Mersuko alle?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
jarkko1313
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ke 11.08.2004 14:36
Paikkakunta: Varkaus
Viesti:

Mersuko alle?

Viesti Kirjoittaja jarkko1313 »

Moro kaikille!

Ollaan tossa hommaamassa perheeseen toiseks autoks 2.0 W124:sta vuosimallia -91/92.
Auto on saksantuonti ja todella hyvässä kunnossa, ollut kahdella omistajalla ja kilometrejä mittarissa vain 103tkm... ja ne vois hyvällä lykyllä pitää paikkaansa, ainakin papereiden ja huoltokirjan mukaan...ja tutun autokauppiaan jolta olen autoa ostamassa.

Kaipailisin kokemuksia tuosta kyseisestä korimallista, merkkivikoja, mistä löytyy tuning-osaa jne.

Olen itse parina päivänä foorumianne selaillut mutta kun ei meinaa aika riittää...kiitoksia kommenteista etukäteen.

ps.ensimmäiset kokemukset tuli koe-ajo lenkillä sakkojen muodossa, syrjäsellä tiellä 60-alueella oli nopeus 94km/h, on se ainakin hiljanen kun huomaamatta nopeus kipusi noinkin korkeaksi, että silleen :cry:
No tyhmyydestä saa kärsiä...
Corolla AE101
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mersuko alle?

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

jarkko1313 kirjoitti:Ollaan tossa hommaamassa perheeseen toiseks autoks 2.0 W124:sta vuosimallia -91/92.
Auto on saksantuonti ja todella hyvässä kunnossa, ollut kahdella omistajalla ja kilometrejä mittarissa vain 103tkm...
Jos oikeasti on tuon verran ajettu, niin siinäpä on autoa vielä pitkäksi aikaa. Itselläni oli aikaisemmin 3 vuotta 200E, eikä mitään yllättäviä ongelmia oikeastaan sen kanssa ollut. Sekin oli vasta sisäänajettu, 330 tkm, kun myin. :wink:

Haulla paljon lisää aiheesta, esim. tuossa pari:

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=7665
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=1427

ps. komeet vanteet tuossa avatarin "mersussasi" :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
jarkko1313
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ke 11.08.2004 14:36
Paikkakunta: Varkaus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarkko1313 »

Parilta kaverilta kans olen saanut ihan hyvää palautetta, ja varaosatkaan ei taida älyttömiä maksaa?

Mikään rivakka peli toi ei kyllä 2.0 koneella ole, vääntöä sais olla pikkusen lisää normaaliajoon... onkos tohon koneeseeen mitään "helppoja ja halpoja" viritys keinoja, vai suoraan isompaa konetta tilalle jos alkaa tympimään??

Mitään älyttömiä en tolle puolelle investoisi, enemmänkin ulkokuoreen... 20" kromia jne. :D

Hienosti sopii sullakin meseen noi vanteet... multahan ne taisit tilailla?
Tulin just lomalta ja en ole vielä ehtinyt siihen pulttihommaan vastailla...eikös sulla tullu mutterit vahingossa siinä paketissa??
Corolla AE101
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

jarkko1313 kirjoitti:Mikään rivakka peli toi ei kyllä 2.0 koneella ole, vääntöä sais olla pikkusen lisää normaaliajoon... onkos tohon koneeseeen mitään "helppoja ja halpoja" viritys keinoja, vai suoraan isompaa konetta tilalle jos alkaa tympimään??
Tai jos kyseinen yksilö ei ole se ehdoton, niin voisithan tietysti suoraan katsella isompikoneisia yksilöitä. :wink:
jarkko1313 kirjoitti:Hienosti sopii sullakin meseen noi vanteet... multahan ne taisit tilailla?
Tulin just lomalta ja en ole vielä ehtinyt siihen pulttihommaan vastailla...eikös sulla tullu mutterit vahingossa siinä paketissa??
Sopiihan ne joo. Mutterit tuli, joten niitä ei sinänsä päässyt hyödyntämään.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
jarkko1313
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ke 11.08.2004 14:36
Paikkakunta: Varkaus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarkko1313 »

Juhis2000 kirjoitti:
jarkko1313 kirjoitti:Mikään rivakka peli toi ei kyllä 2.0 koneella ole, vääntöä sais olla pikkusen lisää normaaliajoon... onkos tohon koneeseeen mitään "helppoja ja halpoja" viritys keinoja, vai suoraan isompaa konetta tilalle jos alkaa tympimään??
Tai jos kyseinen yksilö ei ole se ehdoton, niin voisithan tietysti suoraan katsella isompikoneisia yksilöitä. :wink:

Tottahan toi on mutta kun auto näyttää ja tuntuu "muuten" kaikin puolin hyvälle niin luultavasti tuohon päädytään...
jarkko1313 kirjoitti:Hienosti sopii sullakin meseen noi vanteet... multahan ne taisit tilailla?
Tulin just lomalta ja en ole vielä ehtinyt siihen pulttihommaan vastailla...eikös sulla tullu mutterit vahingossa siinä paketissa??
Sopiihan ne joo. Mutterit tuli, joten niitä ei sinänsä päässyt hyödyntämään.
Pitää hommata sulle pultit siihen ja vaikka jos jossakin tapahtumissa liikut niin kiikuttaa ne sulle tms. :wink:
Corolla AE101
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Joo, kyllä oli henot vanteet ja maali Toyotassa kun nähtiin Motoparkissa 31.7.. :wink: Jos ostat ko. Mersun ja tarviit isompaa konetta, niin mulla vois olla myytävänä 130tkm ajettu 2,2 bensa (150hp). :roll:
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Avatar
jarkko1313
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Ke 11.08.2004 14:36
Paikkakunta: Varkaus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarkko1313 »

ssdesign kirjoitti:Joo, kyllä oli henot vanteet ja maali Toyotassa kun nähtiin Motoparkissa 31.7.. :wink: Jos ostat ko. Mersun ja tarviit isompaa konetta, niin mulla vois olla myytävänä 130tkm ajettu 2,2 bensa (150hp). :roll:
Kiitos kiitos :D

Muistelinkin että jossain näin sun mersun, tuskin samalla värityksellä kovin montaa liikenteessä on... pidetään mielessä toi kone, vaikka luulen että jos niin pitkälle pitää mennä että konetta aletaan vaihtaan niin luulen että se on isompi 8)
Corolla AE101
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Niin mä arvelinkin, että pieneksihän se jää. :( Itselläkin olisi tarkoitus kolminkertaistaa tehot joskus tulevaisuudessa, kunhan budjetti vaan saadaan kuntoon. 8)
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Vastaa Viestiin