Jokkis 190
Peräksi tulee joko ässämersun kitkalukko tai sitte volvon jäykkä perä hitsilukolla. Laatikosta ei oo vielä varmuutta, mutta joku M102:seen sopiva on hakusessa. Jos sitä ei löyty, niin pakko kait seki on sovittaa volvosta. Auto ei oo kovin mätä, mitä nyt vähä lokasuojissa on ruostetta... Ja ei taida ehtiä kemoraan valmiiksi, ainakaan asfaltti kunkkuun. Kattoo jos syksyllä on muitten järjestämiä kisoja siellä, niin niihin sitte!
jokkismese
Entistä jokkiskuskia sykähdyttää kaikki erikoinen kalusto lähtöviivalla. Vaatii kyllä herkkiä raajoja pärjätä fiiuille lähtökiihdytyksessä.
Nostan hattua projektille!
Nostan hattua projektille!
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ma 14.02.2005 21:30
- Paikkakunta: Satakunta
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 11
- Liittynyt: Ti 03.02.2004 10:28
- Paikkakunta: oulu
jokis 190
tein pelloon 4vuotta sitten 123 280tc mersun olin ensimmäinen tippuja ennen finaaleita vakio tekniikalla.nykysin auto on pohjanmaalla kolmella kaksikurkkusella kaasuttimella.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 11
- Liittynyt: Ti 03.02.2004 10:28
- Paikkakunta: oulu
190 jokkis
kävin vaasassa katsomassa jaguar xj12 jokkikseen vm85(hinta 2000eur koko täys auto) mutta kone ei vetäny mihinkään jäi sitten ostamatta mutta oulusta tulee kemoraan bmv 750ial.
joo tuttuja miehiä DDRT:n porukat...tein pelloon 4vuotta sitten 123 280tc mersun olin ensimmäinen tippuja ennen finaaleita vakio tekniikalla.nykysin auto on pohjanmaalla kolmella kaksikurkkusella kaasuttimella.
Viimeksi muokannut Tikkar, La 13.08.2005 23:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: 190 jokkis
En tajua roskapönttövehkeistä mitään muuta kuin että hauska on hommaa katsoa Eikös sitten keppiluokassa ole mitään rajoituksia kuutiotilavuuden suhteen?jukka salo kirjoitti:kävin vaasassa katsomassa jaguar xj12 jokkikseen vm85(hinta 2000eur koko täys auto) mutta kone ei vetäny mihinkään jäi sitten ostamatta mutta oulusta tulee kemoraan bmv 750ial.
No nytpä ollaan viisaampia, kiitoksia.Tikkar kirjoitti:Saa olla niin suuri kone kuin alunperin on ollu, jos on oma kone. Vieraskoneena saa kardaaneissa/etuvedoissa olla 2050cc ja takatuuppareissa 1650cc.
Metriäkään en ole jm:ää ajanut, mutta sijoittanut tekniikkaan sitäkin enemmän Seisonnassa olevaan harrastekuplaan on tullut teetätettyä puolenkymmentä pannua alan miehillä.
Saa kyllä veeveellä ajo aivan uuden luonteen kun voimaa on normaalin 34 hv sijaan 150 hv+... Kuten allekirjoituksesta käy ilmi nykyinen pannu on pitkäiskuisella kampuralla varustettu 2.2 L mualimanlopunhirvitys.
Viiteen vuoteen on tullut volskilla ajettua alle 200 km, pitäisiköhän ensi kesänä kunnostautua...
Niin, moottoripuolelle on tullut volskiin sijoitettua n.40000 mk, tosin niitä on tullut rikottua neljä kappaletta, viides menossa matalammilla puristuksilla ja isommalla tilavuudella.
kirkkailla laseilla varustettu 190D valkoisena miellyttää silmää, taitaa tuossa teidän jokkisprojektissa olla sävylasit?
jos tuollainen sopii W201:n alle niin kiinnostaa kovasti! 300hv:lla taitaa voima karata vasen takaratas näyttävästi savuten ja perävaihdot ajoitetaan öljynvaihdon yhteyteen.Tikkar kirjoitti:Peräksi tulee joko ässämersun kitkalukko..
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Ei yhtä ilman kahta. Ensimmäinenkään ei ole viellä aivan valmis ja uusi projekti jo odottaa pihassa
http://www.netikka.net/tikkar/mercedes/evo2/
http://www.netikka.net/tikkar/mercedes/evo2/
Joitain uusia kuvia lisätty mersusta http://www.tikkar.net