kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
luultavasti kytkin letku laski nesteet pihalle,uusi letku ja uusi työsylinteri vaihdettu.ongelma on etten saa millään nestettä työsylinterille asti tulemaan,nestesäiliö on piri pintaan jarrunestettä ja kytkinpoljinta rumpattu työsylinterin ilmaruuvi auki sekä kiinni mutta ei vaan nestettä saa tulemaan ilmausruuvista sitten millään
kesällä tein ilmauksen kahteen otteeseen niin että työsylinteriltä letku jarrunestesäiliöön ja pumppailin ilmat pois ja hyvin onnistu.mikä nyt mättää onko siellä niin paljon ilmaa että pitää jollain mulla vippas konstilla yrittää??auto 190d.
kesällä tein ilmauksen kahteen otteeseen niin että työsylinteriltä letku jarrunestesäiliöön ja pumppailin ilmat pois ja hyvin onnistu.mikä nyt mättää onko siellä niin paljon ilmaa että pitää jollain mulla vippas konstilla yrittää??auto 190d.
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
Tippakannulla alakautta ilmaantuu varmasti ja helpoiten.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
avaatko hieman nyt en oikein ymmärrä miten tämä tapahtuu?Tippakannulla alakautta ilmaantuu varmasti ja helpoiten.
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
Tippakannuun jarrunestettä täyteen ja letku ilmausnippaan työsylinterillä ja se nippa auki.
Ylä säiliöstä vajuutat ettei tule yli ja sitten vaan tippiksellä pumppaat että ei tule ilmaa säiliön puolelta ja nippa kiinni.
Ylä säiliöstä vajuutat ettei tule yli ja sitten vaan tippiksellä pumppaat että ei tule ilmaa säiliön puolelta ja nippa kiinni.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
pitää kokeilla.tai toinen vaihtoehto liene että etujarrusatulalta letku työsylinteriin ja pumppailua.
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
tuo vastavirtaan tippakannulla on hyväksi havaittu keino.
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
etujarrusatulan kautta kokeilin painaa mutta täysin eloton on kytkin vieläkin,kyllä sinne nestettä meni mutta ei vaan mitään eloa siltikään.huomenna jatkaa ihmettelyä taasen.
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
kokeile kytkin sylinterin ilmaruuvista jollain ruutalla neste säiliön suuntaan
W123 300D
W124 300E
W210 300TD
R230 SL600
W212 E200 CDI
W124 300E
W210 300TD
R230 SL600
W212 E200 CDI
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
atlas kirjoitti:Tippakannuun jarrunestettä täyteen ja letku ilmausnippaan työsylinterillä ja se nippa auki.
Ylä säiliöstä vajuutat ettei tule yli ja sitten vaan tippiksellä pumppaat että ei tule ilmaa säiliön puolelta ja nippa kiinni.
Hanaski kirjoitti:kokeile kytkin sylinterin ilmaruuvista jollain ruutalla neste säiliön suuntaan
S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
kokeilin tuota kytkinsylkyltä pyörään,en saanut normaalia kytkintä.tippakannu täyteen ja letku kannun\kytkinsylinterin väliin...avot,muutama painallus ja kytkin kunnossa
Re: kytkimen ilmaus ei onnistu,neste ei tule työsylinterille
no olipahan taas vika.
kokeiltiin tippakannulla vastapalloon ja myös paineilmaa säiliöön metodiakin kokeiltiin eikä minkaanlaista eloa polkimeen vaan tule.no rupesin tutkimaan polkimen toimintaa ihmetellen kun polin nousee senttitolkulla muita polkimia ylemmäksi ja silloin tällöin ampuu ne poljin jousetkin mäkeen.no sieltähän polkimen sylinterin päästä oli hypännyt myös se tappi mikä painaa sylinteriä pois paikoiltaa joten eipä ihme ettei kytkimeen tullut eloa! no sen kun laittoi paikoilleen niin johan se kytkin löytyi.joku häikkä on vain poljin systeemissä että poljin nousee liian ylös,äkkisältään katsottuna ei ollut mitään osia irtoillut,pitää jatkaa ihmettelyä paremmalla aikaa.
kokeiltiin tippakannulla vastapalloon ja myös paineilmaa säiliöön metodiakin kokeiltiin eikä minkaanlaista eloa polkimeen vaan tule.no rupesin tutkimaan polkimen toimintaa ihmetellen kun polin nousee senttitolkulla muita polkimia ylemmäksi ja silloin tällöin ampuu ne poljin jousetkin mäkeen.no sieltähän polkimen sylinterin päästä oli hypännyt myös se tappi mikä painaa sylinteriä pois paikoiltaa joten eipä ihme ettei kytkimeen tullut eloa! no sen kun laittoi paikoilleen niin johan se kytkin löytyi.joku häikkä on vain poljin systeemissä että poljin nousee liian ylös,äkkisältään katsottuna ei ollut mitään osia irtoillut,pitää jatkaa ihmettelyä paremmalla aikaa.