?
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3102
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Hage »

RH kirjoitti:
Behemoth kirjoitti:B Uusimaa
Vähän OT, mutta eikös B ollut Hki?
B ja A oli Helsinki, kuten edellisellä sivulla on kirjoitettu :)
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Aurinkoinen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: To 02.09.2010 00:37
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Aurinkoinen »

Neljäs talvi samoilla vanteilla, kolmannella ulkonäöllä kylläkin... :D
Kuva
W124 200D -92
C124 230CE
Anselmiboy_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 24.06.2013 13:35

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Anselmiboy_ »

tuommosta rakenneltuna on joo, nyt kansirempassa ja tarkotusha ois vielä laittaa tonttiin ja jotai siistimpää vannetta alle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
mesekisti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 417
Liittynyt: La 09.02.2013 18:01

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja mesekisti »

^näinköhän minä nettiautossa tämän kesällä eli oletko hiljattain ostanut vai yrittänyt myydä :D ainakin paljon saman näköisen olen nähnyt.
ex C124 230CE -89
ex w201 190 -89
Anselmiboy_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 24.06.2013 13:35

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Anselmiboy_ »

Yritin myydä kun oli tarkotus hommata w210 farkku vaan eipä tullu kyselyjä yms niin otin pois ja rupesin laittaa tekniikkaa yms kaikkee kuntoon :)
Avatar
Sinni
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: La 25.05.2013 23:39
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Sinni »

Siinä oma rojekti, koneeseen syvennytään enemmän talven aikana ;)
piiggy.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W211 400cdi 2003
W124 300 td 1995
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Nyt alkaa olee luokattoman hieno vehje, ei parempia kuvia löytyis?h
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 968
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Kuva
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
Säkä
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Pe 09.08.2013 12:50
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Säkä »

W251
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
martti-95
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Ti 22.10.2013 15:02
Paikkakunta: Ranua

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja martti-95 »

On kyllä hienoja mersua teillä :D itse odottelen kesää kun ois tarkotus ikkunat tummentaa ja puskurit maalata korinväriin ja jos jotku aluvanteet sais :)
repsikka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 717
Liittynyt: Ke 08.05.2013 19:26

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja repsikka »

Tosi hieno, värikin niikuin vanhasta Dunhill askista :thumbup:
Vastaa Viestiin