Käytin eilen 08-Sprinteriä 211 Tuikulla kaapelin päässä, täytyy sanoa että kaapelilla tosi hyvät tehot 250CDI:vakio tehot, vaikka ei ole tublaturboa!Ghostrider kirjoitti:Juu pistin viestiä!jussilampi kirjoitti:Ei taida paljon huomata,jos kiihtyvyys paranee pari kymmenystä.Ghostrider kirjoitti:Tuntuuko tollanen +30hv ja 60nm lisäys missään?
Etkö kysyny Tuikulta,sille varmaan tuttu kone kun
250cdi tubla turdo tallinpöydällä jota esitteli ja kehui konetta.
W212 tuning
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: W212 tuning
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 33
- Liittynyt: To 23.12.2010 17:45
Re: W212 tuning
Vihdoin tuli w204 tilalle w212 !
Autossa tylsät pyöreät sumarit puskurissa, varustelutasoa ei ole, eli auto on classic. Haluaisin -11-> malliset suorat Led-päiväajovalot siihen. Ilmeisesti osanumerolla A212 906 0151 löytyy ledit tarvikkeineen johtoineen, tai niin ainakin mbworldin foorumilta ymmärtäisin. Menenkö Vehiolle ja palaan lompakko tyhjänä vai mistä kannattais tilata, ja onko tuo osanumero oikea. En olevinaan googlella löydä, eikä ebaystä mitään " all inclusive" - settejä löydy.
Missä turunseudulla nuo sais hyvällä ammattitaidolla ja suht edullisesti asennettua? Mitään räpellystä en halajaa, siksi en itse edes yritä.
Ja kai tuo 200cdi tuikulla pitäisi käyttää, kai 50 kertaa mailmanympäri ajettu auto sen kestää, vaatimattomat 280tkm
Autossa tylsät pyöreät sumarit puskurissa, varustelutasoa ei ole, eli auto on classic. Haluaisin -11-> malliset suorat Led-päiväajovalot siihen. Ilmeisesti osanumerolla A212 906 0151 löytyy ledit tarvikkeineen johtoineen, tai niin ainakin mbworldin foorumilta ymmärtäisin. Menenkö Vehiolle ja palaan lompakko tyhjänä vai mistä kannattais tilata, ja onko tuo osanumero oikea. En olevinaan googlella löydä, eikä ebaystä mitään " all inclusive" - settejä löydy.
Missä turunseudulla nuo sais hyvällä ammattitaidolla ja suht edullisesti asennettua? Mitään räpellystä en halajaa, siksi en itse edes yritä.
Ja kai tuo 200cdi tuikulla pitäisi käyttää, kai 50 kertaa mailmanympäri ajettu auto sen kestää, vaatimattomat 280tkm
W204 220Cdi Facelift -11
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: W212 tuning
Eikö tuo valohomma ole juuri sitä räpellystä,jossa ei mitään järkeä! Säästä rahat tuleviin remontteihin, tietenkin ohjelmoinnissa on järkeä! 50*mailmanympäri on yli 2000000km ettei varmaan ikinä tulla täyteen!Arpakuutio kirjoitti:Vihdoin tuli w204 tilalle w212 !
Autossa tylsät pyöreät sumarit puskurissa, varustelutasoa ei ole, eli auto on classic. Haluaisin -11-> malliset suorat Led-päiväajovalot siihen. Ilmeisesti osanumerolla A212 906 0151 löytyy ledit tarvikkeineen johtoineen, tai niin ainakin mbworldin foorumilta ymmärtäisin. Menenkö Vehiolle ja palaan lompakko tyhjänä vai mistä kannattais tilata, ja onko tuo osanumero oikea. En olevinaan googlella löydä, eikä ebaystä mitään " all inclusive" - settejä löydy.
Missä turunseudulla nuo sais hyvällä ammattitaidolla ja suht edullisesti asennettua? Mitään räpellystä en halajaa, siksi en itse edes yritä.
Ja kai tuo 200cdi tuikulla pitäisi käyttää, kai 50 kertaa mailmanympäri ajettu auto sen kestää, vaatimattomat 280tkm
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 33
- Liittynyt: To 23.12.2010 17:45
Re: W212 tuning
No ei, kieltämättä ei siinä mitään järkeä ole! Yleensäkkään auton tuningissa liene järkeä olevan ?:roll:
Kyllä niin nätisti kulkee 212 vrt 204.. Tasasemmin, hiljaisempi ja todella paljon tyylikkäämpi. Vai lieneekö "uuden" viehätystä
Kyllä niin nätisti kulkee 212 vrt 204.. Tasasemmin, hiljaisempi ja todella paljon tyylikkäämpi. Vai lieneekö "uuden" viehätystä
W204 220Cdi Facelift -11
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: W212 tuning
Tai molempia!Arpakuutio kirjoitti:No ei, kieltämättä ei siinä mitään järkeä ole! Yleensäkkään auton tuningissa liene järkeä olevan ?:roll:
Kyllä niin nätisti kulkee 212 vrt 204.. Tasasemmin, hiljaisempi ja todella paljon tyylikkäämpi. Vai lieneekö "uuden" viehätystä
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 33
- Liittynyt: To 23.12.2010 17:45
Re: W212 tuning
Niimpä
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-W212-D ... ea&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Siirsin paypalille nyt rahaa, parin päivän päästä saa laittaa tilaukseen. Katottaan miten käy ja miltä taiwanin kopiot asennettuna näyttää.
Ensi maanantaina puleeraus ja kovavahaus.
Tarttis keksiä, missä ja millä kalvolla tummentaa lasit, ajatuksena 50% kaikki tuulilasia lukuunottamatta. Seuraava katsastus on 2015 marraskuun loppuun mennessä ni ei ainakaa heti tarvi etusivulasien tummennuksiakaan sitte repiä, ellei setä sininen tule ja rankaise..
http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-W212-D ... ea&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Siirsin paypalille nyt rahaa, parin päivän päästä saa laittaa tilaukseen. Katottaan miten käy ja miltä taiwanin kopiot asennettuna näyttää.
Ensi maanantaina puleeraus ja kovavahaus.
Tarttis keksiä, missä ja millä kalvolla tummentaa lasit, ajatuksena 50% kaikki tuulilasia lukuunottamatta. Seuraava katsastus on 2015 marraskuun loppuun mennessä ni ei ainakaa heti tarvi etusivulasien tummennuksiakaan sitte repiä, ellei setä sininen tule ja rankaise..
W204 220Cdi Facelift -11
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 33
- Liittynyt: To 23.12.2010 17:45
Re: W212 tuning
Huomenna aletaan laittaa päiväajovaloja, tai ainakin yritetään. Aika simppeli homma pitäis olla..
Olisko jollain antaa linkkiä/sivua etupuskurin purkamiseen liittyen?
Tuntuu kaikk linkiti tuolla Purkuohjeita/räjäytyskuvia yms topicissa oleva enemmän tai vähemmän perseestä tai sitten ei uudempia korimalleja löydy.
Ei jennkifoorumillakaan oltu kyllä varmoja että pitääkö sitä puskuria edes irroittaa kun nuo alavalot vaihtaa..
Olisko jollain antaa linkkiä/sivua etupuskurin purkamiseen liittyen?
Tuntuu kaikk linkiti tuolla Purkuohjeita/räjäytyskuvia yms topicissa oleva enemmän tai vähemmän perseestä tai sitten ei uudempia korimalleja löydy.
Ei jennkifoorumillakaan oltu kyllä varmoja että pitääkö sitä puskuria edes irroittaa kun nuo alavalot vaihtaa..
W204 220Cdi Facelift -11
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
Re: W212 tuning
Rekkari-LEDit...ei ihan bolt-on.
Ensin kontin sisäpinnan kahvojen pinnat irti ja alla torxit molemmissa reunoissa. Kuori lähtee kahvan pimeämmältä puolelta taltta väliin ja kevyt vääntö.
Muovipaneeli on kuvassa näkyvillä vihreillä klipsuilla kiinni. Lähtevät rivakoilla väännöillä kammella välistä. Työkalu näkyy myöhemmässä kuvassa.
Lamppujen ja kontin sulkunapin piuhat irti...
Sen jälkeen kontin kannen kangaspahvi irti. Raakaa työtä, eli klipsien irroitusta. Kuvassa näkyy kaikki klipsit, jotka pitää irrottaa, jonka jälkeen paneeli nousee lasia kohti pois, koska kaksi kynttä, jotka pitävät paneelin "paikallaan"...
Tässä toinen niistä kynsistä...
Sen jälkeen oli aika ihmetellä. Rekkarilamput pois kuoristaan...iisibiisi.
Kuvassa ylivalottunut oranssi klunssi on yksi alla mainituista klipsuista.
Miten kuoret irti...hmm...kontin sisäpinnoilta näkyi pari muoviklipsua (4kpl niitä on), jotka näkyy kuvassa. Kuvassa myös tuo isompi työkalu, jolla nuo klipsit painoin irti. Sama kalu käytössä alussa alamuovipaneelin irroituksessa.
Huomaa myös, oliskohan peruutuskameran, tms. valmiuden kohta. Siinä pari kynttä, jotka pitää sisäkautta jeesata auki.
Ulkopuolella on muutama kynnen kolo, joista ruuvimeisselillä avittamalla paneeli sitten pomppaa ulos, jollei ole mahdottoman isoa rekkarin taustamuovia. Eli tämä osa on se takakontin kahvan ymparillä oleva musta kromipaneelin levyinen musta paneeli.
Sen jälkeen kuorien irroitus oli helppo homma. Eli tulevat ulos ulkokautta. Tämä mustan paneelin irroitus ei ole tarpeen, jos vaihtaa pelkät polttimot ledeiksi. Itsellä oli koko paketti, jossa kuoren sisällä on patteristo ledejä, eli oli vaihdettava kuoretkin. Jos vaihtaa vain pelkät polttimot, ei kannata yrittää irrottaa vanhoja kuoria, koska mulla katkesi molemmista kynsi irti.
Tämmöset ne nyt sitten on...kannattiko, arvioinee jokainen itse. Mä tykkään
Kasaus on pelkkää klipsujen napsuttelua ja itse vielä testasin jokaisen paneelin jälkeen, että valo kulkee kuorien ulkopuolelle asti.
Kiitos ja anteeksi kuvien laatu.
Jos joku kuitenkin pähkäilee samaa operaatiota, niin eiköhän noista näe, mistä kohtaa pitää kammeta mitäkin nappulaa irti.
Käsittääkseni sedanissa samankaltainen operaatio.
Aikaa meni hetki, ehkä vajaa tunti ihmettelyineen, mistä seuraavaksi uskaltaa vääntää ja fikkarin kanssa klipsuja rakosista etsien.
Ensin kontin sisäpinnan kahvojen pinnat irti ja alla torxit molemmissa reunoissa. Kuori lähtee kahvan pimeämmältä puolelta taltta väliin ja kevyt vääntö.
Muovipaneeli on kuvassa näkyvillä vihreillä klipsuilla kiinni. Lähtevät rivakoilla väännöillä kammella välistä. Työkalu näkyy myöhemmässä kuvassa.
Lamppujen ja kontin sulkunapin piuhat irti...
Sen jälkeen kontin kannen kangaspahvi irti. Raakaa työtä, eli klipsien irroitusta. Kuvassa näkyy kaikki klipsit, jotka pitää irrottaa, jonka jälkeen paneeli nousee lasia kohti pois, koska kaksi kynttä, jotka pitävät paneelin "paikallaan"...
Tässä toinen niistä kynsistä...
Sen jälkeen oli aika ihmetellä. Rekkarilamput pois kuoristaan...iisibiisi.
Kuvassa ylivalottunut oranssi klunssi on yksi alla mainituista klipsuista.
Miten kuoret irti...hmm...kontin sisäpinnoilta näkyi pari muoviklipsua (4kpl niitä on), jotka näkyy kuvassa. Kuvassa myös tuo isompi työkalu, jolla nuo klipsit painoin irti. Sama kalu käytössä alussa alamuovipaneelin irroituksessa.
Huomaa myös, oliskohan peruutuskameran, tms. valmiuden kohta. Siinä pari kynttä, jotka pitää sisäkautta jeesata auki.
Ulkopuolella on muutama kynnen kolo, joista ruuvimeisselillä avittamalla paneeli sitten pomppaa ulos, jollei ole mahdottoman isoa rekkarin taustamuovia. Eli tämä osa on se takakontin kahvan ymparillä oleva musta kromipaneelin levyinen musta paneeli.
Sen jälkeen kuorien irroitus oli helppo homma. Eli tulevat ulos ulkokautta. Tämä mustan paneelin irroitus ei ole tarpeen, jos vaihtaa pelkät polttimot ledeiksi. Itsellä oli koko paketti, jossa kuoren sisällä on patteristo ledejä, eli oli vaihdettava kuoretkin. Jos vaihtaa vain pelkät polttimot, ei kannata yrittää irrottaa vanhoja kuoria, koska mulla katkesi molemmista kynsi irti.
Tämmöset ne nyt sitten on...kannattiko, arvioinee jokainen itse. Mä tykkään
Kasaus on pelkkää klipsujen napsuttelua ja itse vielä testasin jokaisen paneelin jälkeen, että valo kulkee kuorien ulkopuolelle asti.
Kiitos ja anteeksi kuvien laatu.
Jos joku kuitenkin pähkäilee samaa operaatiota, niin eiköhän noista näe, mistä kohtaa pitää kammeta mitäkin nappulaa irti.
Käsittääkseni sedanissa samankaltainen operaatio.
Aikaa meni hetki, ehkä vajaa tunti ihmettelyineen, mistä seuraavaksi uskaltaa vääntää ja fikkarin kanssa klipsuja rakosista etsien.
S212 E350CDI
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: W212 tuning
Kiitos! Tulee kuvat tarpeeseen kun oon ajatellu vaihtaa kans noi rekkarin valot! Kaikki muut oon jo vaihtanu ledeiksi.
Osaako joku sanoa että miks toi mese haisee välillä muoville?? Siis kun on paikallaa käynnis niin tulee voimakas muovin käry. Mistään en oo löytänyt että olis joku muovi sulanu....
Osaako joku sanoa että miks toi mese haisee välillä muoville?? Siis kun on paikallaa käynnis niin tulee voimakas muovin käry. Mistään en oo löytänyt että olis joku muovi sulanu....
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
Re: W212 tuning
Onko ovien ja peilien alla T10 lasikantaledit joka paikassa, vai onko jotain muita?
Ja mikäs pakkivalon kanta on, kun sekin pitää vaihtaa?
Se käry...olisko partikkelisuodattimen poltto päällä silloin? Huomaa myös ajossa, että kulku on vähän heikommin kaasuun vastaavaa.
Eli tätä tapahtuu, kun kone lämmin. Itsellä huomaa usein, kun talliin ajaa pidemmän ajon jälkeen, niin usein tulee palaneen käryä, kun poltto meneillään.
Ja mikäs pakkivalon kanta on, kun sekin pitää vaihtaa?
Se käry...olisko partikkelisuodattimen poltto päällä silloin? Huomaa myös ajossa, että kulku on vähän heikommin kaasuun vastaavaa.
Eli tätä tapahtuu, kun kone lämmin. Itsellä huomaa usein, kun talliin ajaa pidemmän ajon jälkeen, niin usein tulee palaneen käryä, kun poltto meneillään.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Ne pakkivalot on T10-kannalla olevat W16W-polttimot.
En sitten rekkariledejä vaihtaessa tajunnut, että pakkivalo onkin kontin kannessa, eikä reunoilla. Kävin äsken kurkkaamassa ja havaitsin, että reunoillahan on tietty vilkut (ledit).
Revin sitten paneelit uudelleen irti, että pääsin tsekkaamaan pakkivalon mallin.
Nyt irroitukseen ja kasaamiseen meni 10min., eli ei siinä kauaa nokka tuhise, kun vaan uskaltaa ne paneelit repiä irti ja tietää, mistä kohdista repii.
Täytyy pähkäillä, millaisen teholedin tuohon hankkisi. Täytynee olla canbus-mallia, vai onko jollain tietoa, antaako tuo valo herjoja? Sitä en äsken tajunnut testata.
En sitten rekkariledejä vaihtaessa tajunnut, että pakkivalo onkin kontin kannessa, eikä reunoilla. Kävin äsken kurkkaamassa ja havaitsin, että reunoillahan on tietty vilkut (ledit).
Revin sitten paneelit uudelleen irti, että pääsin tsekkaamaan pakkivalon mallin.
Nyt irroitukseen ja kasaamiseen meni 10min., eli ei siinä kauaa nokka tuhise, kun vaan uskaltaa ne paneelit repiä irti ja tietää, mistä kohdista repii.
Täytyy pähkäillä, millaisen teholedin tuohon hankkisi. Täytynee olla canbus-mallia, vai onko jollain tietoa, antaako tuo valo herjoja? Sitä en äsken tajunnut testata.
S212 E350CDI
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: W212 tuning
Saako näitä päivä valoja aktivoitua jotenkin, kun palaa noi ajovalot näin "talvi" päivisinkin. Varmasti riittäs noi päivä valotkin! Oon nähny muutaman W212 mesen jossa on palanu illallakin vaan päivä valot, ei tietysti pimees mut vähä hämärässä... kesällä kyllä toimi hyvin.
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
Re: W212 tuning
Nyt viikonloppuna meni päivävaloilla, kun oli hetken aikaa auringossa sen verran kirkasta.
Vähänkään pilvisempää, niin parempikin, että ne valot on päällä, kun päivävaloilla takapää on pimeenä.
Vähänkään pilvisempää, niin parempikin, että ne valot on päällä, kun päivävaloilla takapää on pimeenä.
S212 E350CDI
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: W212 tuning
K70 kirjoitti:Nyt viikonloppuna meni päivävaloilla, kun oli hetken aikaa auringossa sen verran kirkasta.
Vähänkään pilvisempää, niin parempikin, että ne valot on päällä, kun päivävaloilla takapää on pimeenä.
Juu, saman huomasin itekkin.
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
Re: W212 tuning
Hei!tuli hommattua musta e250 farmari amg-paketilla,mistä ja minkälaiset talvivanteet?koko miel.16".on kuulemma vaikea löytää sopivaa vannetta pitkän rasvakupin takia.
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: W212 tuning
Ei mulla ainakaan ollu mitään ongelmia vanteiden suhteen! "AMG" talvi vanteetkin ostin kaverin vanhasta mesestä. Ite en oo kyl kuullu että olis ollu kyseistä ongelmaa...kinky kirjoitti:Hei!tuli hommattua musta e250 farmari amg-paketilla,mistä ja minkälaiset talvivanteet?koko miel.16".on kuulemma vaikea löytää sopivaa vannetta pitkän rasvakupin takia.
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
Re: W212 tuning
Mistähän tuon maskin saisi mustana?Arno kirjoitti:Coupeen toi tähti-maski sopii, tokihan se on alkujaankin siinä, mutta nelioviseen E-sarjalaiseen suosisin itse Lorinserin maskia - vaikka mustana.
Linkki kuvaan.
Re: W212 tuning
Kyllä on pienet 16" vanteet 212 koriin. Sulla varmaan tuli orkkis 17" AMG:t mukana, tee niistä talvirenkaat ja kesäksi 18 tai 19" niin tulee hieno, ainakin musta.kinky kirjoitti:Hei!tuli hommattua musta e250 farmari amg-paketilla,mistä ja minkälaiset talvivanteet?koko miel.16".on kuulemma vaikea löytää sopivaa vannetta pitkän rasvakupin takia.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: W212 tuning
Kyllä noi 16" vanteet näyttää varmasti liian pieniltä! Toki maku asia sekin... Mulla on noi 17" "AMG" vanteet talvella ja jos tosta laittaa vielä tuuman pienemmät, niin on mese kyl vähä orvon näkönen!
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
Re: W212 tuning
Juuri niinGhostrider kirjoitti:Kyllä noi 16" vanteet näyttää varmasti liian pieniltä! Toki maku asia sekin... Mulla on noi 17" "AMG" vanteet talvella ja jos tosta laittaa vielä tuuman pienemmät, niin on mese kyl vähä orvon näkönen!
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: W212 tuning
Kyllä ne talvivanteet saisivat olla samaa kokoa kuin kesäpyörätkin. Itse koitin ajella omalla 211:lla talven 16-tuumaisilla, mutta pakko oli kesken kaiken laittaa 18" vanteet alle. Suomessa kuintenkin talvirengaskausi kestää lähes puoli vuotta niin kyllä se potuttaa, jos kesävanteet vaihtuvat johonkin 16" peruspyöriin. Eniten auton ulkonäköön voi vaikuttaa pyörillä...
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 33
- Liittynyt: To 23.12.2010 17:45
Re: W212 tuning
Kevät aurinko alkaa paistaa, eikä kesävanteita ole näköjään vieläkään talliin ilmestynyt vaihtoa odottamaan.
Lienevätkö nämä liian häijyn näköiset tai muutenvain epäsopivat, Takavanteidein Concave mielestäni upea, menee vaan vanne niin saatanan leveäksi
Etuvanteet:
Koko:19”
Leveys:8½”
ET:44
Keskireikä:73.1mm
Kantavuus:815kg
Takavanteet:
Koko:19”
Leveys:9½”
ET:40
Keskireikä:73.1mm
Kantavuus:815kg
Linkki nettikauppaan; http://www.tuningdesign.net/product/519 ... veat-5x112" onclick="window.open(this.href);return false;
Lienevätkö nämä liian häijyn näköiset tai muutenvain epäsopivat, Takavanteidein Concave mielestäni upea, menee vaan vanne niin saatanan leveäksi
Etuvanteet:
Koko:19”
Leveys:8½”
ET:44
Keskireikä:73.1mm
Kantavuus:815kg
Takavanteet:
Koko:19”
Leveys:9½”
ET:40
Keskireikä:73.1mm
Kantavuus:815kg
Linkki nettikauppaan; http://www.tuningdesign.net/product/519 ... veat-5x112" onclick="window.open(this.href);return false;
W204 220Cdi Facelift -11
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
W212 200Cdi -10
W204 200Cdi -08
Re: W212 tuning
Arpakuutio kirjoitti:Kevät aurinko alkaa paistaa, eikä kesävanteita ole näköjään vieläkään talliin ilmestynyt vaihtoa odottamaan.
Lienevätkö nämä liian häijyn näköiset tai muutenvain epäsopivat, Takavanteidein Concave mielestäni upea, menee vaan vanne niin saatanan leveäksi
Etuvanteet:
Koko:19”
Leveys:8½”
ET:44
Keskireikä:73.1mm
Kantavuus:815kg
Takavanteet:
Koko:19”
Leveys:9½”
ET:40
Keskireikä:73.1mm
Kantavuus:815kg
Linkki nettikauppaan; http://www.tuningdesign.net/product/519 ... veat-5x112" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo on hieno vanne, yksi suosikeistani
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: W212 tuning
Koko musta maski on kyllä hieno...mistähän tuollaisen saisi. Katselin sitä korisarjaan kuuluvaa, mutta hintaa oli 500€. Se on vähän liikaa maskista.
Jos Ghostraider myy omansa, niin laitahan privaa
Jos Ghostraider myy omansa, niin laitahan privaa
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: W212 tuning
Tällänen olis ylimääräsenä! http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/63247
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
Re: W212 tuning
Koko mustaa haeskelen...
Re: W212 tuning
Mulla odottelee tallissa kokomusta isotähtinen maski, kunhan ehtisi jossain välissä vaihtamaan.
Tosin mä dippasin puolat ja tähden. Nyt odottaa autosta muutama pisteosa myös dippaamista samaan väriin, niin sen jälkeen voi maskin vaihtaa.
Tilasin omani ebaysta ja tuli nopeasti.
Tosin mä dippasin puolat ja tähden. Nyt odottaa autosta muutama pisteosa myös dippaamista samaan väriin, niin sen jälkeen voi maskin vaihtaa.
Tilasin omani ebaysta ja tuli nopeasti.
S212 E350CDI
- Ghostrider
- Vakiokalustoa
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su 17.02.2013 14:25
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: W212 tuning
Sen saa maalaamalla!Theros kirjoitti:Koko mustaa haeskelen...
E63 AMG 4Matic -14
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
S63 AMG 4Matic+ -19
Ex: GLE 500 e 4Matic Plug-in-Hybrid AMG -18
Ex: S212 E350 CDI BlueTec T A Premium Business -13
Ex: W211 E55 AMG -04
Ex: W212 E250 CDI Avantgarde -10
Kaikki hauska on kielletty!
Re: W212 tuning
Ghostrider kirjoitti:Sen saa maalaamalla!Theros kirjoitti:Koko mustaa haeskelen...
Joo niin saa . Tilasin Kanadasta koko mustan maskin, mustalla isolla tähdellä. Peitin levyineen ja kuluineen yhteensä 205€ . Laitan viikonloppuna paikalleen ja laitan kuvat tänne ennen ja jälkeen.
Re: W212 tuning
Onko W212-omistajilla muuten kokemusta, sopiiko näihin, W211-korisessa olleet vanteet alle pyörimään, speksit on 8,5"x19" ET38 ja renkaat 255/35?
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...