Voiko om601 imuventtiilin osua mäntää?
Voiko om601 imuventtiilin osua mäntää?
Näyttäisi siltä että om601 on päässyt jotain ylimääräistä ja venttiili on päässyt jäämään auki männän tullessa ylös. Paljonko palotilassa on tilaa vai ottaako heti kiinni mäntään. Kyseessä on 2,3 litrainen versio tuosta koneesta
Re: Voiko om601 imuventtiilin osua mäntää?
Ei varmaan ole montaa milliä...mutta käydessäkö se sitten olisi osunut?
Jos olet tehnyt remppaa ja imusarja oli irti voi olla karstan pala välissä niin kovaa ajoa vaan että lähtee pois.
Ajossakos tämä tuli?..voihan olla että venttiilistä lähti pala..todella harvinaista mutta on tullut vastaan muttei mersussa.
Tutki ettei venttiili ole painunut syvälle ja kantaisi nostajasta...täällä on juttua tuosta mutta muistaakseni ottavat venttiili varren päästä tavaraa pois ettei enää kanna...joka tapauksessa jos näin on oli kansirempan paikka uusia kaikki sinne.
Jos olet tehnyt remppaa ja imusarja oli irti voi olla karstan pala välissä niin kovaa ajoa vaan että lähtee pois.
Ajossakos tämä tuli?..voihan olla että venttiilistä lähti pala..todella harvinaista mutta on tullut vastaan muttei mersussa.
Tutki ettei venttiili ole painunut syvälle ja kantaisi nostajasta...täällä on juttua tuosta mutta muistaakseni ottavat venttiili varren päästä tavaraa pois ettei enää kanna...joka tapauksessa jos näin on oli kansirempan paikka uusia kaikki sinne.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-