Terve
Mistä voisi johtua kun auton starttaa kylmiltään nii kierrokset 1000rpm sitten sammuttaa ja käynistää niin 1500 eikä alle laske. Imuvuotoja ei pitäisi olla, termostaatti lienee paskana kun lämmöt näyttää 40 - 50 ja öljyn paineet 3 mutta jos kytkintä päästää jarrua että kierrokset tipahtaa sinne 700 nii laskee 2:teen
190E 1.8 Korkea tyhjäkäynti
Re: 190E 1.8 Korkea tyhjäkäynti
Turbo? Kaasuvaijeri oli väärin säädetty omassa niin teki saman tapaista oiretta. Ja vivut takerteli eli tarkasta että vivusto toimii ja naksauttaa mikrokytkimen kun vaijeri palauttaa tyhjäkäynnille.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: 190E 1.8 Korkea tyhjäkäynti
Liikaa ahtopainetta tyhjäkäynnillä ?
S212 4-matic, W126, Tr 5 4motion, Caddy 1,6 D, V602, V500, Nuffield 10/100+
Re: 190E 1.8 Korkea tyhjäkäynti
Tuskin on W201 1.8 vaparissa liikaa ahtopaineita. Se on se mikrokytkin siellä vivustossa joka ei saa tietoa, että kaasua ei paineta. Puhdista ja voitele vivusto hyvin.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: 190E 1.8 Korkea tyhjäkäynti
Taitaa nuo kommentit johtua enemmän tuosta kun on tänne "Turbot" palstalle kirjoteltu vaparin tyhjäkäyntiongelmista. Mutta itse ongelmaan tuo mikrokytkin on ensimmäinen tarkastuskohde.Huikko kirjoitti:Tuskin on W201 1.8 vaparissa liikaa ahtopaineita.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: 190E 1.8 Korkea tyhjäkäynti
jaa mites helvetissä tämä tänne joutui :S.. noh mutta kuiten kiitos vastauksista, ja niin missä päin moottoria tämä kytkin sittein oikein sijaitsee?Siekkinen kirjoitti:Taitaa nuo kommentit johtua enemmän tuosta kun on tänne "Turbot" palstalle kirjoteltu vaparin tyhjäkäyntiongelmista. Mutta itse ongelmaan tuo mikrokytkin on ensimmäinen tarkastuskohde.Huikko kirjoitti:Tuskin on W201 1.8 vaparissa liikaa ahtopaineita.
Re: 190E 1.8 Korkea tyhjäkäynti
Siellä kaasuvivustossa.tipiiri kirjoitti:jaa mites helvetissä tämä tänne joutui :S.. noh mutta kuiten kiitos vastauksista, ja niin missä päin moottoria tämä kytkin sittein oikein sijaitsee?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103