Auto on -03 ja juuri nyt on vaihdettu korjaamolla kaikki uudet valot umpioineen päivineen (kolari, jossa autoon vaihdettiin myös etupuskuri).
Vaikkakin valot on edelleen paljon haukutut H7:t, niin siitä huolimatta valot parani todella paljon verrattuna vanhoihin (alkuperäisiin). Vanhat muovit oli niinkuin santapaperilla olisi hinkattu.
Valot on nyt kuulemma säädetty merkkikorjaamolla, eli lyhyillä valot näyttää hyvin mutta pitkillä eteen (ja ehkä vähän keskilinjasta oikealla) tulee sellainen kirkas valoläiskä. Onkohan se normaalia?
Ja saako niitä pitkiä edes erikseen säädettyä? Vaikea sanoa miltä w211:sen valot ovat alunperin näytäneet, kun itselläni valot ovat olleet aina kohtuullisen kuluneessa kunnossa...
ps. ja mitkä ne useat pystysuuntaiset raidat on kaikissa lampuissa?
W211 ja ajovalojen säätö
W211 ja ajovalojen säätö
W211 Classic, -03, 200 CDI (211.004)
Re: W211 ja ajovalojen säätö
Onkohan poltin varmasti oikealla paikallaan?
Noita muovi laseja voi hioa ja kiillottaa naarmut pois...täällä on kuvia ja haku löytää.
Yleisesti jos lyhyet on oikein säädetty niin pitkät seuraa aina niitä eli ei tartte tai voi säätää.
Umpiossa on kyllä paljon säätö mahdollisuuksia..tai ainakin tarpeellisen verran.
Noita muovi laseja voi hioa ja kiillottaa naarmut pois...täällä on kuvia ja haku löytää.
Yleisesti jos lyhyet on oikein säädetty niin pitkät seuraa aina niitä eli ei tartte tai voi säätää.
Umpiossa on kyllä paljon säätö mahdollisuuksia..tai ainakin tarpeellisen verran.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W211 ja ajovalojen säätö
Löytyyhän noista lyhkäsille ja pitkille erikseen säätöruuvi ainakin korkeussuunnassa.