Pyöränlaakerin kiristys w204
Pyöränlaakerin kiristys w204
Moi. Kuinka etupyörän laakerit tiukataan oikein , jostakin luin että kiristettäisiin niin että kierretään kiristysmutteria niin että kun alkaa tuntumaan vastusta niin vähän takaisin? Omassa autossani ei minkään laista vastusta tule vaikka kuinka kiristää
jos elämä on rankkaa lue aku ankkaa
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
Re: Pyöränlaakerin kiristys w204
Heh..tästä oli aikoinaan aika tiukkaakin vääntöä täällä:)))vois jollain hakusanalla löytääkkin,mut asiaan.Chatchat kirjoitti:Moi. Kuinka etupyörän laakerit tiukataan oikein , jostakin luin että kiristettäisiin niin että kierretään kiristysmutteria niin että kun alkaa tuntumaan vastusta niin vähän takaisin? Omassa autossani ei minkään laista vastusta tule vaikka kuinka kiristää
Olet kyllä mielestäni asian ytimessä,mikäli kuitenkin tilanne on kuin sen kerrot,uskoisin laakerin tulleen tiensä päähän.
Josko jokin nerokas uusi keksintö on syrjäyttänyt vanhan kartiolaakerin,(sitten voin rauhassa hiljentyä omien ristipistotöideni pariin)epäilen..
Kiinnostava tieto on,paljonko laakerilla on kilometrejä takana?
Loppu se on joka tapauksessa,mut kiinnostaa....
jos olen väärässä,kiinnostaa viel enemmän
W163 400 cdi
Re: Pyöränlaakerin kiristys w204
Kartiolaakeri kannattaa kiristää sormitiukkuudelle siten, että klappi lähtee pois. Tämä menetelmä pätee ainakain VW Typ ykkösestä MB W201:seen saakka.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020