Coupen taka sivulasin irroitus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
wildou
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Coupen taka sivulasin irroitus

Viesti Kirjoittaja wildou »

Terve, Nyt pitäisi saada lasi irti, jotta siihen on helpompi kaivertaa. :lol: Kysymykseni kuuluu siis: Kuinka tuo verhoilu siis irtoaa ja kuinka lasin saa irti? Auto on w124 kupee ja vuosikerta 1991, vaikka tuskinpa tuo siihen niin vaikuttaa.

Kiitos jo etukäteen.
tatu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja tatu »

mä olen tuollaisen verhoilun pari kertaa purkanut mutta en kuolemaksenikaan muista yksityiskohtia että mitä piti irroittaa....

no jotain kuitenkin...

Se turvavyönojentajan kehys pitää irroittaa, siinä on ruuvi. sitten pitää olla tarkkana kun vetää sen turvavyön ojentajan siitä muovikehyksestä läpi ettei hajota sitä.

Takapenkki pitää ottaa pois, siis istuinosa. sieltä alta löytyy muutama ruuvi mitkä pitää irroittaa. sähkölasin nappula taisi irrota ihan vaan vetämällä.

siinä yläosassa taisi olla joku lista mikä oli klemmareilla, eli piti vaan "repiä" pois.

Ei se mikään kovin vaativa homma tainnut kuitenkaan olla kun minäkin siitä selvisin, eikä mullakaan ollut ensimmäisellä kerralla mitään ohjeita, kyllä se järkeilemällä selvisi
Ja minua kun ei niinsanotut ammattimiehet kyni...
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

...onhan siinä kuitenkin oma hommansa verrattuna sim. etusivulasin irroittamiseen. Takasivulasin kiinnitysruuvitkin kun saa irroitettua vaan yhdessä kohdassa. Takaisinlaitettaessa kannattaa nostaa ja laskea lasia muutaman kerran, niin tulee kiristettyä varmasti oikeaan kulmaan etuovenlasiin suhteen.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955