Ensimmäiseksi mersuksi 190 E 2.6 automaatti, vinkkejä

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
tinippa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 22.11.2005 22:30
Paikkakunta: Lohja

Ensimmäiseksi mersuksi 190 E 2.6 automaatti, vinkkejä

Viesti Kirjoittaja tinippa »

onko kellän kokemuksia 190 2.6 automaatti mesestä, aattelin harrastuksen tommoosella aloitta, kilometrejä on kertynyt 215tkm (uskottava). onko kyseisessä tekniikassa heikkoja kohtia, miten hydraulinen lukkoperä toimii? :shock:

veskola: Muokkasin otsikon
Mercedes-benz 200te
VW passat tdi -03
jawa 250cc -52
Honda CBR 1000f
Avatar
jempe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: La 26.11.2005 22:12

Viesti Kirjoittaja jempe »

Meinaatko tota msn messengeria, joo on sitä itekkin tullu käyteltyy jo parin vuoden ajan. Täytyy sanoo että hyvä keskustelu paikka, säästää siinäkin puhelin laskuissa :wink:
Avatar
wictro
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: Ti 22.11.2005 01:20
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja wictro »

tuossa viestiketjussa selviää perän toimintaperiaate:

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=30325
Avatar
tinippa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 22.11.2005 22:30
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja tinippa »

no nyt alkoi perän toiminta selvitä, kiitos. Messengeristä on jo vaikka kuinka mones versio menossa.... :mrgreen:
Mercedes-benz 200te
VW passat tdi -03
jawa 250cc -52
Honda CBR 1000f
Avatar
waari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 313
Liittynyt: Ke 17.08.2005 15:43
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ensimmäiseksi mersuksi W190 2.6 automaatti, vinkkejä

Viesti Kirjoittaja waari »

tinippa kirjoitti:onko kellän kokemuksia 190 2.6 automaatti mesestä, aattelin harrastuksen tommoosella aloitta, kilometrejä on kertynyt 215tkm (uskottava). onko kyseisessä tekniikassa heikkoja kohtia, miten hydraulinen lukkoperä toimii? :shock:

veskola: Muokkasin otsikon
Olen yhtä tuollaista ajanut,hyvin kulki pikkumersu 8) ,vehkeen tekniikka sitä normaalia MB:tä,kuin 124 kopassakin,ei siinä mitään erikoista kamalan kallista osaa taida olla.
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Vastaa Viestiin