onko kellän kokemuksia 190 2.6 automaatti mesestä, aattelin harrastuksen tommoosella aloitta, kilometrejä on kertynyt 215tkm (uskottava). onko kyseisessä tekniikassa heikkoja kohtia, miten hydraulinen lukkoperä toimii?
veskola: Muokkasin otsikon
Ensimmäiseksi mersuksi 190 E 2.6 automaatti, vinkkejä
Ensimmäiseksi mersuksi 190 E 2.6 automaatti, vinkkejä
Mercedes-benz 200te
VW passat tdi -03
jawa 250cc -52
Honda CBR 1000f
VW passat tdi -03
jawa 250cc -52
Honda CBR 1000f
tuossa viestiketjussa selviää perän toimintaperiaate:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=30325
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=30325
Re: Ensimmäiseksi mersuksi W190 2.6 automaatti, vinkkejä
Olen yhtä tuollaista ajanut,hyvin kulki pikkumersu ,vehkeen tekniikka sitä normaalia MB:tä,kuin 124 kopassakin,ei siinä mitään erikoista kamalan kallista osaa taida olla.tinippa kirjoitti:onko kellän kokemuksia 190 2.6 automaatti mesestä, aattelin harrastuksen tommoosella aloitta, kilometrejä on kertynyt 215tkm (uskottava). onko kyseisessä tekniikassa heikkoja kohtia, miten hydraulinen lukkoperä toimii?
veskola: Muokkasin otsikon
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.