Jampan W201 2,6 '88
Jampan W201 2,6 '88
Terve vaan kaikille foorumilaisille! Nythän kävi näin, että entinen opelisti kyllästyi omegansa temppuiluun ja päätti vaihtaa merkkiä..
Kesälomareissulle mentiin Opelilla ja kotiin tultiin Mersulla - siinäpä se pähkinänkuoressa..
Rovaniemeltä löytyi siis tämmönen vuoden 1988 W201:nen, 2,6 koneella ja automaattilootalla. Auto oli haettu myyjän puheiden mukaan Saksasta alle kaksi vuotta aiemmin, ja ollu isällään(?) kesäautona Äkäslompolossa sen jälkeen. Autossa oli vaan kesärenkaat ja nekin huonokuntoiset, huoltohistoriasta ei muuta kuin saksankielinen mersun alkuperäinen huoltokirja ja sitten myyjän sana että mitä on tehty ja milloin.. Auto vaikutti kylläkin hyväkuntoiselta päällepäin, eikä koeajossakaan ilmennyt mitään ihmeellistä, joten kaupat sitten tehtiin.
Mittarilukema oli ostettaessa reilu 205tkm, ja koska saksantuonti, oletan että siinä ei ole aivan kaikki. Tosin penkki, poljinpinnat ja ratti ovat ehjät. Kaveri jolla oli samanlainen mutta manuaali 250tkm ajettu, tuumasi tän mun yksilön olevan pelleiltään paljon paremmassa kunnossa ja kuulemma konekin vaikutti parempikuntoiselta. Tiedä sitten, mutta tuskimpa tuolla on yli 300 rullattu. Ostamisesta seuraavana päivänä huomasin että matkamittari ei ota ihan joka kilometriä talteen.. Mittaristo kävi Vekatronicsilla korjauksessa, mutta vika ei täysin korjaantunut. Nyt talteen tulee kylläkin suurin osa kilometreista, kattoo jos raskis investoija uuteen mittariin. ja joo, onhan niillä 12kk takuu, mutta perseestä se on kolme viikkoa ajella ilman mittaristoa... ja ohan siinä irrottamisessakin oma hommansa. Samalla kun mittaristo oli irti, pakersin sinne ne kromirinkulat paikalleen, ja mielstäni ne sopii sinne hyvin.
Tähän mennessä ei ole kummallisempaa vikaakaan ilmennyt, pikkusen joutuu tunkinreikien ympäryksiä hitsaamaan leimalle ja ovien alareunat on kans ruosteessa.. Lohko on öljynen mutta öljyä ei katoa ainakaan paljoa. Myös perä on öljynen mutta totta siellä on sisäpuolellakin vielä jotain. Kuskinpuolen sähkölasi ei enää aukea, en oo tutkinu että missä vika.
Renkaat kun oli mitä oli, tuli eksyttyä sitten rengasliikkeeseen rahoissaan. Mukaan tarttui sitten 17 alut 205/45 kumein
Viimeisimpänä liikkeenä on ollut takalasien tummennus 35 kalvolla. Tein itse ja säästin.. jälki ei siis virheetöntä, mutta kait tuo menee. ja jos alkaa häirittee niin sitten repii irti ja käyttää liikkeessä, Omegan tummennutin Tuusulan A-mainoksella ja jälki oli kyllä hyvää.
Sitten se tuninkikärpänen pääsi purasemaan.. H&R Cupkit 60/40 sarja on laitettu tilaukseen. Laitan siitä sitten juttua kun sarja ilmestyy tontille..
Ja ehjä harmaa ovipahvi kuskinoveen on edelleen hakusessa!
Kesälomareissulle mentiin Opelilla ja kotiin tultiin Mersulla - siinäpä se pähkinänkuoressa..
Rovaniemeltä löytyi siis tämmönen vuoden 1988 W201:nen, 2,6 koneella ja automaattilootalla. Auto oli haettu myyjän puheiden mukaan Saksasta alle kaksi vuotta aiemmin, ja ollu isällään(?) kesäautona Äkäslompolossa sen jälkeen. Autossa oli vaan kesärenkaat ja nekin huonokuntoiset, huoltohistoriasta ei muuta kuin saksankielinen mersun alkuperäinen huoltokirja ja sitten myyjän sana että mitä on tehty ja milloin.. Auto vaikutti kylläkin hyväkuntoiselta päällepäin, eikä koeajossakaan ilmennyt mitään ihmeellistä, joten kaupat sitten tehtiin.
Mittarilukema oli ostettaessa reilu 205tkm, ja koska saksantuonti, oletan että siinä ei ole aivan kaikki. Tosin penkki, poljinpinnat ja ratti ovat ehjät. Kaveri jolla oli samanlainen mutta manuaali 250tkm ajettu, tuumasi tän mun yksilön olevan pelleiltään paljon paremmassa kunnossa ja kuulemma konekin vaikutti parempikuntoiselta. Tiedä sitten, mutta tuskimpa tuolla on yli 300 rullattu. Ostamisesta seuraavana päivänä huomasin että matkamittari ei ota ihan joka kilometriä talteen.. Mittaristo kävi Vekatronicsilla korjauksessa, mutta vika ei täysin korjaantunut. Nyt talteen tulee kylläkin suurin osa kilometreista, kattoo jos raskis investoija uuteen mittariin. ja joo, onhan niillä 12kk takuu, mutta perseestä se on kolme viikkoa ajella ilman mittaristoa... ja ohan siinä irrottamisessakin oma hommansa. Samalla kun mittaristo oli irti, pakersin sinne ne kromirinkulat paikalleen, ja mielstäni ne sopii sinne hyvin.
Tähän mennessä ei ole kummallisempaa vikaakaan ilmennyt, pikkusen joutuu tunkinreikien ympäryksiä hitsaamaan leimalle ja ovien alareunat on kans ruosteessa.. Lohko on öljynen mutta öljyä ei katoa ainakaan paljoa. Myös perä on öljynen mutta totta siellä on sisäpuolellakin vielä jotain. Kuskinpuolen sähkölasi ei enää aukea, en oo tutkinu että missä vika.
Renkaat kun oli mitä oli, tuli eksyttyä sitten rengasliikkeeseen rahoissaan. Mukaan tarttui sitten 17 alut 205/45 kumein
Viimeisimpänä liikkeenä on ollut takalasien tummennus 35 kalvolla. Tein itse ja säästin.. jälki ei siis virheetöntä, mutta kait tuo menee. ja jos alkaa häirittee niin sitten repii irti ja käyttää liikkeessä, Omegan tummennutin Tuusulan A-mainoksella ja jälki oli kyllä hyvää.
Sitten se tuninkikärpänen pääsi purasemaan.. H&R Cupkit 60/40 sarja on laitettu tilaukseen. Laitan siitä sitten juttua kun sarja ilmestyy tontille..
Ja ehjä harmaa ovipahvi kuskinoveen on edelleen hakusessa!
ex:
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
Re: Jampan W201 2,6 '88
muuten tosi hyvä tuo h&r cupkit mut iskarit on paskat. ite vaihdoin vuoden sisällä takaiskarit takuuseen ja etuset rupes olemaan entiset vuoden ajon jälkeen
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: Jampan W201 2,6 '88
Ja tottakai olit vielä lyhentänyt jousia että iskarit varmasti pohjaa kunnolla? Ittellä ainaki toiminu useamman vuoden ilman mitään rikkoja ja on vieläkin ehjänä autossa kiinni. Jos en väärin muista niin 3 vuotta ollut kiinni h&r cupkitti.mage_90 kirjoitti:muuten tosi hyvä tuo h&r cupkit mut iskarit on paskat. ite vaihdoin vuoden sisällä takaiskarit takuuseen ja etuset rupes olemaan entiset vuoden ajon jälkeen
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: Jampan W201 2,6 '88
Niinhän tuo on että makuasioita tuppaa olemaan... keltä vaan kysyt niin erimieltä. Saman totesin ko tuohon edelliseen autoon laitoin KW sport alustan. Porukka kehu helvettiin asti - mun mielestä liikaa pintakova. ja takaiskarit meni takuuseen 8000km jälkeen, valmistusvika.
Tässä meseen tulevassa setissä jännättää lähinnä että tarteeko kaaret mankeloija uusiksi, siitäkin löytyy foorumia selaamalla kahenlaista tietoa.
Tässä meseen tulevassa setissä jännättää lähinnä että tarteeko kaaret mankeloija uusiksi, siitäkin löytyy foorumia selaamalla kahenlaista tietoa.
ex:
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
Re: Jampan W201 2,6 '88
No mitä kuvasta kattoo niin takaa ei tartte mankeloida jos ei laita minkäänlaista spaceria väliin edessä voi riittä kantin taitto sisälle jos tarttee sitäkäända_jamppa kirjoitti:Niinhän tuo on että makuasioita tuppaa olemaan... keltä vaan kysyt niin erimieltä. Saman totesin ko tuohon edelliseen autoon laitoin KW sport alustan. Porukka kehu helvettiin asti - mun mielestä liikaa pintakova. ja takaiskarit meni takuuseen 8000km jälkeen, valmistusvika.
Tässä meseen tulevassa setissä jännättää lähinnä että tarteeko kaaret mankeloija uusiksi, siitäkin löytyy foorumia selaamalla kahenlaista tietoa.
Hieno W201! Itsekin hommasin 190D juuri viime sunnuntaina ja on omasta mielestä todella hieno auto! Tuo sinun tenava on todella hyvässä kunnossa ainakin pelleiltään
Seurailen tätä innolla millanen tästä tulee
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: Jampan W201 2,6 '88
Ai että ku on siisti korinen pikku mersu Hieno tähtiki
Re: Jampan W201 2,6 '88
Nätti on tenava onko miten pahasti päässyt korroosio puremaan?
300D -91
250D - 92
190E 1.8 - 91
250D - 92
190E 1.8 - 91
Re: Jampan W201 2,6 '88
Noniin, alusta saapui, se asennettiin paikalleen ja nyt on otettu sitten tuntumaa että millainen tuli. Mainittakoon että tässä postauksessa olevat kuvat ovat kaverini käsialaa, oma kalusto ja taito ei ihan näin pitkälle riitä, vaikka lähelle pääsenkin
Mutta asiaan! Eli H&R Cupkit 60/40 ja kuten joku huutelikin täällä foorumilla jossain että kutoskoneinen tulee sillä enemmänki kuin tonttiin, oli aivan oikeassa. Tulos jopa yllätti hieman, toisaalta, edessä oli ilmeisesti kuormajouset paikallaan - se selittää hieman
#3:sen kumit laitoin joka nurkkaan, ja rengastus on kuvissa 205/45 r17, vanteet on 7,5 leveät (ET:tä en nyt hätäseen muista)
Ajettavuus on mielestäni hyvä, alusta on kova ja jäykkä, muttei pahastikkaan pintakova. Ja matala se on kyllä, mutta maavaraa jäi vielä, vain pari kertaa olen onnistunu pohjakosketuksen saamaan noh, talvea odotellessa..
sitten niitä huonoja puolia:
- Etukaaret menee mankelointiin, tasamaalla suoraan ajettaessa ei hiero, mutta käännyttäessä kun osuu töyssyyn... Kantille annettiin jo ensiapua, nyt ottaa hieman yläreunasta. Tosin talvirenkaissa ongelma ei niin paha, eli ei tartte hätäillä. Takana ei ongelmia!
- Kun auto oli nosturilla purettuna ja pääsi näkemään paremmin puslien ja nivelten kuntoa... Noh, ei mitään hälyttävää mutta eihän ne uusiakaan ole. Nyt onki mietintämyssyssä että hakeakko vikalista vai ennakoida ennen leimaa.. Ajaessa ei tunnu vikaa.
Sitten tunkin nostokohdat edessä on pikkusen pehmosta, takana alkavaa mutta ei pehmeetä vielä. Pintapelleissä on vain pari pikkujuttua, voisin melkeempä kuvia ottaa tässä joutessani. Muttasiis isoimmat ongelmat ei oo näkyvissä pinnoissa.
Mutta asiaan! Eli H&R Cupkit 60/40 ja kuten joku huutelikin täällä foorumilla jossain että kutoskoneinen tulee sillä enemmänki kuin tonttiin, oli aivan oikeassa. Tulos jopa yllätti hieman, toisaalta, edessä oli ilmeisesti kuormajouset paikallaan - se selittää hieman
#3:sen kumit laitoin joka nurkkaan, ja rengastus on kuvissa 205/45 r17, vanteet on 7,5 leveät (ET:tä en nyt hätäseen muista)
Ajettavuus on mielestäni hyvä, alusta on kova ja jäykkä, muttei pahastikkaan pintakova. Ja matala se on kyllä, mutta maavaraa jäi vielä, vain pari kertaa olen onnistunu pohjakosketuksen saamaan noh, talvea odotellessa..
sitten niitä huonoja puolia:
- Etukaaret menee mankelointiin, tasamaalla suoraan ajettaessa ei hiero, mutta käännyttäessä kun osuu töyssyyn... Kantille annettiin jo ensiapua, nyt ottaa hieman yläreunasta. Tosin talvirenkaissa ongelma ei niin paha, eli ei tartte hätäillä. Takana ei ongelmia!
- Kun auto oli nosturilla purettuna ja pääsi näkemään paremmin puslien ja nivelten kuntoa... Noh, ei mitään hälyttävää mutta eihän ne uusiakaan ole. Nyt onki mietintämyssyssä että hakeakko vikalista vai ennakoida ennen leimaa.. Ajaessa ei tunnu vikaa.
Kuvia ei ole korroosiosta, mutta ei pahastikkaan! Pohja on kova ja massassa, vikaa löytyy ovien alareunasta (se kynnyksen alue) - vaatii rälläkonetta ja hitsiä.94zip kirjoitti:Nätti on tenava onko miten pahasti päässyt korroosio puremaan?
Sitten tunkin nostokohdat edessä on pikkusen pehmosta, takana alkavaa mutta ei pehmeetä vielä. Pintapelleissä on vain pari pikkujuttua, voisin melkeempä kuvia ottaa tässä joutessani. Muttasiis isoimmat ongelmat ei oo näkyvissä pinnoissa.
ex:
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
Re: Jampan W201 2,6 '88
Noniin, vähän päivitystä tännekkin..
Ikkunan nostimen vika paljastui vialliseksi katkaisijaksi, nyt kuskin ikkuna aukeaa kun laitoin siihen pelkääjänpuolen katkaisijan. Toinen ehjä katkaisija täytyy siis hommata. Keskuslukko alkoi värkkäyttämään, aukasee etuovet ja kontin, sitten jää pumppu jauhamaan hetkeksi - mutta jättää takaovet ja tankinluukun lukkoon. Lukitsee kyllä kaikki normaalisti, elikkä haiskahtaa ilmavuodolta. Mistä kannattaisi alkaa etsimään; jostain tankinluukun luotako?
Käytin auton leimalla eilettäin, ja läpihän tuo meni! Korjauskehotuksena oli pakoputken yksi kiinnike murtunut (takapyörän kohdalta). Näytti siltä että olis helppo hitsata. Lähdin ihan vikalistaa hakemaan, mutta yllätti kun tuon enempää ei vikaa ollut.. Mielestäni esim. edestä tunkinreikien kohdalla olevaa korroosiota joutas hitsaamaan, mutta inssille se kelpas? Sitten käsijarru ei pidä - hidastaa mutta ei pidä autoa paikallaan. Epäilen ettei edes kokeillut sen toimintaa.. No ei voi valittaa! Käytän ens kerrallakin tuolla leimalla.. Nyt onkin 03/2015 asti ajoaikaa!
Siinä sitten kun hämmentyneenä sain uuden otteen kouraan ja starttasin auton ajaakseni sen ulos hallista, syttyi ABS valo..
Kerrankin tuuria että vikuroi vasta leiman jälkeen. Nyt siis asiantuntijat, auttakaas keltanokkaa! kaipaisin siis tietoa, että voiko tuota jotenkin diagnosoida (hyppylangalla tms, tietokonetta ei maha saada kiinni?) että missä vika? Oma teoria on että jokin antureista paskanen/johto poikki/kosketushärö. Sopis meinaan siihen kun inssi väänteli ja koputteli renkaat ja nivelet ja vetoakselit, jonka jälkeen valo syttyy. Tosin on oirehtinut aiemmin hieman: heti starttauksen jälkeen kun rullaa pintakaasulla ja jarruttaa perään niin abs rummuttaa. (viittais anturivikaan mielestäni) MUTTA: kun käyttää kierroksia niin ongelma poistuu?! Plus että tuota oiretta ei ole enää pariin kuukauteen ollut. Ja valo syttyi nyt vasta leiman jälkeen..
Talvirenkaat löyty käytettynä, peltivanteilla ja ufo-pöläreillä. Jos siis tarvetta jollain 15" orkkis aluille (ekassa viestissä kuvaa) nii laittaa faxia. Ei pakkoa myydä.
Ikkunan nostimen vika paljastui vialliseksi katkaisijaksi, nyt kuskin ikkuna aukeaa kun laitoin siihen pelkääjänpuolen katkaisijan. Toinen ehjä katkaisija täytyy siis hommata. Keskuslukko alkoi värkkäyttämään, aukasee etuovet ja kontin, sitten jää pumppu jauhamaan hetkeksi - mutta jättää takaovet ja tankinluukun lukkoon. Lukitsee kyllä kaikki normaalisti, elikkä haiskahtaa ilmavuodolta. Mistä kannattaisi alkaa etsimään; jostain tankinluukun luotako?
Käytin auton leimalla eilettäin, ja läpihän tuo meni! Korjauskehotuksena oli pakoputken yksi kiinnike murtunut (takapyörän kohdalta). Näytti siltä että olis helppo hitsata. Lähdin ihan vikalistaa hakemaan, mutta yllätti kun tuon enempää ei vikaa ollut.. Mielestäni esim. edestä tunkinreikien kohdalla olevaa korroosiota joutas hitsaamaan, mutta inssille se kelpas? Sitten käsijarru ei pidä - hidastaa mutta ei pidä autoa paikallaan. Epäilen ettei edes kokeillut sen toimintaa.. No ei voi valittaa! Käytän ens kerrallakin tuolla leimalla.. Nyt onkin 03/2015 asti ajoaikaa!
Siinä sitten kun hämmentyneenä sain uuden otteen kouraan ja starttasin auton ajaakseni sen ulos hallista, syttyi ABS valo..
Kerrankin tuuria että vikuroi vasta leiman jälkeen. Nyt siis asiantuntijat, auttakaas keltanokkaa! kaipaisin siis tietoa, että voiko tuota jotenkin diagnosoida (hyppylangalla tms, tietokonetta ei maha saada kiinni?) että missä vika? Oma teoria on että jokin antureista paskanen/johto poikki/kosketushärö. Sopis meinaan siihen kun inssi väänteli ja koputteli renkaat ja nivelet ja vetoakselit, jonka jälkeen valo syttyy. Tosin on oirehtinut aiemmin hieman: heti starttauksen jälkeen kun rullaa pintakaasulla ja jarruttaa perään niin abs rummuttaa. (viittais anturivikaan mielestäni) MUTTA: kun käyttää kierroksia niin ongelma poistuu?! Plus että tuota oiretta ei ole enää pariin kuukauteen ollut. Ja valo syttyi nyt vasta leiman jälkeen..
Talvirenkaat löyty käytettynä, peltivanteilla ja ufo-pöläreillä. Jos siis tarvetta jollain 15" orkkis aluille (ekassa viestissä kuvaa) nii laittaa faxia. Ei pakkoa myydä.
ex:
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
Re: Jampan W201 2,6 '88
Hyvännäköinen tenava! Vähän pelästyin noita vanteita ekassa kuvassa, mutta lopputulos oli yllättävänkin hieno!
Itse olisin pysytellyt tuumaa pienemmissä kasi- tai viistoistreikäsis.
Itse olisin pysytellyt tuumaa pienemmissä kasi- tai viistoistreikäsis.
Re: Jampan W201 2,6 '88
Maskin ritilän kun maalais mustaksi nii paranis keulan ilme. Etuvalojen aluset ja pissapojan säiliön alus kannattaa katsoa korroosion varalta. Pissa pojan tankin ei tarvi kauan vuotaa niin on jo hyvässä ruosteessa pelti siitä alta.
300D -91
250D - 92
190E 1.8 - 91
250D - 92
190E 1.8 - 91
Re: Jampan W201 2,6 '88
Alhainen jännite pudottaa ABS:n pois. Nyt voisi olla siitä kyse.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: Jampan W201 2,6 '88
Jep, kannattaa tarkistaa laturista hiilien kunto jos ne on kulunut liikaa. Huono akkukin voi tietenkin olla syynä.
w201 190D
w123 om606 Turbo Diesel
w123 om606 Turbo Diesel
Re: Jampan W201 2,6 '88
Tämä oliki mulle uus tieto! Täytyypä pitää mielessä.. Nyt tosin ei tämä ole syy, latausjännite 13,8. Eli mielestäni kunnossa? Akku kylläkin sanoi kortonplöö parin päivän seisomisen jälkeen Nyt on uusi akku, ja ABS-valo killittää edelleen mittaritaulussa. Laitoin 75ah akun, vanha oli 60ah luokkaa.markoala kirjoitti:Alhainen jännite pudottaa ABS:n pois. Nyt voisi olla siitä kyse.
Tuo ABS vika alkaa pahasti haiskahtaa anturivialta/kosketushäröltä, yks päivä se sammu ittekseen ja seuraavalla mukulakivi eekoolla sytty taas palamaan
Viimeisimpänä rojektina on poppivehkeitten asennus.. Tarkoitus olisi laittaa 10" elementti pauhaamaan konttiin ja takakaiuttimet myös soimaan vahvistimen voimin. Virtapiuhojen läpivienti oli odotettua helpompaa, siis tulipellistä. Nyt ne on takapenkillä RCA kaapeleiden seurana ihmettelemässä että mistä konttiin. Ei oikeen nappais irrottaa bensatankkia että sais johdot nätisti. Nyt yön yli nukuttuna vois mennä taas ihmettelemään, totta ne jotain kautta saa menemään.
ex:
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
Re: Jampan W201 2,6 '88
Kontissa on molemmissa yläkulmissa valmiit läpiviennit kontiin. Löytää kun nappaa takapenkin selkänojan pois. Virtakaapeli ja rca kaapeli kannattaa viedä eri kulmilta niin vältyy häiriöiltä.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Re: Jampan W201 - myyty, nyt w124 300D
Nonniin, pikkusen tuli muuttujia matkaan. Juuri kun sain poppikset asennettua ja säädettyä hyväksi - ne saikin repiä pois.
Muuton takia työmatka piteni huomattavasti, ja pienempi kulutus alkoi kuulostaa houkuttelevalta.. Hetken kun sitä ajatusta pyöritteli, niin olikin 190 myynnissä.
Se sitten meni, tilalle tuli '93 vuoden w124 sedan, 300D automaatti. Turbottomalla 24v tekniikalla. Mittarilukemaan nähden siistikuntoinen, pikkusta pintaruostetta ja sähkövikaa löytyy. Kahtellaan millanen kampe tuo loppuunsa on, ehkä siittä voi sitten jotain raapustella tännekin. Ensi vaikutelmat on positiiviset, toinen mersu nyt mulle, mutta eka diesel-auto ikinä.
Kesävanteet ja poppikoneet jäi luonnollisesti ittelle.
Muuton takia työmatka piteni huomattavasti, ja pienempi kulutus alkoi kuulostaa houkuttelevalta.. Hetken kun sitä ajatusta pyöritteli, niin olikin 190 myynnissä.
Se sitten meni, tilalle tuli '93 vuoden w124 sedan, 300D automaatti. Turbottomalla 24v tekniikalla. Mittarilukemaan nähden siistikuntoinen, pikkusta pintaruostetta ja sähkövikaa löytyy. Kahtellaan millanen kampe tuo loppuunsa on, ehkä siittä voi sitten jotain raapustella tännekin. Ensi vaikutelmat on positiiviset, toinen mersu nyt mulle, mutta eka diesel-auto ikinä.
Kesävanteet ja poppikoneet jäi luonnollisesti ittelle.
ex:
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
MB W124 300D 24v '93
MB W201 2,6l '88
Re: Jampan W201 - myyty, nyt w124 300D
Laitappa lankusta kuvia ihmeessä tänne! ja millasta vikaa siinä nyt on, ei varmaan mitään ajoa haittaavaa ku vaikutelmat on hyvätda_jamppa kirjoitti:Nonniin, pikkusen tuli muuttujia matkaan. Juuri kun sain poppikset asennettua ja säädettyä hyväksi - ne saikin repiä pois.
Muuton takia työmatka piteni huomattavasti, ja pienempi kulutus alkoi kuulostaa houkuttelevalta.. Hetken kun sitä ajatusta pyöritteli, niin olikin 190 myynnissä.
Se sitten meni, tilalle tuli '93 vuoden w124 sedan, 300D automaatti. Turbottomalla 24v tekniikalla. Mittarilukemaan nähden siistikuntoinen, pikkusta pintaruostetta ja sähkövikaa löytyy. Kahtellaan millanen kampe tuo loppuunsa on, ehkä siittä voi sitten jotain raapustella tännekin. Ensi vaikutelmat on positiiviset, toinen mersu nyt mulle, mutta eka diesel-auto ikinä.
Kesävanteet ja poppikoneet jäi luonnollisesti ittelle.
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5