Multivirin 2 x s203 200cdi vm.2004
Multivirin 2 x s203 200cdi vm.2004
Aattelimpa tekasta topicin tästä autosta kun ei järkevämpääkään tekemistä löytynyt
Tämän näköinen yksilö:
Auton väri on 744 Brilliant Silver
Koneena on moniventtiilinen kolmelitrainen imudiisseli, sen jatkeena 722.4 automaattilaatikko. Kone vetää parhaiten yläkierroksilla, n. 4000 kierroksen kohdalla veto alkaa kunnolla.
Itse ostin auton marraskuussa 2010. Silloin mittarissa oli n.488 tkm, auto oli aluksi satunnaisessa ajossa ja marraskuusta huhtikuuhun kilometrejä kertyi lisää n. 5.5tkm, huhtikuun (2010) puolivälissä kun sain itse kortin on sen jälkeen kilometrejä kertynyt n. 25tkm
Autossa ei ole ihmeempiä varusteita: sähköinen kattoluukku, takaniskatuet ja automaattiloota.
Tähän topicciin olisi tarkoitus kerätä tarinaa mitä kaikkea on joutunut tekemään autolle ja millä kilometreillä.
Mätävikaa tässä autossa on hyvin vähän, A-pilarissa on pientä pintaruostetta mitä olen yrittänyt pysäyttää. Pientä kiveniskemää on mutta ne ovat vain kosmeettisia haittoja.
Edellisen omistajan toimesta on vaihdettu iso kasa osia:
- alapallonivelet
- ohjausvaimennin
- kallistuksenvakaajan kumet eteen
- apusimpukan korjaussarja
- jouset
- iskarit
- pyöränlaakerit eteen
- jarrulevyt / palat
- takajarruletkut
- laturi
- ohjaustehostimen pumppu
- vesipumppu
- termostaatti
- hihnankiristimen iskari, kiristinvipu, ohjainpyörä
- etupuskuri
- maski
Autossa oli siis todella hyvät lähtökohdat ensimmäiseksi autoksi. Ainoa vika ostettaessa oli kattoluukku joka ei toiminut kunnolla. Vikakin löytyi ja olen pari kertaa sen purkanut, nyt olen saanut senkin kuntoon.
Ostettaessa mukaan tuli kahdet renkaat, hyvät kitkarenkaat 15" aluvanteilla ja heikohkot kesärenkaat 16" aluilla.
Kesävanteet olivat kärsineet pahasti joten ne olivat ensimmäinen "remontti" mitä piti mersulle tehdä.
Alkutilanne vanteissa:
Sitten porakoneeseen hiomalaikka kiinni ja hiomaan:
Lopputulos:
Kattoluukkua siis olen pari kertaa purkanut, niistä olen mekkaan tallentanut kuvia ja kerrontaa.
Kuskin penkki oli hankautunut puhki vakiopaikastaan, käytin sen korjauksessa verhoomossa:
Leimattiin tuossa lokakuun lopussa, huomautuksitta läpitte. Tais päästötestissä irrota jotain jostakin kun alko kutospytyn imuventtiilit vuotamaan. Sen johdosta pitikin sitten tekasta kansiremontti jossa uusittiin kaikki tarpeellinen kanteen.
Sen näköisellä Merceedeksellä päästelen menemään, tuossa on isoimmat remontit mitä on pitänyt tehdä. Kardaaniin oon vaihellu eturätin ja kannatinkumin+laakerin. Apusimpukan korjaussarjakin piti vaihtaa.
Tämän näköinen yksilö:
Auton väri on 744 Brilliant Silver
Koneena on moniventtiilinen kolmelitrainen imudiisseli, sen jatkeena 722.4 automaattilaatikko. Kone vetää parhaiten yläkierroksilla, n. 4000 kierroksen kohdalla veto alkaa kunnolla.
Itse ostin auton marraskuussa 2010. Silloin mittarissa oli n.488 tkm, auto oli aluksi satunnaisessa ajossa ja marraskuusta huhtikuuhun kilometrejä kertyi lisää n. 5.5tkm, huhtikuun (2010) puolivälissä kun sain itse kortin on sen jälkeen kilometrejä kertynyt n. 25tkm
Autossa ei ole ihmeempiä varusteita: sähköinen kattoluukku, takaniskatuet ja automaattiloota.
Tähän topicciin olisi tarkoitus kerätä tarinaa mitä kaikkea on joutunut tekemään autolle ja millä kilometreillä.
Mätävikaa tässä autossa on hyvin vähän, A-pilarissa on pientä pintaruostetta mitä olen yrittänyt pysäyttää. Pientä kiveniskemää on mutta ne ovat vain kosmeettisia haittoja.
Edellisen omistajan toimesta on vaihdettu iso kasa osia:
- alapallonivelet
- ohjausvaimennin
- kallistuksenvakaajan kumet eteen
- apusimpukan korjaussarja
- jouset
- iskarit
- pyöränlaakerit eteen
- jarrulevyt / palat
- takajarruletkut
- laturi
- ohjaustehostimen pumppu
- vesipumppu
- termostaatti
- hihnankiristimen iskari, kiristinvipu, ohjainpyörä
- etupuskuri
- maski
Autossa oli siis todella hyvät lähtökohdat ensimmäiseksi autoksi. Ainoa vika ostettaessa oli kattoluukku joka ei toiminut kunnolla. Vikakin löytyi ja olen pari kertaa sen purkanut, nyt olen saanut senkin kuntoon.
Ostettaessa mukaan tuli kahdet renkaat, hyvät kitkarenkaat 15" aluvanteilla ja heikohkot kesärenkaat 16" aluilla.
Kesävanteet olivat kärsineet pahasti joten ne olivat ensimmäinen "remontti" mitä piti mersulle tehdä.
Alkutilanne vanteissa:
Sitten porakoneeseen hiomalaikka kiinni ja hiomaan:
Lopputulos:
Kattoluukkua siis olen pari kertaa purkanut, niistä olen mekkaan tallentanut kuvia ja kerrontaa.
Kuskin penkki oli hankautunut puhki vakiopaikastaan, käytin sen korjauksessa verhoomossa:
Leimattiin tuossa lokakuun lopussa, huomautuksitta läpitte. Tais päästötestissä irrota jotain jostakin kun alko kutospytyn imuventtiilit vuotamaan. Sen johdosta pitikin sitten tekasta kansiremontti jossa uusittiin kaikki tarpeellinen kanteen.
Sen näköisellä Merceedeksellä päästelen menemään, tuossa on isoimmat remontit mitä on pitänyt tehdä. Kardaaniin oon vaihellu eturätin ja kannatinkumin+laakerin. Apusimpukan korjaussarjakin piti vaihtaa.
Viimeksi muokannut multiviri, Pe 17.07.2015 19:07. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
Vesipumpun kävin tänään ostamassa, huomenna olis tarkotus vaihdella. Kumma että mennyt jo laakeri väljäksi vaikka 30tkm vaan ajettu tuolla vanhalla
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
Laakeri piti kummaa ääntä vesipumpussa. Uus pumppu paikoillaan, eipä enää hihnapyörä viipota.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
Minkähän merkkinen se väljäksi mennyt oli......multiviri kirjoitti:Vesipumpun kävin tänään ostamassa, huomenna olis tarkotus vaihdella. Kumma että mennyt jo laakeri väljäksi vaikka 30tkm vaan ajettu tuolla vanhalla
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
Hmm... merkin katsoin kyllä muttei nyt muistu mieleen. Made in Germany siinä luki kylessä.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
Mikähän tässä pärisyttää moniura remmiä? Voiko kulahtanu remmi aiheuttaa sitä että remmi pärisee, kaikki kiristimen osat jousta lukuun ottamatta vaihdettu syksyn aikana... Kiristinrullan vaihdon jälkeen oli hetken hiljainen mutta pärinä alkoi n.100km jälkeen uudestaan. Säästinkö väärässä paikassa kun kävin mötönetistä ostamassa tuon rullan Jos se on tohjo niin onneks löytyy kuitti ja taitaa se kantiskortillakin olla...
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
En usko että rulla olis huono tai siitä johtuis. Kulunut remmi voi kyllä aiheuttaa tuollasta. Tyhmä kysymys mutta laitoit varmaan remmin oikeeta reittiä? Siinä on toinenkin reitti miten sen voi laittaa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
jousen vaihto vaikutti tasoittavasti pärinään omassani, pärisee tasaisen vaimeasti
hihnalla tuskin vaikutusta
reitti on oikea, ensin ulkokehää ympäri ja nosto kiristin pyörälle laturin ja kampiakselin välistä
hihnalla tuskin vaikutusta
reitti on oikea, ensin ulkokehää ympäri ja nosto kiristin pyörälle laturin ja kampiakselin välistä
autodidakti
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
No on se sitten oikea.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
Hihna menee oikein. Kävin tänään hakemassa hihnan, pitää huomenissa vaihdella. Samalla vaihtaa se jousi, josko se sillä asettuisi. Flektin laakeri taitaa olla väljä kun varsinkin kuumana flekti heiluu edestakaisin...
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin kolmesatku-satunnaista huoltoa ja laittoa
Osta oikea pituus
AD tarjoaa herkästi liian pitkää
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 77#p753377
AD tarjoaa herkästi liian pitkää
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 77#p753377
autodidakti
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Tämäpä ei ole ollut kuin ajamista ja tankkausta vailla. Hyvin on pelannut, satunnaisesti tuntuu polttavan öljynmerkkivaloa mutta öljyä on kuitenkin koneessa. Akku vaati uusintaa aika "rennon" pyörittämisen takia
Vartan H3:nen tuli pellin alle, nyt lähtee käymään niinkuin pitää
Vartan H3:nen tuli pellin alle, nyt lähtee käymään niinkuin pitää
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Mulla teki tuo om605 samaa että palo öljyvalo aina sillontällön ja välillä pitemmänkin aikaa mutta öljyn pinta oli tikussa paria milliä vaille maksimin.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
itsellä lähtee tällä viikolla vuoden vanha varta h3 pellin alta pois ku ei lähde käyntiin niin kuin pitää.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Mulla ei oo sanomista asiaan ku vasta yhen päivän ollu akku kiinni Messerschmitt, ajelit joku päivä vastaan jossakin, muistan vain että vastaan olet tullut en mitään muuta
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
jaahas, en ole varma olenko huomannut... ja tuo akku on nyt toppilassa oulun akkutalossa testattavana. On muuten varmaankin oulun paras palvelu.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Sieltä hain omankin akun. Ei tarvinnut omia sormia palelluttaa kun hintaan sisältyi asennus Ensiluokkaista palvelua
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Lämmönsäädön kanssa puljailtu, se imuri näytti olevan rikki joten hommasin sitten uuden käytetyn. Huomenna pitää asennella paikalleen ja kattella miten pelittää.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Imuri vaihettu ja nyt pelaa lämmönsäätö täysin oikein.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
laturista oli akseli kiero, ei ihme että hiukan vinkasee... Hajottamolta kävin uuden poistamassa, makso huimat 40e
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
mistä löytyi imuri? Omassa Coupessa sama vaiva, mutta ei oikein tahdo löytyä uutta tai käytetty osaa.multiviri kirjoitti:Imuri vaihettu ja nyt pelaa lämmönsäätö täysin oikein.
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Tuolta myyntipalstalta löytyi purkuauto jossa oli tuo imuri.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Tsih tsuh... Ei riittänyt normaali kansiremontti, olis pitänyt seetit vaihtaa. Vuotavat taasen, on ainakin perseestä jos ei muuta tuo moniventtiilin kansi. Hakusessa vähäpäästöinen turbotekniikka laatikon kanssa, meinaa tuo laatikkokin olla loppusuoralla... Nyt ajetaan niin pitkään kun liikkuu, pakko päästä töissä kulkemaan 160km suuntaansa kerran viikossa. Katellaan jos sen verran tienais että saa lyyä viimiset roponsa johonkin vähäpäästöseen turbotekniikkaan... Ei kannattane alkaa seetejä vaihtamaan, joku 30-40e/reikä...
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Pakko vielä varmentaa-onko OM606 turbossa myös tämä seetiongelma vai pelkästään vapareissa? Eikö ongelmaa ole ollenkaan OM605:ssä ja OM605 turbossa?multiviri kirjoitti:Tsih tsuh... Ei riittänyt normaali kansiremontti, olis pitänyt seetit vaihtaa. Vuotavat taasen, on ainakin perseestä jos ei muuta tuo moniventtiilin kansi. Hakusessa vähäpäästöinen turbotekniikka laatikon kanssa, meinaa tuo laatikkokin olla loppusuoralla... Nyt ajetaan niin pitkään kun liikkuu, pakko päästä töissä kulkemaan 160km suuntaansa kerran viikossa. Katellaan jos sen verran tienais että saa lyyä viimiset roponsa johonkin vähäpäästöseen turbotekniikkaan... Ei kannattane alkaa seetejä vaihtamaan, joku 30-40e/reikä...
Re: Multivirin E300D-satunnaista huoltoa ja laittoa
Hmm.. En ole varma.
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 040030.mp4
Ei kuulosta hyvälle ei Rantsilan kohalla himmatessa alko kuulumaan kolinaa jostakin kun painoin kickdownille. Kilinä loppui samantien ja putkesta pölähti valkoista savua reippaasti. Kiihdytettäessä tulee sinistä savua joka ei öljyltä haise? Pitää selvittää... Voisko olla esikammio rikki (kuula irronnut?), suutin jumissa... Käy tyhjäkäyntiä kaikilla pytyillä mutta yks pytty ontuu hiukan, venttiilivuodon ääntä ei kuulu nyt...
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 040030.mp4
Ei kuulosta hyvälle ei Rantsilan kohalla himmatessa alko kuulumaan kolinaa jostakin kun painoin kickdownille. Kilinä loppui samantien ja putkesta pölähti valkoista savua reippaasti. Kiihdytettäessä tulee sinistä savua joka ei öljyltä haise? Pitää selvittää... Voisko olla esikammio rikki (kuula irronnut?), suutin jumissa... Käy tyhjäkäyntiä kaikilla pytyillä mutta yks pytty ontuu hiukan, venttiilivuodon ääntä ei kuulu nyt...
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-pröprööö ja tsuh tsuh
Kaikissa monivenoissa on tuo sama vaiva.
Seetit vaihtoon.
Tai halppis viritys. Venttilivarsien nokasta puolimilliä rälläkällä pois.
Seetit vaihtoon.
Tai halppis viritys. Venttilivarsien nokasta puolimilliä rälläkällä pois.
Re: Multivirin E300D-pröprööö ja tsuh tsuh
näillä näkymin tilalle tulee 603 turbollla. Tälle iltaa selvitetään missä vika on, todennäköisesti venttiili vuotaa tahi naftan saannissa vikaa
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-pröprööö ja tsuh tsuh
Kutosen kammiosta kuula pudonnu ja tukkinu reiät nii ei nafta päässy männän päälle asti.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-pröprööö ja tsuh tsuh
Turbon ja vaparin esikammiot passaa ristiin. Tänään asentelin uuden kammion paikoilleen, putsasin asennusaukon ja laittelin pakoputken asennustahnan väliin jottei ala vuotelemaan Rolling Eyes
Tiiä häntä olisko kanki kierossa kun rytkyttää, jolta ostin tuon uuden kammion sanoi että hänellä oli mennyt kanki kieroks ku oli tuo kuula irronnut ja oli pytty naftaa täynnä. Pitää huomenna mittailla ja tutkia...
A-pilarissa olevan ruosteen otin kiinni. Pohjalle Noveroxia, sitten Motipin filleriä, primeriä ja pintamaalia+lakkaa. Tuli yllättävän hyvän näkönen tämmöselle alottelijalle
Tiiä häntä olisko kanki kierossa kun rytkyttää, jolta ostin tuon uuden kammion sanoi että hänellä oli mennyt kanki kieroks ku oli tuo kuula irronnut ja oli pytty naftaa täynnä. Pitää huomenna mittailla ja tutkia...
A-pilarissa olevan ruosteen otin kiinni. Pohjalle Noveroxia, sitten Motipin filleriä, primeriä ja pintamaalia+lakkaa. Tuli yllättävän hyvän näkönen tämmöselle alottelijalle
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Multivirin E300D-pröprööö ja tsuh tsuh
Tuommone siitä ruostekorjauksesta tuli. Lakka valui vähäsen, pitää hioa ja lakata uudestan kunhan tuo kuivuu kunnolla.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi