W211 sbc ongelma vaihdon jälkeen!
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Su 30.09.2018 15:14
W211 sbc ongelma vaihdon jälkeen!
Eli vanha sbc kärähti hetki sitten.. tilalle vaihdettiin ehjä yksikkö purkuautosta samalla koodilla vuoden uudemmasta mallista 2002/2003. Ongelmana on että yksikkö ei käynnisty aina.. näyttöön tulee abs ja käsijarruvalo sekä brake defective ja piippaus alkaa.. tämän jälkeen kun ajelee muutaman kilometrin, sammuttaa ja avaa kuskin oven niin jo alkaa taas yksikkö käymään.. vaatiiko jonkun koodauksen? Service brake ei pala joten yksikön käyttöikäkään ei pitäisi loppu olla?
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W211 sbc ongelma vaihdon jälkeen!
Ja testeri antaa nyt minkä vika koodin/selitys textin ?Mantysaloo kirjoitti:Eli vanha sbc kärähti hetki sitten.. tilalle vaihdettiin ehjä yksikkö purkuautosta samalla koodilla vuoden uudemmasta mallista 2002/2003. Ongelmana on että yksikkö ei käynnisty aina.. näyttöön tulee abs ja käsijarruvalo sekä brake defective ja piippaus alkaa.. tämän jälkeen kun ajelee muutaman kilometrin, sammuttaa ja avaa kuskin oven niin jo alkaa taas yksikkö käymään.. vaatiiko jonkun koodauksen? Service brake ei pala joten yksikön käyttöikäkään ei pitäisi loppu olla?
Vaikka mittaristoon tulle tuo niin aina olei ole sitä että yksikkö on loppu
Mökkillä
'
'
Re: W211 sbc ongelma vaihdon jälkeen!
Vähän erilainen tapaus, mutta meidän w211 putki poikki ja punaista taulussa. Putki vaihdettiin eikä tullut heti kuntoon. Ilmoitus hävisi vasta muutaman päivän ja startin jälkeen.
W124 300 E -87 Aut.
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Su 30.09.2018 15:14
Re: W211 sbc ongelma vaihdon jälkeen!
FinlandMerceds kirjoitti:Ja testeri antaa nyt minkä vika koodin/selitys textin ?Mantysaloo kirjoitti:Eli vanha sbc kärähti hetki sitten.. tilalle vaihdettiin ehjä yksikkö purkuautosta samalla koodilla vuoden uudemmasta mallista 2002/2003. Ongelmana on että yksikkö ei käynnisty aina.. näyttöön tulee abs ja käsijarruvalo sekä brake defective ja piippaus alkaa.. tämän jälkeen kun ajelee muutaman kilometrin, sammuttaa ja avaa kuskin oven niin jo alkaa taas yksikkö käymään.. vaatiiko jonkun koodauksen? Service brake ei pala joten yksikön käyttöikäkään ei pitäisi loppu olla?
Vaikka mittaristoon tulle tuo niin aina olei ole sitä että yksikkö on loppu
Jännitteensaanti korkeapaine/paluutuottopumppu. Staari näyttää 0,5v ja jännitteensaanti venttiili rele 13.6 v mutta käy 6v välillä.. tää aiheuttaa vikakoodin ja sbc ei käy