Artsin pystylyhty W115/V8

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Olen tietoisesti pitänyt hieman matalaa profiilia, tän projektini kanssa.

Olen jo jonkin aikaa suunnitellut muuttavani, ton dieselini bensalle. Kesän aikana kun noita kilometrejä ei oikein ole kertynyt. Lieneekö syynä "harrasteautojen" liiallinen lukumäärä. Kuitenkin käyttövoima vero on tullut maksettua, ja se on mielestäni hieman korkeahko.

Tällä foorumillakin olen lukenut, sekä itse kysyessäni saanut vastauksen "ei voi verrata kun ovat eri mallisarjaa". Kysehän on siis W114 ja W115 malleista. Otin kuitenkin riskin, ja päätin kokeilla onneani(ajatuksella, jos ei onnistu niin siitä tulee peltoauto). Touko/kesäkuun vaihteessa, päätin aloittaa tämän kesän projektin. Kyllähän siinä meni aika tarkkaan kaikki vapaa-aika, mutta nyt se on katsastettu ja ajossa(siis tänään). Mulla ei ole tiedossa montako V8 koneista on ajossa, tässä kuitenkin yksi lisää :twisted: .

Näin jälkikäteen, en ala mitään ihmeempää projektikertomusta tekemään. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että vaikka noissa vanhemmissa mersuissa on "samanlaiset" etupalkit, ei se tarkoita sitä että "HEITTÄMÄLLÄ" sopii. Projektista kiinnostuneille, sekä muuten tiedonhaluisille, pyrin selventämään mitä kaikkea tarvi tehdä. Muutokset eivät ole ylivoimaisia, mutta luovaa hulluutta tarvitaan sekä hitsaustaitoa.

T: Artsi.

Kuva[/URL]
http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... 0f5c1e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut A, Su 27.10.2013 06:44. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
tyko h
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 480
Liittynyt: Ke 10.03.2004 13:02

Re: Artsin pystylyhty

Viesti Kirjoittaja tyko h »

Onneksi olkoon Artsi!

Jäpä saa aikaan, kun muut haaveilee...

Täytyy syksyn mittaan tulla käväisee ja ostaa ne mistä jo väännetty kauppaa...

Hieno on...miten noi soundit, miten teit pakoputkiston.
Tyko
W903
V126
W203
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13292
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Artsin pystylyhty

Viesti Kirjoittaja karra »

Onnea Artsi! Nätisti haaramoottori siellä istuu.

Piiloprojekti :D , yhdellä foorumilaisellahan on W111 sedan jossa kolmepuolikas.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Kiitoksia.

Projekti topiccia en tehnyt tästä siksi, että joissakin tapauksissa liika julkisuus ei ole hyvästä. Tätä SOMEA, kun seurataan aika tiiviisti useammallakin taholla.

Äänet on aika "muhkeat", kumpikin puoli omalla putkellaan perään asti. Ainoastaan yhdet vaimentajat ihan perässä.

Nyt täytyy keskittyä ton Megasquirtin säätöön, että saadaan sytkät ja syötöt kohdilleen.

T: A.

P.S. Tyko. Kyllä sen jarrutehostajan saa sinne sopimaan, kun siirtää sitä tuliseinässä n.50mm "ulos päin".
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Avatar
tango
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1734
Liittynyt: Ke 06.02.2008 08:13
Paikkakunta: 44200 Suolahti

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja tango »

Mikäs tuo oli alkujaan ja mikä kone sielä nyt on?
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Hyvä :clap:

Ei näitä ainakaan liikaa ole. Nyt tiedä sitten 2kpl jotka on mersun 3,5 litraisella.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13292
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja karra »

tango kirjoitti:Mikäs tuo oli alkujaan ja mikä kone sielä nyt on?
Muistelen että auto taisi olla 240 D 3.0, sigussahan tuo auton korimalli on mainittu ja uutena koneena nyt M116 3.5 siis :D .

Tosiaan, pystärin etupalkkia ei ole suunniteltu kasille, eikä konehuonetta mutta W107 on tavallaan rinnakkaismalli. Kuten W111 sedan ja coupe sekä W123 ja tavallaan rinnakkaismalli W116. Tämä siis omaa teoretisointiani.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
hismajestics
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1764
Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja hismajestics »

Great! :thumbup:
//johannes

---------------------
250CE -72 M104 3,2L

Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Alla pari kuvaa aiemmasta tekniikasta, eli OM617 ahdettuna + 7mm pumppu. Nykyinen moottori/laatikko on vm.-73 350:sestä SLC:stä. Elikä juurikin tuo Karran mainitsema 3,5L M116.



Tässä kuvassa näkyy muutokset mitkä jouduin konehuoneeseen tekemään. Tein muuten hieman tota työskentelytilaa tohon nokkaan, niin kuin näkyy. Ennen ton nokan purkua, kävin varmentamassa rungon numeron siirron oikean puoleiseen runkokoteloon katsastuskonttorilla.



1. Lisätila oikeanpuoleiselle venttiilikopalle. Samalla poistui lämmityslaitteen liitännät.
2. Lämmityslaitteen liitännät kuljettajan puolella poistettu.
3. Jarrutehostajan siirto n.50mm vasemmalle.
4. Lisätila sisälokasuojaan jarrutehostinta varten.
5. Apusimpukan "varren" lyhennys n.10mm.
6. Apurungon etummaisen poikkipalkin kohouman poisto.

T: A.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Avatar
hismajestics
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1764
Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja hismajestics »

Näin ne hommat etenee kun on pelit ja vehkeet ja - taitoa :clap: Oliko vaihteiston kanssa sovittamishaasteita?
//johannes

---------------------
250CE -72 M104 3,2L

Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Laatikon kanssa pääsin aika helpolla. Etukardaania jouduin lyhentämään 30mm, samoin vaihteensiirto tankoa. Lisäksi laitoin 3mm shimmit, laatikon palkin ja korin väliin. Muutoin kardaanin kiinnityspulttien kannat olisivat ottaneet kiinni "karpaasi" tunneliin.

A.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 913
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

Mikäs mega sulla tässä on? Ja miten toteutit triggeröinnin ja onko nuo sun puolat sellaset mitä on VAG konsernin autois? Kun ei ota kuvasta selvää...

Hyvä perus asiallinen asennus, ilman turhia hifistelyjä :thumbup:
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Perus Mega MS1 v2.2, Haniwellin GT101:sellä, sekä tosiaankin noi VAG konsernin käyttämät puolat. Kuvassa näkyy triggeripyörä, ja tasonsäätöpumpun paikalle tehty anturiteline. Multa muuten löytyy vielä yksi tommonen 12-1(HALL) hampainen triggeripyörä, ja yksi 36-1(VR) hampainen, jos jollakulla tarvetta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 913
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

Katos melkeen sama setti kuin mulla :thumbup:

Kone vaan eri, tosin originaalina samainen 350...
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Merkari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 226
Liittynyt: To 14.01.2010 19:31
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja Merkari »

En voi olla puuttumatta topiikkiin, olen seurannut A:n V8 projektia " läheltä" . Noniin A on parin vuoden välein luonut jotain
uutta, ja kun mietittiin mitä seuraavaksi. Katseet ovat kääntyneet pihassa seisovaan Cvevy Vaniin 305TBI+th400ja mun
erittäin pitkäaikaiseen 108 projektiin , joten ehkä jossain vaiheessa näemme ne yhdistettynä. EHKÄ !!!!
Tai pidetään pari välivuotta ....
123 280CE -76 EX
124 230 CE -91
108 250S -67 vartoo inspiraatioo EX
202 250 td 20v -96 EX
202 280 -94
140 350Std -96 EX
S210 220 cdi -01 työnalla
S210 320 purussa
Chevy Belair -60 4D sedan EX
124 230 TE -92EX
202 180 purussa (jakoketju poikki) EX
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Pistetääs taas vähän lisää juttua.

Eihän ne pakosarjatkaan, sinne runkoaisojen väliin mahtuneet. Eipä muuta kun jigiä tekemään. Sen jälkeen matka putkiliikkeeseen osia hakemaan, ja migillä heppiin. Viimeisessä kuvassa, sarjat on tigattu kasaan ja saaneet kuumakestoa päälleen. Eihän noi sarjat mitenkään tehokkaat ole, mutta tässä projektissa onkin ollut tarkoitus hakea eksotiikkaa enemmän kun tehoa.

Ai niin, hyvää huomenta kaikille :shh: .
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Avatar
hismajestics
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1764
Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja hismajestics »

Mahtavaa duunia :)

Selviskö muuten konttorilla tuo mallisarja mihin verrattiin vai miten homma hoitui?
//johannes

---------------------
250CE -72 M104 3,2L

Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Kyllä sitä 114:seen verrattiin tehon osalta, ja 115:seen painon ja tilavuuden. Sain konttorilla erittäin asiallisen palvelun, minkäänlaista negatiivisuutta ei ollut havaittavissa. Paremminkin vitsailtiin isosta lottovoitosta, että menikö se sittenkään sinne pääkaupungin lähistölle, kun äijät laittelee tommosia koneita näillä bensanhinnoilla.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Avatar
hismajestics
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1764
Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja hismajestics »

A kirjoitti:Kyllä sitä 114:seen verrattiin tehon osalta, ja 115:seen painon ja tilavuuden. Sain konttorilla erittäin asiallisen palvelun, minkäänlaista negatiivisuutta ei ollut havaittavissa. Paremminkin vitsailtiin isosta lottovoitosta, että menikö se sittenkään sinne pääkaupungin lähistölle, kun äijät laittelee tommosia koneita näillä bensanhinnoilla.
HAHA! :D
//johannes

---------------------
250CE -72 M104 3,2L

Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Merkari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 226
Liittynyt: To 14.01.2010 19:31
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja Merkari »

On se vaan hieno kuunnella V8 soundia W115 koppasesta kun taas poikkes pihassa !!!
Oma V8 kun on tallissa.
123 280CE -76 EX
124 230 CE -91
108 250S -67 vartoo inspiraatioo EX
202 250 td 20v -96 EX
202 280 -94
140 350Std -96 EX
S210 220 cdi -01 työnalla
S210 320 purussa
Chevy Belair -60 4D sedan EX
124 230 TE -92EX
202 180 purussa (jakoketju poikki) EX
Avatar
W111-SBC
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 14.01.2013 22:21

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja W111-SBC »

A kirjoitti: Mulla ei ole tiedossa montako V8 koneista on ajossa, tässä kuitenkin yksi lisää :twisted: .

Kuva

Mullakin on yksi kasikoneinen vanhus ajossa. W111 sedan, chevyn pikkulohkolla ja nelilinkeillä.
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

W111-SBC kirjoitti:
A kirjoitti: Mulla ei ole tiedossa montako V8 koneista on ajossa, tässä kuitenkin yksi lisää :twisted: .

Kuva

Mullakin on yksi kasikoneinen vanhus ajossa. W111 sedan, chevyn pikkulohkolla ja nelilinkeillä.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Toi on HIENO!!!

Kadehdin :oops:. Siinä on sitä jotain(racehenkisyyttä/"munaa").
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Avatar
hismajestics
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1764
Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja hismajestics »

W111-SBC kirjoitti:
A kirjoitti: Mulla ei ole tiedossa montako V8 koneista on ajossa, tässä kuitenkin yksi lisää :twisted: .

Kuva

Mullakin on yksi kasikoneinen vanhus ajossa. W111 sedan, chevyn pikkulohkolla ja nelilinkeillä.
Valaiskaa pikkasen tietämätöntä; mitä tarkoitetaan "nelilinkeillä"?
//johannes

---------------------
250CE -72 M104 3,2L

Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Johannes, pistähän "kuukeliin" hakusanaksi toi, ja kato mitä tulee.

Ei ole meidän juttu(ei ainakaan enää mun), kyseessä on jousitetun ns."jäykän" taka-akselin tuenta systeemi, millä saataisiin mahdollisimman maksimaalinen voima välitettyä "tartariin".

Opiskelin aihetta joskus kauan sitten(harrastanut myös "lähtöautoilua" :o ), ja pääsin kohtalaisesti jyvälle tukitankojen leikkaus kulmista ym.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

.
Viimeksi muokannut AP-race/lake, Su 29.09.2013 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
hismajestics
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1764
Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja hismajestics »

No joo, joo Artsi... :wink:

Lähinnä ajattelin, että miten nelilinkki "yleensä" toteutetaan ja erityisesti tuossa W111. Onko vaihdettu koko taka-akseli vai miten?
//johannes

---------------------
250CE -72 M104 3,2L

Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Avatar
W111-SBC
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 14.01.2013 22:21

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja W111-SBC »

Tuossa mun mesessä on muutettu koko alusta, runkopalkit, lattiat, helmat,pyöränkotelot, taka-akseli ym ym ym.

Lisäkysymykset voi laittaa vaikka yksityisviestillä ettei sotkeennu tämä A:n topikki.
Avatar
pystyvalo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
Paikkakunta: vaasa/espoo
Viesti:

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja pystyvalo »

Ei voi sanoa että aktiivi ajossa,
mutta täältä löytyy yksi W114, jossa SBC350+th350.
Aika sullomistahan se tuntuu vaativan että pellin alle saa minkään valmistajan kasin sopimaan.
Varmaan fordin pikkulohko olisi vierasmoottoreista helpoin sullottava,
koska se on kompaktimpi lohkoltaan kuin chevy + siinä on sumppu valmiiksi oikeassa päässä moottoria.
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 266
Liittynyt: Pe 31.08.2007 22:21
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Artsin pystylyhty W115/V8

Viesti Kirjoittaja A »

Tervehdys.

Onko autosi rakennettu ns. vanhaan hyvään aikaan, vai oletko luvittanut sen nykyisen TRAFIn kanssa. Kyllähän tossa "aidossa" kasissa on paljon muhkeammat äänet, kun tämmösessä pikku koneessa. Toisaalta tämmönen kiljuu aika kivasti kierroksilla.

Joo, tää mun auto aloitti taas aktiivi palveluksen tälle kesälle tossa helmikuun loppupuolella, kun purin ton avokkaan maalarille. Täytyis tääkin keritä maalaamaan kun on niin rujon näköinen. Tällä hetkellä vaan työkiireet pitää huolen ettei tota avokastakaan kerkiä kasaamaan.

T:A.
--------
W115 240D/3.5 V8/Pystäri
R129 3.0/24/Routakiila
W136 170 S-V 2.0Automat/Vanhus
W903 313cdi
Vastaa Viestiin