Mororus taas pitkän pitkästä aikaa! Tuota noin, osaisikos joku kertoa että onko millainen homma ottaa pakosarjat pois tuollaisesta vanahasta 55:sta?! Eihän vaan tarvitse koko konetta napata keulilta pois? Tarkoitus olisi tilila vähän paremmin virtaavaa sarjaa saksasta ja siksipä utelen että millainen homma olisi mahdollisesti tulossa. Kiitoksia jo etukäteen mahdolisille vastaajille=)
T:Gilssin Vani
E55(-98) Pakosarjojen irroitus..
E55(-98) Pakosarjojen irroitus..
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Re: E55(-98) Pakosarjojen irroitus..
Eiköhän ne saa ruuvailtua ihan siinä missä muistakin. Älä sitten pilaa hommaa millään kiinanrosteri sarjoilla
Re: E55(-98) Pakosarjojen irroitus..
Melkein voisin hatusta heittää että ahdasta tulee olemaan varmasti ja erikoistyökaluja joutuu käyttään, tuntuu olevan pienemmissäkin mosissa aika ahtaalla että pääsee käsiksi muttereihin. Ja sitten vielä se että lähteekö ne katkeematta irti eli varmaan helpottaa koneen kuumaksi ajaminen joka tietty vaikeuttaa itse työtä reippaasti
W210 E320cdi